EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
172/24 POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W ŚWIETLE USTAWY KPA WRAZ Z MAKSYMALNYM WYKORZYSTANIEM DROGI ELEKTRONICZNEJ: E-DORĘCZENIA/ E-PUAP/ PUE ZUS ORAZ PLATFORMY PRACA.GOV.PL

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: poznanie aktualnych przepisów i wykładni praktycznych w zakresie wydawania decyzji i stosowania KPA z uwzględnieniem elektronicznego obiegu dokumentów i oraz E-PLATFORM urzędowych(E-DORĘCZENIA, E-PUAP, PUE ZUS, PODPISY ELEKTRONICZNE, E-OBYWATEL itp.)

Prowadzący szkolenie: praktyk w dziedzinie nadzorowania stosowania KPA oraz wydawania decyzji w praktyce), przygotowanie prawniczo-administracyjne). Bardzo wysoko oceniana jako wykładowca na licznych kursach i szkoleniach.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Obsługa dokumentacji elektronicznej – na podstawie obowiązujących przepisów.

1) Definicje ustawowe i stosowanie e-Doręczeń – zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych  (Dz.U. z 2022 r. poz. 569 z późn. zm.)

2) Ograniczenia stosowania ustawy o e-Doręczeniach.

3) Założenia ustawy o doręczeniach elektronicznych.

4) Baza adresów elektronicznych.

5) Doręczenia elektroniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6) Elementy doręczeń elektronicznych.

2. Prowadzenie postępowań administracyjnych z wykorzystaniem drogi elektronicznej.

1) Zasady postępowania administracyjnego a praktyka wydawania decyzji administracyjnych.

2) Warunki wszczęcia postępowania administracyjnego.

3) Forma odmowy wszczęcia postępowania.

4) Strona postępowania administracyjnego.

5) Właściwość organów.

6) Wyłączenie pracownika i organu.

7) Postępowanie wyjaśniające i dowody w postępowaniu administracyjnym.

8) Przewlekłość postępowania a bezczynność organu administracji publicznej.

9) Odpowiedzialność urzędników na podstawie art. 38 k.p.a.

10) Obliczanie terminów.

11) Skuteczność doręczenia – adresy

12) Zbieranie materiałów dowodowych na podstawie dostępnych platform – e-PUAP, ZUS PUE.

3. Prowadzenia korespondencji i świadczenia usług administracyjnych za pomocą platform elektronicznych przygotowanych do obsługi dokumentacji.

1) Adres do doręczeń elektronicznych wykorzystywany do doręczania korespondencji.

2) Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem platform elektronicznych.

3) Doręczenia elektroniczne decyzji (podstawy prawne, obowiązki podmiotów publicznych, zasady doręczeń elektronicznych)

4) Obsługa dokumentów elektronicznych – praktyczne wykorzystanie dostępnych platform.

4. Praktyczna obsługa wniosków elektronicznych z zakresu rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy, rejestracji oświadczeń i zezwoleń dla cudzoziemców w module praca.gov.pl

1) ćwiczenia na wybranych przykładach.

5. Obsługa dokumentacji wpływającej na konto Urzędu Pracy w ramach platform: e – PUE, PUE ZUS.

1) obsługa e- PUE, obieg dokumentów w praktyce, prowadzenie korespondencji z instytucjami oraz osobami fizycznymi.

2) obsługa ZUS PUE –  dostępne wnioski, wykorzystywane w komunikacji elektronicznej z ZUS, tworzenie i wysyłanie .

 6. Przygotowanie do wdrożenia przez Urząd Pracy usług e-doręczenia od 01.10.2024 r.

1) Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego PURDE – omówienie wpływu korzystania z platformy na funkcjonowanie urzędu – integracja z elektronicznym obiegiem dokumentów w urzędzie.

2) Czas przechowywania dokumentów na Platformie PURDE.

3) Obsługa skrzynki e-doręczeń.

4) Publiczna Usługa Hybrydowa.

5) Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego.

6) Lista podmiotów publicznych – kiedy e-Doręczenie i usługa hybrydowa będą wprowadzone.

7) Prowadzenie postępowania administracyjnego po wejściu w życie ustawy o e-doręczeniach.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.