Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Poznanie obszarów stosowania i rodzajów negocjacji z klientem, nabycie umiejętności stosowania technik negocjacji i perswazji oraz umiejętności nieulegania manipulacji ze strony klientów. Wzbogacenie warsztatu pracowników UP/ Centrum Aktywizacji Zawodowej o nowe narzędzia w oparciu o znajomość metod, technik i zasad negocjacji, usprawnienie współdziałania pomiędzy urzędnikiem i klientem. Rozwój zawodowy i osobisty, zwiększenie profesjonalizmu na stanowisku pracy, nabycie nowych, niestandardowych umiejętności.
Metody pracy: Miniwykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, case study
Prowadzący: Dyplomowany coach, doświadczony pracownik Publicznych Służbach Zatrudnienia, bogate doświadczenie w strukturach rządowych i samorządowych, pośrednik pracy I stopnia, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników oraz w zakresie obsługi klienta, wieloletni praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników administracji publicznej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Istota i rola umiejętności negocjacyjnych w pracy z klientem
2. Umiejętności społeczne niezbędne do pracy z klientem
3. Negocjacje a załatwianie spraw klientów
4. Istota negocjacji w działaniach sprzyjających odnoszeniu sukcesu w pracy z klientem.
5. Typowe błędy w negocjacjach.
6. Etapy negocjacji oraz style negocjacji.
7. Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach.
8. Wybrane techniki negocjacyjne.
9. Rola obserwacji w negocjacjach
10. Perswazja jako skuteczne narzędzie w negocjacjach w procesie przekonywania do własnych racji.
11. Asertywność. Definicja asertywności
12. Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne, czy zawsze możemy je stosować w pracy z klientem i współpracownikami?
13. Asertywna odmowa
14. Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań w pracy z klientem UP
15. Właściwe przyjmowanie opinii współpracowników
16. Czy asertywność sprzyja w osiąganiu sukcesu w pracy?
17. Komunikacja jako istotny element powodzenia w negocjacjach.
18. Komunikacja werbalna i niewerbalna
19. Aktywne słuchanie
20. Bariery w komunikacji
21. Techniki komunikacyjne wspierające porozumienie wśród pracowników CAZ
22. Sztuka opanowywania stresu w sytuacjach trudnych
23. Jak osiągnąć sukces w relacji z pracodawcą lub bezrobotnym.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.