EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
165/24 JOB -COACHING JAKO EFEKTYWNA METODA POŚREDNICTWA PRACY I PORADNICTWA ZAWODOWEGO W PUPOWOCZESNE NARZĘDZIE W PRACY Z KLIENTEM URZĘDU PRACY

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

1900,00 zł - szkolenie

2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 

3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os.

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

1900,00 zł - szkolenie

2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 

3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os.

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

1900,00 zł - szkolenie

2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 

3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp , zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: szkolenie skierowane jest do pośredników pracy i doradców zawodowych PSZ. Ma na celu zapoznanie uczestników z narzędziami wspierającymi rozwój osobisty i zawodowy Klienta powiatowego urzędu pracy oraz pozyskanie wiedzy na temat pracy job – coacha w oparciu o wiedzę ipraktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady dotyczące kształtowania relacji pomiędzy coachem a klientem przy użyciu metod oraz narzędzi coachingowych. Szkolenie ma na celu ponadto zwiększenie kompetencji specjalistów w budowaniu wysokiej jakości obsługi klienta Urzędu, ukierunkowanych  na skuteczny powrót Klientów na rynek pracy(poprzez zatrudnienie lub samozatrudnienie)

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, skrypt.

Prowadzący: Psycholog. Dyplomowany coach, pracownik Publicznych Służbach Zatrudnienia, , doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników oraz w zakresie obsługi klienta oraz doradztwa zawodowego, ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, business coachingu, praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników PSZ.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Pojęcie, cele oraz zasady Job – coachingu
– Definicje coachingu,
–cele i zasady realizacji Job – coachingu
2. Obszary stosowania Job – coachingu w Urzędach Pracy
– Praca z klientem zagrożonym wykluczeniem zawodowym,
– Praca z klientem niepełnosprawnym,
– Praca z klientem długotrwale bezrobotnym,
– Praca z osobami młodymi oraz 50 +,
– Job – coaching w realizacji IPD.
3. Kluczowe umiejętności pracowników PUP(pośrednikó1)i doradców zawodowych), a skuteczny Job – coaching
– Rola pracowników kluczowych w procesie wdrażania metody Job – coachingu,
– Komunikacja i efektywne słuchanie w procesie aktywizacyjnym,
– Umiejętność zdobycia zaufania klienta jako źródło powodzenia w Job – coachingu,
– Empatia w procesie aktywizacji zawodowej klienta PUP.
4. Przeszkody i trudności w realizacji Job – coachingu przez pracowników PUP
– Narzędzia stosowane w Job – coachingu w pracy z trudnym klientem,
– Przyczyna oporów bezrobotnych do zastosowania metody Job – coachingu oraz metody przeciwdziałania im,
– Bariery komunikacyjne.
5.Tworzenie planów rozwoju osobistego przez wykorzystanie innowacyjnych narzędzi coachingowych.
6.Coaching jako metoda zwiększania efektywności i skuteczności w procesie aktywizacji
7. Aktywna pomoc w planowaniu i kształtowaniu ścieżek kariery zawodowej klientów.
8. Przygotowanie klienta do uczestniczenia w procesie coachingowym
9.Etapy wdrażania coachingu – zadania w poszczególnych etapach procesu
10.Budowanie i utrzymywanie relacji
11.Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i społecznych coacha.
11.Rola pytań i efektywnego słuchania w procesie coachingowym.
12. Proces coachingowy.
– Etap pierwszy: Metody określania potrzeb i celów na coaching,
– Etap drugi: Umowa i Kontrakt – uzgodnienie potrzeb rozwojowych i planu pracy z klientem,
– Etap trzeci: Realizacja – problemy, przeformułowania celów, bariery osiągania wyznaczonego celu,
– Etap czwarty: Zakończenie i ewaluacja procesu
13. Sesja coachingowa:
– Budowanie atmosfery zaufania pmiędzy Coachem a klientem,
– Podstawowe techniki i narzędzia coacha w ramach sesji coachingowych ,
– Diagnoza i eliminowanie problemów w trakcie sesji,
– Zadanie domowe do samodzielnej realizacji – wzmacnianie efektu coachingu.
14. Warsztat podsumowujący.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.