Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
MAJ | MAJ | MAJ | MAJ | MAJ |
05-06.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.05.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
05-07.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.05.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
12-13.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 11.05.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
12-14.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 11.05.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
14-15.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.05.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 14 h. -2 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2900,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
14-16.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.05.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3300,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
19-20.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 18.05.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
19-21.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 18.05.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
21-23.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 20.05.2025 r. | Ustroń, Hotel NAT***, ul. Szpitalna 88 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
26-28.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.05.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC |
02-03.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.06.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2500,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-04.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.06.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 2950,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 08.06.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 14 h. -2 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2950,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 08.06.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | 3000,00 zł - w pok. 2-os. 3400,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-17.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 15.06.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2500,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 15.06.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 2950,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
23-25.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 22.06.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 2900,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
23-26.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 22.06.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2750,00 zł - w pok. 2-os. 3050,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
/m/– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
/x/ – w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
/y/ – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Celem szkolenia: jest przygotowanie uczestniczek i uczestników do składania wniosków o dofinansowanie w nowej perspektywie finansowej 2021 – 2027. Przykłady dobrych praktyk, które należy zastosować we wniosku dofinansowanie pomogą uzyskać dofinansowanie.
Adresaci szkolenia: szkolenie kierowane jest do pracowników Powiatowych Urzędów Pracy, zajmujących się przygotowaniem i realizacją projektów współfinansowanych z EFS+
Prowadzący Pracownik Publicznych Służb Zatrudnienia – praktyk w zakresie zarządzania projektami – od 2005 r. autorka i koordynator wielu projektów konkursowych i systemowych. Od 2013 szkoleniowiec, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń związanych z pozyskiwaniem, realizacją i rozliczaniem funduszy unijnych. m.in. dla członów Komisji Oceny Projektów, dla pracowników Wojewódzkich i Powiatowych Urzędów Pracy. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania projektami unijnymi oraz Doradztwo zawodowe z coachingiem i pośrednictwo pracy. Ekspertka Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie funduszy unijnych (od 2008 roku) dokonujący oceny projektów (również innowacyjnych i ponadnarodowych) oraz strategii wdrażania projektów innowacyjnych. Jako ekspert dokonywała ocen projektów w ramach POWER 2014-2020 oraz RPO WM 2014-2020 w sferze zatrudnienia, włączenia społecznego i walki z ubóstwem oraz kształcenia i rozwoju młodzieży. Obecnie Ekspert biorących udział w wyborze/ocenie projektów do dofinansowania, złożonych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027. Prowadząc szkolenia jest zwolenniczką uczenia się na błędach innych oraz korzystania z dobrych praktyk. Jako praktyk wykorzystuje swoją wiedzę oraz doświadczenie z realizacji projektów. Uczy pisać projekty pod kątem przyszłej oceny.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Gdzie szukać informacji o funduszach, programach i konkursach dotyczących projektów współfinansowanych z UE.
2. Jak umiejętnie czytać Regulamin naboru, który jest podstawą do opracowania wniosku o dofinansowanie.
3. Karta oceny projektu – do czego służy i jak ją wykorzystać do do prawidłowego opracowania własnego wniosku.
4. Tworzenie własnego wniosku za pomocą Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych – omówienie krok po kroku poszczególnych modułów.
5. Praktyczne wskazówki dotyczące opisu bloków: doświadczenia Wnioskodawcy, sposób zarządzania projektem; opis potencjału kadrowego, technicznego i finansowego niezbędnego do realizacji projektu -praktyczne wskazówki
6. Omówienie zapisu dotyczącego koncepcji założeń projektu z uwzględnieniem zadań projektowych oraz jego uczestników z uwzględnieniem przyszłej ich oceny.
7. Jak prawidłowo dobrać wskaźniki projektu.
8. Sposób i źródła danych do pomiaru wskaźników produktu i rezultatu.
9 Praktyczne wskazówki do opracowania Harmonogramu realizacji projektu.
10. Jak prawidłowo opracować budżetu projektu z podziałem na źródła finansowania.
11. Omówienie poszczególnych oświadczenia.
12. Załączniki niezbędne na etapie składania wniosku.
13. Przykłady dobrych praktyk, które należy zastosować we wniosku aby uzyskać dofinansowanie w zakresie :
– Opisu zgodności projektu z zasadą równości kobiet i mężczyzn w oparciu o standard minimum
– Opisu zgodności z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
– Opisu zgodności z zasadami zawartymi w Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych
– Opisu zgodności z zasadami zawartymi w Karcie Praw Podstawowych Unii Europejskiej
– Zasady zrównoważonego rozwoju
– Zapewnienia przestrzegania przepisów antydyskryminacyjnych
– Zgodności z prawodawstwem krajowym
– Regionalnej Strategii Innowacji.
14. Pytania i odpowiedzi
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.