EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
813/22 PUBLIC RELATIONS W INSTYTUCJI/FIRMIE

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

MAJ 

MAJ 

MAJ 

MAJ 

MAJ 

30.05 -01.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.05.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

1990,00 zł - w pok. 2-os.  2350,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

30.05 -02.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.05.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2790,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

CZERWIEC

01-03.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 31.05.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2230,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

08-09.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 07.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

08-10.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 07.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2130,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

06-10.06.2022 Przyjazd w dn. 06.06.2022 r. w godz. popołudniowych

Kołobrzeg, Hotel***

34 h. -4 noclegi

2740,00 zł - w pok. 2-os. 3240,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

08-10.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 07.06.2022 r.

Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick***

20 h. -3 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os. 2660,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-15.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.06.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2230,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 19.06.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

1990,00 zł - w pok. 2-os.  2350,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-23.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 19.06.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2350,00 zł - w pok. 2-os.  2790,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

27-28.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 26.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

27-29.06.2022 Przyjazd po południu w dn. 26.06.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2130,00 zł - w pok. 2-os. 2490,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

LIPIEC

04-06.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 03.07.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

25-27.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.07.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

25-28.07.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.07.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

SIERPIEŃ 

24-26.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.08.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

29-31.08.2022 Przyjazd po południu w dn. 28.08.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

WRZESIEŃ 

05-06.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

05-07.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

07-09.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.09.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-15.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2022 r.

Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick***

20 h. -3 noclegi

2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

13-16.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2022 r.

Gdynia, Hotel Hotton***/Hotel Blick***

30 h. -4 noclegi

2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-21.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 18.09.2022 r.

Kołobrzeg, Hotel***

20 h. -3 noclegi

2490,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-22.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 18.09.2022 r.

Kołobrzeg, Hotel***

30 h. -4 noclegi

2880,00 zł - w pok. 2-os. 3380,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

21-22.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 20.09.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

21-23.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 20.09.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-28.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-29.09.2022 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

10-11.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

14 h. - 2 noclegi

1870,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

10-12.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-13.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. - 2 noclegi

1820,00 zł - w pok. 2-os. 2080,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-14.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-26.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-27.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-28.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 25.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

07-09.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

07-10.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os.  2920,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

16-18.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 15.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

28-30.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 27.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ  

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

30.11-02.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2320,00 zł - w pok. 2-os. 2610,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

05-07.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2150,00 zł - w pok. 2-os.  2510,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu public relations, poznanie narzędzi i technik pomocnych w budowaniu spójnego, konsekwentnego w przekazie i nowoczesnego wizerunku instytucji publicznej. Uczestnicy nabywają praktycznych umiejętności przydatnych w jego kreowaniu i rozpowszechnianiu, a tym samym w osiąganiu wyznaczonych celów instytucji. Poznają także oczekiwania i pracę mediów, przyswajają sobie umiejętności przydatne w kontaktach z dziennikarzami oraz pomocne w kreowaniu wydarzeń medialnych i promocji własnej instytucji.

Prowadzący: Ewa Stępień, certyfikowany trener biznesu, coach metody ICF, dziennikarz Jest absolwentką Szkoły Trenerów „Trop” w Warszawie rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Specjalizuje się w rozwijaniu umiejętności interpersonalnych oraz współpracy grupowej na rzecz profesjonalnej obsługi klientów w biznesie i sferze publicznej, budowania wizerunku organizacji oraz kontaktów z mediami. Ma kilkunastoletnie doświadczenie prasowe oraz kilkuletnie radiowe. Jedenaście lat pracowała w „Dziennik Wschodnim” w Lublinie, współpracowała z ogólnopolskimi pismami branżowymi „Puls Medycyny”, „Służba Zdrowia”, z magazynami wydawnictwa Edipresse w Warszawie oraz Phoenix Press we Wrocławiu, z „Polityką”, z miesięcznikiem mediów, reklami i PR „Press”, była regionalnym korespondentem Radia „Wawa” w Warszawie. Jako specjalista ds. PR w Agencji PR i Reklamy przygotowała kampanię medialną wejścia na rynek nowej sieci delikatesów należącej do jednej ze spółek giełdowych. Obecnie jest właścicielem i trenerem w agencji szkoleniowej „Autograf”.

Metody pracy: Szkolenie prowadzone będzie w oparciu o metody aktywne, warsztatowe angażujące uczestników: ćwiczenia indywidualne i grupowe, studium przypadku, dyskusje moderowane, mini wykłady i prezentacje.

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I Public relations w systemie komunikowania się z otoczeniem

