Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z niezbędną wiedzą dotyczącą kreowania wizerunku firmy/urzędu. Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy/urzędu i kreowania skutecznego wizerunku. Celem szkolenia jest również zwiększenie świadomości własnego wizerunku, wypracowanie indywidualnego, autentycznego stylu. Ma to bezpośredni wpływ na wiarygodność i skuteczność zarówno osobistą jak i firmy/urzędu
Prowadzący: Trener biznesu, rozwoju osobistego, umiejętności interpersonalnych, prezentacyjnych i medialnych. Specjalista w zakresie kreowania wizerunku. Prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne dla menedżerów, kadry kierowniczej i pracowników firm. Coach i wykładowca akademicki.
Metody pracy: Wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja, dyskusja.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wizerunek czyli co właściwie?
2. Wizerunek i jego psychologiczne aspekty
3. Kreowanie wizerunku w mediach
– Współpraca z telewizją
– Współpraca z radiem
– Internet i social media
4. Kreowanie wizerunku osób
– Planowanie własnego wizerunku
– Kreowanie wizerunku zawodowego jednostki
– Wizerunek menedżera
– Komunikacja a wizerunek
– Sztuka autoprezentacji
– Zachowanie a kreacja wizerunku – etykieta biznesowa
– Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji
– Mój wizerunek podczas negocjacji
– Wizerunek zewnętrzny
– Kody ubioru
– Twój typ – Twoje kolory
– Wizerunek kobiety w biznesie
5. Kreowanie wizerunku instytucji
– Kreowanie wizerunku firmy w mediach
– Wizerunek pracodawcy
– Zasady Corporate Social Responsibilityi ich wpływ na wizerunek firmy
– Sprawdzone narzędzia Employer Branding i ich wpływ na wizerunek firmy
– Odpowiednio prowadzone działania public relations
– Tworzenie kampanii informacyjno-promocyjnych instytucji
6. Warsztaty
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.