Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Projekt łączy dwie grupy zagadnień: innowacyjne metody sprzedaży ( z wykorzystaniem NLP) i metodykę nauczania i przekazywania tychże metod uczestnikom szkolenia. Projekt szkoleniowy opiera się na następujących kluczowych celach: Poznanie efektywnego modelu komunikacji w kontekście procesu sprzedaży; Rozwijanie własnej percepcji, aby mieć lepszy ogląd sytuacji, dostęp do większej ilości użytecznych informacji. Używanie języka, który budzi zaufanie i pozytywne reakcje , umożliwia szybkie nawiązywanie kontaktu z klientem, lepsze porozumienie z współpracownikiem, szefem, kontrahentem. Poznanie narzędzi umożliwiających skuteczne oddziaływanie na innych. Kształtowanie umiejętności dopasowania i prowadzenia w kontakcie z klientem. Odkrywanie wewnętrznej mapy klienta, stylu komunikacji, preferencji w podejmowaniu decyzji, rozumienie wewnętrznego świata i stylu myślenia innych ludzi. Prezentowania oferty w atrakcyjny dla odbiorcy sposób. Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów. Zapoznanie uczestników z nowoczesnymi i aktywnymi metodami przekazywania wiedzy i rozwijania umiejętności prowadzenia treningu kompetencji społecznych. Rozwijanie umiejętności profesjonalnego opracowania i przekazywania treści merytorycznych uczestnikom w interesujący sposób. Rozwijanie umiejętności opracowania i integracji celów na różnych poziomach. Rozwinięcie umiejętności Trenera sprzyjających kształtowaniu prawidłowych relacji interpersonalnych w grupie szkoleniowej. Poznanie różnych technik komunikacyjnych w pracy z grupą i odpowiednie ich zastosowanie. Kształtowanie umiejętności spokojnego i racjonalnego reagowania w sytuacjach konfliktowych. Budowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi osobami/uczestnikami.
Prowadzący: Psycholog, praktyk biznesu. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych, bardzo wysoko oceniany wykładowca na licznych kursach i szkoleniach
Metody pracy: Każdy moduł poprzedzony krótkim wykładem upoglądowionym prezentacją multimedialną, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, odgrywanie ról przed kamerą, dyskusja moderowana.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Model dobrego komunikowania się wg NLP – Neurolingwistycznego Programowania
– Czym jest NLP i dlaczego jest tak skuteczne?
– Podstawowe założenia operacyjne NLP.
– Zasada ograniczeń percepcyjnych i co z niej wynika dla skutecznej komunikacji.
– Odpowiedzialność za skuteczność komunikacji.
2. Budowania dobrych relacji w procesie sprzedaży
– Budowanie i utrzymywanie dobrego kontaktu podstawą do dalszych działań sprzedażowych
– Praktyczne aspekty raportu i pierwszego wrażenia
– Pacing i Leading – strategie budowania kontaktu.
– Dopasowanie werbalne i niewerbalne do rozmówcy.
– Odkrywanie i wykorzystanie „słów kluczy”.
3. Filtry percepcji czyli jak słuchać, żeby zrozumieć?
– Podstawowe kategorie klientów klient wzrokowy, audytywny, kinestetyczny.
– Umiejętność uważnego słuchania i zbierania informacji o rozmówcy.
– Język klienta językiem skutecznej komunikacji i sprzedaży.
– Umiejętność mówienia językiem różnych osób i dopasowania się do ich sposobu porozumiewania się w procesie prezentacji oferty.
4. Jak przemycić do umysłu klienta pożądane informacje?
– Słowa sabotujące vs słowa wspomagające – komunikacja biznesowa.
– Dobre uzasadnienie jako podstawa przekonywania.
– Implikacje, jako nośnik ukrytych sugestii.
– Język czasu.
– Metamodel – językowe wzorce hipnotyczne.
5. W jaki sposób klient myśli i podejmuje decyzje?
– Jak wykorzystać metaprogramy w skutecznej komunikacji, czyli jak zmotywować klienta.
