Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Cele szkolenia: : rozwój zawodowy kontrolerów z uwzględnieniem etyki i metodyki prowadzenia kontroli , identyfikacji mechanizmów korupcjogennych, doskonalenie warsztatu kontrolerskiego, rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych w firmie/instytucji,. Zdobycie aktualnej wiedzy na temat prawidłowości funkcjonowania procesów księgowych w firmie/urzędzie, oceny ich jakości , funkcjonalności i stosowanych zabezpieczeń. Doskonalenie posługiwania się narzędziami informatycznymi.
Prowadzący: mgr Jolanta Winiarczyk – Krysa – audytor sektora finansów publicznych z doświadczeniem księgowym. Wysoko oceniana wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach
PROGRAM SZKOLENIA
1. Umiejscowienie działu księgowości w firmie/urzędzie
2. Polityka rachunkowości – przepisy a praktyka
3. Przepływ dokumentacji księgowej w firmie
4. Programy księgowe – jakość, testowanie, wykorzystywanie
5. Stosowane zabezpieczenia programów księgowych
6. Jakość prowadzenia ksiąg rachunkowych i podatkowych
7. Kontrola ksiąg, dzienników i procedur księgowych
8. Prawidłowość prac wykonywanych przez wewnętrzny dział księgowy
9. Jakość pracy wewnętrznych lub zewnętrznych księgowych
10. Przejrzystość danych księgowych i podatkowych
11. Wykorzystywanie danych księgowych w kontekście podejmowanych decyzji przez kierownictwo
12. Stosowane procedury przy otwieraniu, zamykaniu ksiąg
13. Defraudacje i oszustwa
14. Ocena procesu inwentaryzacji
15. Polityka wewnętrzna rachunkowości – analiza zgodności z obowiązującymi standardami ogólnymi (przepisami zewnętrznymi).
16. Analiza prawidłowości prowadzonych ksiąg rachunkowych pod kątem ich zgodności z przyjętą polityką rachunkowości.
17. Wykaz kont syntetycznych oraz analitycznych – dostosowanie wykazu kont do specyfiki prowadzonej działalności przedsiębiorstwa oraz indywidualnych wymagań komórek/jednostek wewnętrznych.
18. Stosowane procedury kontrolne w procesie prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych.
19. Ewidencja dokumentów będących podstawą dokonania zapisów w dzienniku i kontach księgi głównej.
20. Ewidencja i zasady klasyfikacji zdarzeń gospodarczych (etapy kontroli dokumentów księgowych będących podstawą do ujęcia w ewidencji systemu FK).
21. Zasady prowadzenia ewidencji analitycznej i jej powiązania z kontami syntetycznymi,
22. Tworzenie zasad ewidencji szczegółowej rzeczowych składników majątku jednostki.
23. Zasady ewidencji, rozliczania i kalkulacji kosztów w zakresie rozwiązań przewidzianych ustawą o rachunkowości.
24. Stosowanie zasady periodyzacji prowadzenia ewidencji operacji gospodarczych (współmierność przychodów i kosztów – rozliczenia międzyokresowe).
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.