
Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
17-19.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
17-20.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
24-25.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
24-26.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
01-03.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
01-04.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
08-09.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
08-10.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
10-11.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
10-12.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cel szkolenia: celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę dotyczącą zasad funkcjonowania rad rynku pracy. dodatkowo uczestnicy zostaną zapoznani z aktualnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji poszczególnych form pomocy oferowanymi przez PUP zgodnie z przepisami nowej ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
Prowadzący: Kierownik referatu aktywnych form wsparcia w PUP z 21-letnim doświadczeniem zawodowym w publicznych służbach zatrudnienia, realizująca w praktyce przepisy wspierające pracodawców w okresie pandemii. Doświadczona i wysoko oceniana jako wykładowca i praktyk.
Metody szkolenia: wykład, pogadanka, ćwiczenia, case study, dyskusja moderowana.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Prawne aspekty działania Powiatowej i Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy na lokalnym rynku pracy, w oparciu o ustawę o rynku pracy i służbach zatrudnienia
2. Charakter Rady jako organu opiniodawczo – doradczego w sprawach finansowych.
3. Członek Rady jako funkcjonariusz publiczny
4. Uczestnictwo Członków Rady w procesie decyzyjnym,
5. Odpowiedzialność Członków Rady za podejmowane działania doradcze i opiniodawcze,
a) rodzaje odpowiedzialności,
b) charakter odpowiedzialności,
c) przesłanki wystąpienia odpowiedzialności
6. Ulgi w spłacie realizowane przy i w oparciu o opinię Rady Rynku Pracy.
7. Charakter należności objętych ulgami w spłacie : nienależnie pobrane świadczenia, refundacje, przyznane jednorazowo środki,
8. Aspekty opiniowania przez Członka Rady ulg w zakresie:
a) umorzenia,
b) rozłożenia na raty,
c) odroczenia terminów płatności,
d) pozostałe ulgi w spłacie,
e) przedawnienia należności
9. Rozstrzygnięcia decyzyjne urzędu w oparciu o rynku pracy i służbach zatrudnienia, kodeks postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej w aspekcie opinii członka rady.
10. Windykacja należności PUP w oparciu i przy uwzględnieniu opinii Rady, ścieżka egzekucyjna i pozaegzekucyjna,
11. Skutki dla Dyrektorów PUP w zakresie ustalania priorytetów wydatkowania środków z KFS (również z rezerwy),
12. Charakter czynności doradczych Członków Rady w zakresach nie objętych wprost uregulowaniami ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia
a) gospodarka zakupowa,
b) środki unijne,
c) akty prawa wewnętrznego,
13. Skutki finansowe i księgowe czynności opiniodawczo doradczych Rady dla Głównego Księgowego PUP, WUP,
14. Orzecznictwo sądów w zakresie ustawowych czynności realizowanych przez członka rady,
15. Pytania uczestników szkolenia
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.