– Różne style podejmowania decyzji klientów: Racjonalny/emocjonalny, Nastawiony na cele/ na unikanie problemów, Autorytet wewnętrzny/zewnętrzny, Kierunek uwagi Ja/ Inni.
– Prezentacja oferty dopasowana do stylu decyzyjnego klienta, oparta na różnorodności formy przekazu.
6. Jak reagować na obiekcje?
– Jak przejmować obiekcje zamiast polaryzować się i wchodzić w niepotrzebne dyskusje z klientem.
– Jak zmieniać ramy znaczeniowe obiekcji z ataku na współpracę, czyli przekierować uwagę klienta na wspólny cel.
– Jak rozpoznawać i odpowiadać na typowe formy obiekcji, np. negatywne opinie, negatywne przykłady, niejasne żądania, pytania zawierające nieprzychylne sugestie lub ataki personalne.
7. Cele nauczania.
– Znaczenie i rodzaje celów – cele główne i cele operacyjne.
– Opracowanie wielopoziomowych celów szkolenia – cele afektywne, behawioralne, kognitywne.
– Systemowe podejście do procesu szkoleniowego: cele firmy, cele uczestników, cele nauczania – integracja różnych celów.
– Cele jako narzędzia motywujące i uruchamiające odpowiedzialność za efekty nauczania. Równowaga pomiędzy celem nauczania, a potrzebami uczestników.
8. Metodyka przekazywania wiedzy.
– Metodyka pracy z grupą – nauczanie metodami aktywizującymi uczestników.
– Metodyka szkoleń aktywnych vs tradycyjnego nauczania.
– Metody ułatwiające uczenie się i zapamiętywanie: kinezjologia edukacyjna – angażowanie na poziomie behawioralnym.
– Mind Mapping – angażowanie na poziomie poznawczym .
– Tworzenie własnych środków dydaktycznych (zasady prezentacji z wykorzystaniem flipchartu, Power Pointa).
– Techniki prezentacji i środki ułatwiające przekaz informacji: flipchart, kamera wideo, rzutnik multimedialny.
– Metody i formy podsumowania zajęć i utrwalania przekazywanej wiedzy.
9. Proces grupowy
– Zapoznanie z cechami dobrego zespołu.
– Przekazanie wiedzy o fazach życia zespołu. Zachowania, emocje i postawy uczestników w poszczególnych fazach.
– Zadania i rola trenera w kolejnych fazach pracy grupy. Podstawowe błędy trenera – jak ich unikać?
– Komunikowanie się w sposób budujący i wzmacniający synergię grupy.
10. Indywidualne środki oddziaływania na innych
– Refleksja na temat własnego stylu trenerskiego. Mocne i słabe strony- wyznaczenie kierunku rozwoju osobistego stylu pacy.
– Sposób mówienia ( docieranie głosem): wyrazistość, intonacja, głośność, dykcja.
– „Optyczna retoryka”, czyli mowa ciała: mimika, gestykulacja, postawa, kontakt wzrokowy, sposób ubierania się, (dress code).
– Świadome wykorzystywanie mowy ciała adekwatnie do sytuacji.
11. Komunikacja z grupą szkoleniową
– Poznanie różnych technik komunikacyjnych w pracy z grupą i odpowiednie ich zastosowani.
– Aktywne słuchanie jako narzędzie identyfikacji potrzeb uczestnika szkolenia.
– Umiejętność zadawania pytań – typy i funkcje pytań.
– Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w praktyce trenerskiej: komunikat „ Ja”, parafraza; klaryfikacja, dowartościowanie; wyjaśnianie; podsumowanie;
– Udzielanie Informacji zwrotnych –cechy dobrej Informacji zwrotnej i jej funkcje
12. Niezbędnik trenera.
– Co należy sprawdzić przed szkoleniem?
– Lista kontrolna przed szkoleniem.
– Czas trwania sesji.
– Przygotowanie miejsca szkolenia
– Sposoby rozmieszczania miejsc siedzących
– Wielkość sali, temperatura pomieszczenia, okna , cisza.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.