Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie aktualnych przepisów i wykładni praktycznych w zakresie wydawania decyzji i stosowania KPA z uwzględnieniem elektronicznego obiegu dokumentów i oraz E-PLATFORM urzędowych(E-DORĘCZENIA, E-PUAP, PUE ZUS, PODPISY ELEKTRONICZNE, E-OBYWATEL itp.)
Prowadzący szkolenie: praktyk w dziedzinie nadzorowania stosowania KPA oraz wydawania decyzji w praktyce), przygotowanie prawniczo-administracyjne). Bardzo wysoko oceniana jako wykładowca na licznych kursach i szkoleniach.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Obsługa dokumentacji elektronicznej – na podstawie obowiązujących przepisów.
1) Definicje ustawowe i stosowanie e-Doręczeń – zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 569 z późn. zm.)
2) Ograniczenia stosowania ustawy o e-Doręczeniach.
3) Założenia ustawy o doręczeniach elektronicznych.
4) Baza adresów elektronicznych.
5) Doręczenia elektroniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Elementy doręczeń elektronicznych.
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych z wykorzystaniem drogi elektronicznej.
1) Zasady postępowania administracyjnego a praktyka wydawania decyzji administracyjnych.
2) Warunki wszczęcia postępowania administracyjnego.
3) Forma odmowy wszczęcia postępowania.
4) Strona postępowania administracyjnego.
5) Właściwość organów.
6) Wyłączenie pracownika i organu.
7) Postępowanie wyjaśniające i dowody w postępowaniu administracyjnym.
8) Przewlekłość postępowania a bezczynność organu administracji publicznej.
9) Odpowiedzialność urzędników na podstawie art. 38 k.p.a.
10) Obliczanie terminów.
11) Skuteczność doręczenia – adresy
12) Zbieranie materiałów dowodowych na podstawie dostępnych platform – e-PUAP, ZUS PUE.
3. Prowadzenia korespondencji i świadczenia usług administracyjnych za pomocą platform elektronicznych przygotowanych do obsługi dokumentacji.
1) Adres do doręczeń elektronicznych wykorzystywany do doręczania korespondencji.
2) Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem platform elektronicznych.
3) Doręczenia elektroniczne decyzji (podstawy prawne, obowiązki podmiotów publicznych, zasady doręczeń elektronicznych)
4) Obsługa dokumentów elektronicznych – praktyczne wykorzystanie dostępnych platform.
4. Praktyczna obsługa wniosków elektronicznych z zakresu rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy, rejestracji oświadczeń i zezwoleń dla cudzoziemców w module praca.gov.pl
1) ćwiczenia na wybranych przykładach.
5. Obsługa dokumentacji wpływającej na konto Urzędu Pracy w ramach platform: e – PUE, PUE ZUS.
1) obsługa e- PUE, obieg dokumentów w praktyce, prowadzenie korespondencji z instytucjami oraz osobami fizycznymi.
2) obsługa ZUS PUE – dostępne wnioski, wykorzystywane w komunikacji elektronicznej z ZUS, tworzenie i wysyłanie .
6. Przygotowanie do wdrożenia przez Urząd Pracy usług e-doręczenia od 01.10.2024 r.
1) Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego PURDE – omówienie wpływu korzystania z platformy na funkcjonowanie urzędu – integracja z elektronicznym obiegiem dokumentów w urzędzie.
2) Czas przechowywania dokumentów na Platformie PURDE.
3) Obsługa skrzynki e-doręczeń.
4) Publiczna Usługa Hybrydowa.
5) Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
6) Lista podmiotów publicznych – kiedy e-Doręczenie i usługa hybrydowa będą wprowadzone.
7) Prowadzenie postępowania administracyjnego po wejściu w życie ustawy o e-doręczeniach.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.