Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie prawidłowego zawierania i zabezpieczania umów ze strony Urzędu Pracy – gwarantujących prawidłową realizację pomocy pracodawcom, efektywne wsparcie oraz prawidłową realizację wydatkowania środków publicznych.
Prowadzący: prawnik, finansista, praktyk w dziedzinie zawierania, zabezpieczania umów, dochodzenia zwrotu nienależnie wykorzystanych środków.
PROGRAM SZKOLENIA
I. Umowy zawierane przez Urzędy Pracy – rodzaje umów.
1. Niezbędne elementy umowy.
– elementy obligatoryjne,
– elementy fakultatywne,
2. Podpisywanie umów w trybach elektronicznych i zwykłych z uwzględnieniem wprowadzonych ustawowych zmian w latach 2021, 2022 roku oraz ich skutków na rok 2023.
– formy podpisów elektronicznych: – podpis kwalifikowany, profil zaufany, elektroniczny podpis osobisty, pieczęć elektroniczna, (dopuszczalne przepisami formy i rodzaje plików)
– formy podpisów zwykłych
– pełnomocnictwa i upoważnienia do pospisywania umów (stałe i zmienne)
– weryfikacja umocowań prawnych stron umowy (sprawdzanie w dostępnych rejestrach i bazach elektronicznych prowadzonych przez właściwe ministerstwa)
3. Oznaczenie stron umowy – komparycja umowy.
– elektroniczne narzędzia do weryfikacji danych dotyczących stron umowy
4. Doręczenia elektroniczne oraz elektroniczna dokumentacja potwierdzająca realizację umów.
5. Niedozwolone postanowienia w umowach według uokik.
6. Tryb i formy rozwiązania umowy.
7. Wypowiedzenie umowy.
8. Odstąpienie od umowy.
9. Aneksy do umów.
II. Zabezpieczenie umów zawieranych przez Urzędy Pracy:
1.Formy zabezpieczenia umów w ramach dotacji, refundacji, doposażenia i pozostałych form wsparcia
2.Zabezpieczanie umów na organizację szkoleń, doskonalenia zawodowego, nabywanie kwalifikacji
3.Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Skutki niezachowania terminów (opóźnienie, zwłoka
4. Rodzaje i zasady zabezpieczeń (poręczenie, weksel z poręczeniem, gwarancja bankowa, zastaw na prawach lub rzeczach, blokada środków zgromadzonych na rachunku bankowym, akt notarialny o poddaniu się egzekucji przez dłużnika).
5.Dochodzenie roszczeń z poszczególnych zabezpieczeń
– tryb i forma,
– sposób postepowania,
– procedowanie w postępowaniu windykacyjnym zwrotów środków finansowych wynikających z niewykonanych umów oraz kar umownych,
– wydatkowanie środków publicznych przez urzędy w procedurach dochodzenia roszczeń wynikających z umów,
III. Negatywny katalog najczęściej występujących uchybień, nieprawidłowości w umowach określanych przez organy kontrolujące zawieranie i wykonanie umów,
– Zasady i formy składania wyjaśnień,
– narzędzia umożliwiające unikania popełniania błędów i ich skutków w umowach,
IV. Pytania uczestników szkolenia
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.