EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
814/24 REKLAMA/MARKETING -AUTOR TEKSTÓW I SLOGANÓW REKLAMOWYCH – COPYWRITER

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: przybliżenie metod i zasad współczesnego copywritingu, poznanie reguł tworzenia najpopularniejszych tekstów perswazyjnych, zwiększenie sprawności komunikacyjnej w mowie i piśmie, wzmocnienie samooceny i motywacji do samodoskonalenia, zachęcenie do pogłębiania wiedzy.

Prowadzący: Jakub Sosnowski – absolwent polonistyki oraz kulturoznawstwa. Doświadczenie zawodowe jako copywriter i trener. Autor podręczników z zakresu pisania perswazyjnych tekstów oraz komunikacji interpersonalnej.Publikował w pismach takich jak: Ha!art, Kresy, Twórczość Ludowa, Gazeta Wyborcza, Ritta Baum, Portret, Pro arte, Pro Libris, Tygiel Kultury, Undergrunt, Czas Kultury.

Metody pracy: wykład, dyskusja, ćwiczenia pisemne

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Podstawy copywritingu. Terminologia.
  2. Podstawy komunikacji interpersonalnej.
    • Dlaczego i w jaki sposób komunikujemy się ze sobą.
    • Poziomy procesu komunikacji interpersonalnej.
    • Schemat komunikacyjny.
    • Cztery aspekty wypowiedzi.
  3. Co zrobić by odbiorca uznał komunikat za wiarygodny?
  4. .Bariery komunikacji.
  5. Trzy uderzenia – teoria Herberta Krugmana.
  6. Grupa docelowa.
    • Rozpoznanie odbiorcy.
    • Komunikacja z grupą docelową.
    • Copywriter, zleceniodawca i odbiorca.
  7. Budowa tekstu reklamowego.
    •  AIDA.
    • Reguła KISS.
    • Model tekstu.
  8. Podstawowe cechy, przekonania i umiejętności copywritera.
  9. Przygotowanie do pracy.
    • 6 elementów usprawniających pracę
    • Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię oraz przygotowujące do pisania.
  10. Jak stworzyć brief.
  11. Charakterystyka tekstu sprzedażowego.
  12. Perswazja.
    • Perswazja a manipulacja.
    • 3 sposoby oddziaływania na odbiorcę.
    • Wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk.
    • Język perswazji- najważniejsze elementy.
  13. Tworzenie sloganu. Nameing.
  14. Tekst reklamy prasowej
    • Plusy i minusy reklamy prasowej.
    • Tekst reklamy w wydaniu papierowym i elektronicznym.
  15. Tworzenie perswazyjnego opisu produktu.
  16. Budowa ulotki
  17. Kreacja reklamy zewnętrznej.
  18. Budowa listu ofertowego.
  19. Budowa broszury i folderu.
  20. Reklama radiowa.
    • Teoria i analiza.
    • Skąd brać historie do treści reklam.
  21. Teksty w Internecie.
    • Słowa klucze i ich znaczenie w pozycjonowaniu.
    • Treść stron www.
    • Budowa efektywnych maili
    • Strony społecznościowe – analiza komunikatów.
    • Jak reagować na negatywne zachowanie użytkowników sieci.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.