EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
810/24 TRENER – LIDER INNOWACYJNYCH METOD SPRZEDAŻY USŁUG I PRODUKTÓW

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Projekt łączy dwie grupy zagadnień: innowacyjne metody sprzedaży ( z wykorzystaniem NLP) i metodykę nauczania i przekazywania tychże metod uczestnikom szkolenia. Projekt szkoleniowy opiera się na następujących kluczowych celach: Poznanie efektywnego modelu komunikacji w kontekście procesu sprzedaży; Rozwijanie własnej percepcji, aby mieć lepszy ogląd sytuacji, dostęp do większej ilości użytecznych informacji. Używanie języka, który budzi zaufanie i pozytywne reakcje , umożliwia szybkie nawiązywanie kontaktu z klientem, lepsze porozumienie z współpracownikiem, szefem, kontrahentem. Poznanie narzędzi umożliwiających skuteczne oddziaływanie na innych. Kształtowanie umiejętności dopasowania i prowadzenia w kontakcie z klientem. Odkrywanie wewnętrznej mapy klienta, stylu komunikacji, preferencji w podejmowaniu decyzji, rozumienie wewnętrznego świata i stylu myślenia innych ludzi. Prezentowania oferty w atrakcyjny dla odbiorcy sposób. Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów. Zapoznanie uczestników z nowoczesnymi i aktywnymi metodami przekazywania wiedzy i rozwijania umiejętności prowadzenia treningu kompetencji społecznych. Rozwijanie umiejętności profesjonalnego opracowania i przekazywania treści merytorycznych uczestnikom w interesujący sposób. Rozwijanie umiejętności opracowania i integracji celów na różnych poziomach. Rozwinięcie umiejętności Trenera sprzyjających kształtowaniu prawidłowych relacji interpersonalnych w grupie szkoleniowej. Poznanie różnych technik komunikacyjnych w pracy z grupą i odpowiednie ich zastosowanie. Kształtowanie umiejętności spokojnego i racjonalnego reagowania w sytuacjach konfliktowych. Budowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi osobami/uczestnikami.

Prowadzący: Psycholog, praktyk biznesu. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych, bardzo wysoko oceniany wykładowca na licznych kursach i szkoleniach

Metody pracy: Każdy moduł poprzedzony krótkim wykładem upoglądowionym prezentacją multimedialną, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, odgrywanie ról przed kamerą, dyskusja moderowana.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Model dobrego komunikowania się wg NLP – Neurolingwistycznego Programowania

– Czym jest NLP i dlaczego jest tak skuteczne?

– Podstawowe założenia operacyjne NLP.

– Zasada ograniczeń percepcyjnych i co z niej wynika dla skutecznej komunikacji.

– Odpowiedzialność za skuteczność komunikacji.

2. Budowania dobrych relacji w procesie sprzedaży

– Budowanie i utrzymywanie dobrego kontaktu podstawą do dalszych działań sprzedażowych

– Praktyczne aspekty raportu i pierwszego wrażenia

– Pacing i Leading – strategie budowania kontaktu.

– Dopasowanie werbalne i niewerbalne do rozmówcy.

– Odkrywanie i wykorzystanie „słów kluczy”.

3. Filtry percepcji czyli jak słuchać, żeby zrozumieć?

– Podstawowe kategorie klientów klient wzrokowy, audytywny, kinestetyczny.

– Umiejętność uważnego słuchania i zbierania informacji o rozmówcy.

– Język klienta językiem skutecznej komunikacji i sprzedaży.

– Umiejętność mówienia językiem różnych osób i dopasowania się do ich sposobu porozumiewania się w procesie prezentacji oferty.

4. Jak przemycić do umysłu klienta pożądane informacje?

– Słowa sabotujące vs słowa wspomagające – komunikacja biznesowa.

– Dobre uzasadnienie jako podstawa przekonywania.

– Implikacje, jako nośnik ukrytych sugestii.

– Język czasu.

– Metamodel – językowe wzorce hipnotyczne.

5. W jaki sposób klient myśli i podejmuje decyzje?

– Jak wykorzystać metaprogramy w skutecznej komunikacji, czyli jak zmotywować klienta.