  1. Korzyści wynikające z dbania o wizerunek
    • Rola PR w nowocześnie zarządzanej instytucji/urzędzie
    • Psychologiczne aspekty świadomego budowania wizerunku i wywierania wpływu na otoczenie
    • Budowanie i realizacja strategii PR
    • Znaczenie badań marketingowych w administracji publicznej
    • Koncepcja misji administracji
    • Urząd w oczach petenta-klienta
  2. Techniki tworzenia dobrej opinii o urzędzie w jego środowisku zewnętrznym
    • Tożsamość instytucji i system identyfikacji wizualnej (herby, flagi, logo, architektura, wystrój wnętrz)
    • Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych, tzw. custom publishing
    • Patronat i sponsoring
    • Relacje i konsultacje ze społecznością lokalną poprzez: reklamy, eventy, dni otwarte, spotkania z ekspertami, gadżety, lobbing, dyżury w redakcjach, kampanie i akcje społeczne, udział obywateli w posiedzeniach organów administracji
    • Otoczenie zewnętrzne instytucji, cele i sposoby komunikowania się z nim: mieszkańcy, instytucje państwowe, samorządowe i resortowe, organizacje pozarządowe, media, kontrahenci i dostawcy, uczelnie i szkoły, środowisko finansowe, potencjalni inwestorzy, turyści
  3. Nowe technologie internetowe na usługach wizerunkowych
    • Jak wykorzystać Internet do budowania i podtrzymywania relacji z otoczeniem? – strony www, newsletter, RSS, e-Urząd, wersje mobilne, komunikatory i blogi, fora i wortale specjalistyczne, wirtualne biura prasowe
    • Media społecznościowe nowym, coraz popularniejszym kanałem komunikacji: szanse i zagrożenia
    • Korzyści z działań podejmowanych przez marki w social media
  4. Wszystko pod kontrolą – obrona wizerunku instytucji w sytuacji kryzysowej
    • Praktyczne scenariusze antykryzysowe
    • Zarządzanie obiegiem informacji w sytuacji trudnej
  5. Wizerunkowe wpadki podmiotów sfery publicznej
  6. Przygotowanie pracowników do roli ambasadorów instytucji na zewnątrz, czyli public relations wewnętrzne: biuletyny, podręcznik pracownika, poczta elektroniczna lub intranet, tablica ogłoszeń, imprezy okolicznościowe, skrzynka życzeń/zażaleń, rekreacja, szkolenia

MODUŁ II Urząd – media – społeczeństwo, czyli media relations

  1. Komunikacja z mediami na poziomie mediów lokalnych, regionalnych, krajowych, a także mediów branżowych i społecznościowych
    • Na czym polega media relations?
    • Dlaczego lepiej postarać się o artykuł w gazecie lub portalu internetowym niż wykupić reklamę?
    • Jak wykorzystać media do bezpłatnej promocji naszego biura/urzędu?
  2. Pierwszy kontakt z mediami
    • Jak nawiązać kontakt z redakcjami i właściwymi dziennikarzami?
  3. Narzędzia komunikacji medialnej – informacja prasowa, konferencja prasowa, udzielanie wywiadu
    • O czym informować media?
    • Jak napisać informację prasową, żeby zainteresować redakcję?
    • Jak wykreować wydarzenie medialne?
    • Organizacja konferencji prasowej
    • Przygotowanie i udzielanie wywiadu
    • Zasady dobrej prezencji w TV – strój, dodatki, fryzura
    • Mowa ciała i panowanie nad swoim zachowaniem
    • Taktyki radzenia sobie z trudnymi pytaniami
  4. Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla samorządu i instytucji
    • Oczekiwania dziennikarzy od managerów jednostek samorządowych i rządowych oraz od specjalistów PR
    • Czego dziennikarze nie lubią, a co lubią?
    • Jakim językiem mówić do mediów? v-Czy wypada dawać prezenty?
  5. Prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami. Prawo prasowe
    • Obowiązki dziennikarza i przedstawiciela instytucji publicznej – wybrane zagadnienia prawne
    • Ochrona przed manipulacją przekazu. Kiedy mamy prawo do autoryzacji?
    • Sprostowanie jako ostateczność; jak je napisać, żeby ukazało w gazecie lub zostało wyemitowane w telewizji?
    • Wolność słowa i prasy, a dobra osobiste przedstawicieli sfery publicznej

MODUŁ III Osoby biorące udział w kształtowaniu wizerunku instytucji (rzecznicy prasowi, specjaliści PR, prezesi, wójtowie, dyrektorzy, naczelnicy oraz inni)

  1. Personality public relations – znaczenie autoprezentacji w osiąganiu zamierzonych celów wizerunkowych instytucji
    • Kto i dlaczego powinien działać na rzecz wizerunku podmiotu publicznego?
    • Rola urzędnika w kształtowaniu wizerunku jednostki sfery publicznej
    • Jak kształtować swój publiczny wizerunek?
    • Budowanie marki osobistej na zasobach i mocnych stronach
    • Spójność wizerunku osobistego z wizerunkiem instytucji
  2. Co mówić i jak mówić, aby nas słuchano podczas wystąpień publicznych (imprezy masowe, przemówienia, konferencje, spotkania z mieszkańcami, spotkania wyborcze)
    • Nastawienie emocjonalne prezentera
    • Dopasowanie prezentacji do potrzeb audytorium
    • Komunikacja werbalna: jasność i porządek wypowiedzi
    • Jak przyciągnąć uwagę
    • Zaangażowanie i kontakt wzrokowy
    • Czas trwania wystąpienia
    • Przerwy
  3. Potęga porozumiewania się pozasłownego
    • Budowanie świadomości własnych nawyków
    • Mowa ciała: oczy, twarz, postawa, sposób poruszania się, ton i siła głosu
    • Mowa ubioru: garderoba, kolor, dodatki, a protokół dyplomatyczny
    • Strój spójny z sytuacją
    • Styl i osobowość
    • Złodzieje wizerunku
  4. Opanowywanie tremy
    • Jak sprawiać wrażenie pewnego siebie
    • Techniki redukowania stresu i opanowywania tremy
  5. Narzędzia skutecznego porozumiewania się
  6. Aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlenie, klaryfikacja

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.