Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Usystematyzowanie psychologicznej wiedzy dotyczącej oceniania. Zwiększenie umiejętności w pokonywaniu barier i oporów dotyczących oceniania. Wytypowanie skutecznych narzędzi psychologicznych do przeprowadzania ocen. Opracowanie konstruktywnego wzorca rozmowy oceniającej. Poprawa skuteczności w ocenianiu i motywowaniu pracowników. Wzmocnienie asertywności i sposobów minimalizowania stresu osobistego w odniesieniu do dokonywania ocen.
Metody pracy: Cele szkolenia będą realizowane metodami aktywnymi uwzględniającymi właściwości uczenia się osób dorosłych. W poszczególnych sesjach, adekwatnie do przedstawianych zagadnień, trener zastosuje: ćwiczenia indywidualne i grupowe, prezentacje multimedialne i mini -wykłady, dyskusje grupowe, metody twórczego myślenia, analizy studium przypadku czy kwestionariusze psychologiczne. W miarę zgłoszonych przez zleceniodawcę potrzeb, cele szkolenia i sposób ich realizacji będą uwzględniały specyfikę psychologicznych i interpersonalnych warunków pracy uczestników szkolenia.
Adresaci szkolenia: szkolenie jest skierowane do osób przeprowadzających oceny pracowników, zarówno w formie bieżącej, jak i okresowej.
Prowadzący: Praktyk w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w ocenianiu pracowników, wysoko oceniany jako wykładowca na licznych kursach i szkoleniach
PROGRAM SZKOLENIA
1. Proces delegowania zadań i kryteria kontroli ich wykonania
2. Rola bieżącej kontroli w ocenie wykonywania zadań i oceny pracy pracownika
3. Analiza celów i korzyści oceniania – perspektywa organizacji, menadżerów oraz pracowników.
4. Kryteria i procedury oceniania – metody zbierania danych, wyznaczniki behawioralne, obszary oceny, ocena bieżąca a ocena okresowa, arkusze ocen, subiektywna operacjonalizacja kryteriów.
5. Przekazywanie oceny a indywidualne style komunikacyjne – dobór stylu rozmowy do osobowości pracownika, panowanie nad emocjami.
6. Etapy rozmowy oceniającej i ich psychologiczne uwarunkowania.
7. Typowe błędy w ocenianiu i zasady ich eliminowania.
8. Zasady efektywnego przekazywania pozytywnych ocen – jak wzmacniać pozytywny przekaz, przepis na pochwałę dodającą zapału do pracy.
9. Formułowanie zapisów oceny w oparciu o kryteria
10. Zasady efektywnego przekazywania negatywnych ocen – konstruktywna krytyka motywująca do wydajniejszej pracy, formułowanie celów, udzielanie wsparcia dla pracownika w negatywnej sytuacji .
11. Rozwiązywanie trudnych sytuacji w trakcie rozmowy (roszczeniowa postawa pracownika, wygórowane wyobrażenie o własnych kompetencjach).
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.