EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
162/24 PRACOWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNO – ADMINISTRACYJNEGO W URZĘDZIE PRACY– WSPARCIEM W REALIZACJI ZAPISÓW USTAWY O PRMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACCH RYNKU PRACY, Z UWZGLĘDNIENIEM FUNKCJONOWANIA PLATFORMY USŁUG ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ (EPUAP) – CZĘŚĆ I

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

PAŹDZIERNIK

PAŹDZIERNIK

PAŹDZIERNIK

PAŹDZIERNIK

PAŹDZIERNIK

07-09.10.2024 

Przyjazd po południu w dn.06.10.2024 r.

Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30

20 h. -3 noclegi

2850,00 zł - w pok. 2-os. 3250,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

07-10.10.2024 

Przyjazd po południu w dn.06.10.2024 r.

Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30

28 h. -4 noclegi

3250,00 zł - w pok. 2-os. 3900,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

14-15.10.2024 

Przyjazd po południu w dn. 13.10.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

14-16.10.2024 

Przyjazd po południu w dn. 13.10.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-17.10.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.10.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.10.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.10.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

21-23.10.2024 

Przyjazd po południu w dn. 20.10.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

21-24.10.2024 

Przyjazd po południu w dn. 20.10.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

06-07.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

06-08.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

13-14.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

13-15.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

18-20.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

18-21.11.2024 

Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

02-04.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

02-05.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Zdobycie aktualnej wiedzy i nabycie umiejętności obsługi administracyjnej Urzędu na rzecz sprawniejszej realizacji obsługi bezrobotnych, w zakresie administracji, obiegu dokumentów, kancelarii, obsługi PRZ, prowadzenia akt, organizacji szkoleń oraz ZFŚS.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.

Prowadzący: Wybitny specjalista w zakresie organizacji prac kancelaryjnych, sekretarskich oraz biurowo – administracyjnych. Bardzo wysoko oceniana na licznych kursach i szkoleniach. Wybitny specjalista w dziedzinie prawa pracy oraz KPA.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zadania pracownika działu organizacyjno-administracyjnego w realizacji zapisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach  rynku pracy

2. Sprawy administracyjno-gospodarcze

a) Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań:

– przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez szefa;

– opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,

– przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;

– gromadzenie i przechowywanie dokumentacji;

– przygotowywanie zebrań i konferencji.

b) Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura:

– artykuły i materiały biurowe;

–  prasę określoną przez szefa;

– przedmioty nietrwałe;

– środki trwałe i zaopatrzenie socjalne.

c) Prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy.

d) Prowadzenie w porozumieniu z przełożonym firmy spraw administracyjnych oraz sprawozdawczość w zakresie tego zagadnienia.

e) Dbałość o czystość, ład i porządek w sekretariacie i gabinecie prezesa.

3. Współpraca z przełożonym

– Ustalanie codziennego dnia pracy;

– Ustalanie planu tygodniowego pracy i spotkań szefa;

– Prowadzenie terminarza spotkań;

– Przygotowywanie podróży służbowych;

– Przygotowywanie konferencji i narad;

– Czynny udział w przygotowanie wizyty gości;

– Obsługa szefa i jego gości – serwowanie napojów, rezerwacja hoteli, organizacja spotkań ect.

4. Inne polecenia przełożonego

5. Wewnętrzny system prawny

6. Statut jako źródło prawa stosunków pracy pracowników samorządowych.

7. Regulaminy pracy

8. Dyscyplina pracy

a) stawianie się i przebywanie w określonym miejscu i czasie w stanie psychicznej i fizycznej zdolności do wykonywania pracy,

b) aktywne wykonywanie poleceń przełożonych, dotyczących pracy i zgodnych z umową, przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego,

c) troszczenie się o interesy zakładu pracy, szczególnie zaś o powierzony majątek,

d) przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP).

9. Profil Zaufany Epuap

10. Pracownik administracyjno – biurowy UP jako organizator sprawnej obsługi Urzędu i obsługi środków z Funduszu Pracy

11. Kadry w UP po nowelizacji Ustawy

12. Organizacja i obsługa sekretariatu w UP z uwzględnieniem najnowszych uregulowań prawnych oraz światowych standardów

13. Sposoby zapewniania prawidłowego funkcjonowania systemu obiegu dokumentów i informacji w UP – w kontekście ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

14. Obsługa kancelaryjna UP

15. Gromadzenie i zarządzanie korespondencją Dyrektora UP

16. Organizacja zebrań, narad, konferencji

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.