– Różne style podejmowania decyzji klientów: Racjonalny/emocjonalny, Nastawiony na cele/ na unikanie problemów, Autorytet wewnętrzny/zewnętrzny, Kierunek uwagi Ja/ Inni.

– Prezentacja oferty dopasowana do stylu decyzyjnego klienta, oparta na różnorodności formy przekazu.

6. Jak reagować na obiekcje?

– Jak przejmować obiekcje zamiast polaryzować się i wchodzić w niepotrzebne dyskusje z klientem.

– Jak zmieniać ramy znaczeniowe obiekcji z ataku na współpracę, czyli przekierować uwagę klienta na wspólny cel.

– Jak rozpoznawać i odpowiadać na typowe formy obiekcji, np. negatywne opinie, negatywne przykłady, niejasne żądania, pytania zawierające nieprzychylne sugestie lub ataki personalne.

7. Cele nauczania.

– Znaczenie i rodzaje celów – cele główne i cele operacyjne.

– Opracowanie wielopoziomowych celów szkolenia – cele afektywne, behawioralne, kognitywne.

– Systemowe podejście do procesu szkoleniowego: cele firmy, cele uczestników, cele nauczania – integracja różnych celów.

– Cele jako narzędzia motywujące i uruchamiające odpowiedzialność za efekty nauczania. Równowaga pomiędzy celem nauczania, a potrzebami uczestników.

8. Metodyka przekazywania wiedzy.

– Metodyka pracy z grupą – nauczanie metodami aktywizującymi uczestników.

– Metodyka szkoleń aktywnych vs tradycyjnego nauczania.

– Metody ułatwiające uczenie się i zapamiętywanie: kinezjologia edukacyjna – angażowanie na poziomie behawioralnym.

– Mind Mapping – angażowanie na poziomie poznawczym .

– Tworzenie własnych środków dydaktycznych (zasady prezentacji z wykorzystaniem flipchartu, Power Pointa).

– Techniki prezentacji i środki ułatwiające przekaz informacji: flipchart, kamera wideo, rzutnik multimedialny.

– Metody i formy podsumowania zajęć i utrwalania przekazywanej wiedzy.

9. Proces grupowy

– Zapoznanie z cechami dobrego zespołu.

– Przekazanie wiedzy o fazach życia zespołu. Zachowania, emocje i postawy uczestników w poszczególnych fazach.

– Zadania i rola trenera w kolejnych fazach pracy grupy. Podstawowe błędy trenera – jak ich unikać?

– Komunikowanie się w sposób budujący i wzmacniający synergię grupy.

10. Indywidualne środki oddziaływania na innych

– Refleksja na temat własnego stylu trenerskiego. Mocne i słabe strony- wyznaczenie kierunku rozwoju osobistego stylu pacy.

– Sposób mówienia ( docieranie głosem): wyrazistość, intonacja, głośność, dykcja.

– „Optyczna retoryka”, czyli mowa ciała: mimika, gestykulacja, postawa, kontakt wzrokowy, sposób ubierania się, (dress code).

– Świadome wykorzystywanie mowy ciała adekwatnie do sytuacji.

11. Komunikacja z grupą szkoleniową

– Poznanie różnych technik komunikacyjnych w pracy z grupą i odpowiednie ich zastosowani.

– Aktywne słuchanie jako narzędzie identyfikacji potrzeb uczestnika szkolenia.

– Umiejętność zadawania pytań – typy i funkcje pytań.

– Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w praktyce trenerskiej: komunikat „ Ja”, parafraza; klaryfikacja, dowartościowanie; wyjaśnianie; podsumowanie;

– Udzielanie Informacji zwrotnych –cechy dobrej Informacji zwrotnej i jej funkcje

12. Niezbędnik trenera.

– Co należy sprawdzić przed szkoleniem?

– Lista kontrolna przed szkoleniem.

– Czas trwania sesji.

– Przygotowanie miejsca szkolenia

– Sposoby rozmieszczania miejsc siedzących

– Wielkość sali, temperatura pomieszczenia, okna , cisza.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.