Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie niezbędnej praktycznej wiedzy o nowych zasadach przetwarzania i ochrony danych osobowych, obowiązkach wynikających ze zmian przepisów, zasadach tworzenia i organizowania procesów zmian w tym zakresie w firmie/instytucji, poznanie wymogów ustawowych od strony praktycznych rozwiązań dotyczących: pracowników, klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący szkolenie: prawnik administracyjny, Ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa, bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz ochrony osób i mienia , Auditor ISO 27001, Auditor i wdrożeniowiec systemów bezpieczeństwa informacji oraz systemu ochrony danych osobowych, Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz Administrator bezpieczeństwa informacji w podmiotach branży produkcyjnej, usługowej oraz administracji publicznej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Krajowe i unijne aktualne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych w praktycznym zastosowaniu
2. Wymogi i zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych stosowane w praktyce powiatowych urzędów pracy
2.1.Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość;
2.2.Ograniczenie celu;
2.3.Minimalizacja danych;
2.4.Prawidłowość;
2.5.Ograniczenie przechowywania;
2.6.Integralność i poufność;
2.7.Rozliczalność.
3. Przetwarzanie danych osobowych przez urzędy pracy w odniesieniu do realizowanych zadań:
3.1.Zadania powiatowych urzędów pracy wynikające z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy jako procesy przetwarzania danych osobowych;
3.2.Analiza aktów wykonawczych do ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, które precyzują sposób i zakres przetwarzania danych osobowych przez powiatowe urzędy pracy np. rozporządzenie z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy, rozporządzenie z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy;
3.3.Określenie przesłanek legalizujących przetwarzanie danych osobowych z art. 6 i art. 9 RODO w zadaniach realizowanych przez powiatowe urzędy pracy.
4. System ochrony danych osobowych w powiatowym urzędzie pracy:
4.1.Podejście oparte na ryzyku i analiza ryzyka dla przetwarzania danych osobowych jako podstawy systemu ochrony danych osobowych;
4.2.Polityka ochrony danych osobowych – najważniejsze elementy dokumentu;
4.3.Procedury związane z realizacją praw osób, których dane dotyczą mogące wspierać tworzenie sprawnego systemu ochrony danych w powiatowym urzędzie pracy;
4.4.Zadania i rola inspektora ochrony danych;
5. Monitorowanie przestrzegania przepisów i procedur związanych z bezpieczeństwem informacji i ochroną danych osobowych.
6. Praktyczne aspekty bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych:
6.1.Dobre praktyki spełniania obowiązku informacyjnego z art. 13 i art. 14 RODO;
6.2.Bezpieczeństwo teleinformatyczne – metody unikania zagrożeń, incydentów oraz naruszeń
6.3.Przykłady najczęściej pojawiających się błędów w zakresie użytkowania systemów informatycznych;
6.4.Środki bezpieczeństwa fizycznego, zapewniające ochronę informacji oraz danych osobowych;
6.5.Przykłady naruszeń ochrony danych osobowych wymagających zgłoszenia do Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
6.6.Dostępnienie a powierzenie przetwarzania danych osobowych – omówienie różnic obu procesów z uwzględnieniem zakresu obowiązków i odpowiedzialności stron;
6.7.Dostęp do informacji publicznej a ochrona danych osobowych.
7. Przegląd interpretacji, wykładni, decyzji i poradników UODO i orzecznictwa sądowego w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych:
7.1.Przedstawienie i analiza decyzji administracyjnych UODO nakładających kary finansowe na administratorów oraz innych, mogących mieć znaczenie dla przetwarzania danych osobowych w administracji publicznej/powiatowych urzędach pracy;
7.2.Przedstawienie treści z poradników UODO dot. naruszeń ochrony danych osobowych, zatrudnienia/rekrutacji, istotnych z punktu widzenia powiatowego urzędu pracy jako administratora danych osobowych;
7.3.Przedstawienie orzecznictwa sądowego w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych.
8.Case study, dyskusja, ćwiczenia.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.