Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Autoanaliza kompetencji i umiejętności menedżerskich, identyfikacja własnego stylu zarządzania zespołem, poszukiwanie wewnętrznych źródeł postaw i zachowań w pozycji przełożonego i ich regulowanie, rozpoznawanie procesów zachodzących na linii przełożony – podwładny i sterowanie nimi.
Metody szkoleniowe: miniwykład, prezentacja, kwestionariusze indywidualne, praca zespołowa, studium przypadku.
Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), starszy specjalista pracy socjalnej, studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawowe zadania przełożonego: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie, ocenianie, motywowanie.
– Kompetencje i umiejętności przywódcze; etapy rozwoju przywództwa
– Style przywództwa; koncentracja na celu, koncentracja na ludziach. Identyfikacja własnego stylu menedżerskiego (menedżer wyizolowany, menedżer przyjacielski, menedżer gorliwy, menedżer kompleksowy)
– Podejmowanie decyzji. Style decyzyjne – różnice indywidualne
– Reguły i zasady komunikacyjne: techniki wzmacniające kontakt z podwładnym, rodzaje i funkcja pytań, poziomy słuchania, komunikaty werbalne i niewerbalne, bariery komunikacyjne
– Zarządzanie czasem: priorytety i hierarchia, narzędzia zarządzania czasem: analiza ABC, metoda ALPEN, redukcja „pożeraczy czasu”
2. Adekwatne cechy osobowości menedżera, czyli jaki powinien być skuteczny menedżer: inteligencja emocjonalna (EQ), inteligencja społeczna.
3. Teoria stosunków międzyludzkich w koncepcji Erica Berne’a, praktyczna identyfikacja poziomów funkcjonowania na stanowisku kierowniczym.
4. Human relations (szkoła behawioralna): obrazy pracowników wg teorii X i teorii Y Douglasa McGregora, efekt Hawthorne’a, potrzeby społeczne w hierarchii potrzeb człowieka.
5. Motywacja w zarządzaniu. Motywowanie jako proces świadomego i celowego oddziaływania na motywy postępowania ludzi. Spadek motywacji pracowników, kryzys motywacji.
6. Konflikt interpersonalny między przełożonym a podwładnym oraz między podwładnymi. Destrukcyjne i konstruktywne procesy konfliktowe.
7. Zachowania asertywne – wyrażanie własnego zdania. Umiejętność wyrażania i przyjmowania krytyki, umiejętność odmawiania, obrona własnych granic.
8. Wywieranie wpływu na ludzi. Techniki manipulacyjne w pracy. Formy manipulacji – kłamstwo.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.