Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja
Cele szkolenia: Rozwój zawodowy kontrolerów z uwzględnieniem etyki i metodyki prowadzenia kontroli , identyfikacji mechanizmów korupcjogennych, doskonalenie warsztatu kontrolerskiego, rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych w firmie/instytucji,. Zdobycie aktualnej wiedzy na temat prawidłowości funkcjonowania procesów księgowych w firmie/urzędzie, oceny ich jakości , funkcjonalności i stosowanych zabezpieczeń. Doskonalenie posługiwania się narzędziami informatycznymi. Przygotowanie pracowników Firmy zaangażowanych w proces ujmowania zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym do właściwego opracowania dokumentacji księgowej i ewidencji w systemie FK. Przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie zasad prowadzenia księgowości w Firmie. Przygotowanie służb kontrolnych/audytu wewnętrznego firmy do rzetelnego i prawidłowego przeprowadzania czynności kontrolnych/audytowych. Uświadomienie pracownikom wpływu prawidłowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w systemie FK na ocenę ekonomiczną oraz decyzje zarządcze Firmy.
Prowadzący: mgr Jolanta Krysa – audytor wewnętrzny, ekonomista z doświadczeniem księgowym. Wysoko oceniany wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach
PROGRAM SZKOLENIA
1. Regulacje prawne w zakresie dokumentacji i ewidencji księgowej – Ustawa o Rachunkowości, Instrukcja Obiegu Dokumentów, Zakładowy Plan Kont.
2. Rodzaje dokumentów finansowo – księgowych występujących w firmie.
3. Sprawdzanie/kontrola dokumentów finansowo –księgowych.
4. Zasady ewidencji i ujęcia dokumentów w systemie finansowo – księgowym (księgach rachunkowych).
5. Kontrola i zasadność prawidłowości ewidencji operacji gospodarczych w systemie finansowo – księgowym na wybranych przykładach.
6. Kontrola ustanowienia i przestrzegania wewnętrznej polityki rachunkowości w firmie.
7. Inwentaryzacja jako element polityki rachunkowości w firmie.
8. Metody, formy i terminy przeprowadzania inwentaryzacji.
9. Kontrola procesu inwentaryzacji w firmie – zarządzenia, dokumentacja, obowiązki, rozliczenie różnic.
10. Tworzenie zasad ewidencji szczegółowej rzeczowych składników majątku jednostki.
11. Ewidencja składników majątku zaliczanych do środków trwałych.
12. Oznakowanie składników majątku i przekazanie do użytkowania.
13. Zasadność i zgodność kwalifikacji składnika majątku do środków trwałych.
14. Proces uzgadniania ewidencji analitycznej z syntetyczną.
15. Ewidencja i rozliczanie zadań inwestycyjnych.
16. Remont a inwestycja – kryteria kontroli.
17. Wykorzystanie ewidencji pomocniczej i syntetycznej do prowadzenia działań kontrolnych.
18. Przyczyny nieprawidłowości.
19. Identyfikacja ryzyka – podatkowe.
20. Zasady współmierności przychodów i kosztów – rozliczenia międzyokresowe.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.