EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
07/24 KONTROLA WEWNĘTRZNA/AUDYT PROCESÓW KSIĘGOWYCH W INSTYTUCJI/FIRMIE

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

06-07.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

06-08.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

13-14.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

13-15.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

18-20.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

25-27.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 24.11.2024 r.

Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30

20 h. -3 noclegi

3250,00 zł - w pok. 2-os.

3700,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

02-04.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.

Cele szkolenia: : rozwój zawodowy kontrolerów z uwzględnieniem etyki i metodyki prowadzenia kontroli , identyfikacji mechanizmów korupcjogennych,   doskonalenie warsztatu kontrolerskiego, rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych w firmie/instytucji,. Zdobycie aktualnej wiedzy na temat prawidłowości funkcjonowania procesów księgowych w firmie/urzędzie, oceny ich jakości , funkcjonalności i stosowanych zabezpieczeń. Doskonalenie posługiwania się narzędziami informatycznymi.

Prowadzący: mgr Jolanta Winiarczyk – Krysa – audytor sektora finansów publicznych z doświadczeniem księgowym. Wysoko oceniana wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach

PROGRAM SZKOLENIA
1. Umiejscowienie działu księgowości w firmie/urzędzie
2. Polityka rachunkowości – przepisy a praktyka
3. Przepływ dokumentacji księgowej w firmie
4. Programy księgowe – jakość, testowanie, wykorzystywanie
5. Stosowane zabezpieczenia programów księgowych
6. Jakość prowadzenia ksiąg rachunkowych i podatkowych
7. Kontrola ksiąg, dzienników i procedur księgowych
8. Prawidłowość prac wykonywanych przez wewnętrzny dział księgowy
9. Jakość pracy wewnętrznych lub zewnętrznych księgowych
10. Przejrzystość danych księgowych i podatkowych
11. Wykorzystywanie danych księgowych w kontekście podejmowanych decyzji przez kierownictwo
12. Stosowane procedury przy otwieraniu, zamykaniu ksiąg
13. Defraudacje i oszustwa
14. Ocena procesu inwentaryzacji
15. Polityka wewnętrzna rachunkowości – analiza zgodności z obowiązującymi standardami ogólnymi (przepisami zewnętrznymi).
16. Analiza prawidłowości prowadzonych ksiąg rachunkowych pod kątem ich zgodności z przyjętą polityką rachunkowości.
17. Wykaz kont syntetycznych oraz analitycznych – dostosowanie wykazu kont do specyfiki prowadzonej działalności przedsiębiorstwa oraz indywidualnych wymagań komórek/jednostek wewnętrznych.
18. Stosowane procedury kontrolne w procesie prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych.
19. Ewidencja dokumentów będących podstawą dokonania zapisów w dzienniku i kontach księgi głównej.
20. Ewidencja i zasady klasyfikacji zdarzeń gospodarczych (etapy kontroli dokumentów księgowych będących podstawą do ujęcia w ewidencji systemu FK).
21. Zasady prowadzenia ewidencji analitycznej i jej powiązania z kontami syntetycznymi,
22. Tworzenie zasad ewidencji szczegółowej rzeczowych składników majątku jednostki.
23. Zasady ewidencji, rozliczania i kalkulacji kosztów w zakresie rozwiązań przewidzianych ustawą o rachunkowości.
24. Stosowanie zasady periodyzacji prowadzenia ewidencji operacji gospodarczych (współmierność przychodów i kosztów – rozliczenia międzyokresowe).

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.