Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp , zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: szkolenie skierowane jest do pośredników pracy i doradców zawodowych PSZ. Ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami wspierającymi rozwój osobisty i zawodowy Klienta powiatowego urzędu pracy oraz pozyskanie wiedzy na temat pracy job – coacha w oparciu o wiedzę ipraktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady dotyczące kształtowania relacji pomiędzy coachem a klientem przy użyciu metod oraz narzędzi coachingowych. Szkolenie ma na celu ponadto zwiększenie kompetencji specjalistów w budowaniu wysokiej jakości obsługi klienta Urzędu, ukierunkowanych na skuteczny powrót Klientów na rynek pracy(poprzez zatrudnienie lub samozatrudnienie)
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, skrypt.
Prowadzący: Psycholog. Dyplomowany coach, pracownik Publicznych Służbach Zatrudnienia, , doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników oraz w zakresie obsługi klienta oraz doradztwa zawodowego, ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, business coachingu, praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników PSZ.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Pojęcie, cele oraz zasady Job – coachingu
– Definicje coachingu,
–cele i zasady realizacji Job – coachingu
2. Obszary stosowania Job – coachingu w Urzędach Pracy
– Praca z klientem zagrożonym wykluczeniem zawodowym,
– Praca z klientem niepełnosprawnym,
– Praca z klientem długotrwale bezrobotnym,
– Praca z osobami młodymi oraz 50 +,
– Job – coaching w realizacji IPD.
3. Kluczowe umiejętności pracowników PUP(pośrednikó1)i doradców zawodowych), a skuteczny Job – coaching
– Rola pracowników kluczowych w procesie wdrażania metody Job – coachingu,
– Komunikacja i efektywne słuchanie w procesie aktywizacyjnym,
– Umiejętność zdobycia zaufania klienta jako źródło powodzenia w Job – coachingu,
– Empatia w procesie aktywizacji zawodowej klienta PUP.
4. Przeszkody i trudności w realizacji Job – coachingu przez pracowników PUP
– Narzędzia stosowane w Job – coachingu w pracy z trudnym klientem,
– Przyczyna oporów bezrobotnych do zastosowania metody Job – coachingu oraz metody przeciwdziałania im,
– Bariery komunikacyjne.
5.Tworzenie planów rozwoju osobistego przez wykorzystanie innowacyjnych narzędzi coachingowych.
6.Coaching jako metoda zwiększania efektywności i skuteczności w procesie aktywizacji
7. Aktywna pomoc w planowaniu i kształtowaniu ścieżek kariery zawodowej klientów.
8. Przygotowanie klienta do uczestniczenia w procesie coachingowym
9.Etapy wdrażania coachingu – zadania w poszczególnych etapach procesu
10.Budowanie i utrzymywanie relacji
11.Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i społecznych coacha.
11.Rola pytań i efektywnego słuchania w procesie coachingowym.
12. Proces coachingowy.
– Etap pierwszy: Metody określania potrzeb i celów na coaching,
– Etap drugi: Umowa i Kontrakt – uzgodnienie potrzeb rozwojowych i planu pracy z klientem,
– Etap trzeci: Realizacja – problemy, przeformułowania celów, bariery osiągania wyznaczonego celu,
– Etap czwarty: Zakończenie i ewaluacja procesu
13. Sesja coachingowa:
– Budowanie atmosfery zaufania pmiędzy Coachem a klientem,
– Podstawowe techniki i narzędzia coacha w ramach sesji coachingowych ,
– Diagnoza i eliminowanie problemów w trakcie sesji,
– Zadanie domowe do samodzielnej realizacji – wzmacnianie efektu coachingu.
14. Warsztat podsumowujący.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.