EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
136/24 RACHUNKOWOŚĆ ORAZ FUNDUSZ PRACY W URZĘDACH PRACY W 2024 ROKU

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: zapoznanie z aktualnymi zmianami w ewidencji księgowej UP, zmianami w ustawie o finansach publicznych, omówienie aktualnych i bieżących problemów związanych z księgowością w UP

Prowadzący szkolenie – ekspert w dziedzinie rachunkowości i podatków, wieloletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach karno – skarbowych,

PROGRAM SZKOLENIA

1. Podstawy prawne funkcjonowania oraz dysponowania Funduszem Pracy

2. Struktura i charakter Funduszu Pracy. Zasady finasowania wydatków z Funduszu Pracy

3. Rodzaje wydatków, które mogą być finansowane Funduszem Pracy.

4. Fundusz Pracy, a środki pochodzenia unijnego.

5. Wspólne finansowanie funduszem pracy oraz innymi funduszami celowymi.

6. Rachunkowość w Powiatowym Urzędzie Pracy – wybrane zagadnienia

6.1.Podstawy prawne rachunkowości jednostek budżetowych;

6.2.Rachunkowość budżetowa w urzędzie pracy;

6.3.Prowadzenie ksiąg rachunkowych z uwzględnieniem zmian w rachunkowości;

6.4.Obowiązki kierownika i głównego księgowego w zakresie zapewnienia jawności finansów publicznych;

6.5.Polityka rachunkowości, zasady tworzenia, elementy, specyfik

6.6.Regulacje wewnętrzne dotyczące gospodarki finansowej jednostki-procedury kontroli zarządczej;

7.Księgowość w urzędzie pracy – aktualne problemy

7.1.Dostosowanie regulacji wewnętrznych ( zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz procedur kontroli zarządczej) do specyfiki urzędu;

7.2.Pojęcie dochodów budżetowych, ich rodzaje i ewidencja;

8. Ewidencja analityczna w układzie dłużników, zamykanie kont do bilansu.

9. Organy i jednostki upoważnione do umarzania należności, podstawowa dokumentacja.

10.Pojęcie i ewidencja wydatków budżetowych, różnice pomiędzy kosztami a wydatkami.

11.Sporządzanie planów finansowych/budżetu w zakresie wydatków w oparciu o obowiązującą klasyfikację budżetową:

– zaliczanie wydatków do właściwych § klasyfikacji budżetowej:

– obowiązująca klasyfikacja budżetowa, paragrafy wydatków;

– ewidencja wydatków budżetowych;

12.Ewidencja wydatków w zakresie inwestycji, zakupu środków trwałych i wyposażenia:

– prawidłowa klasyfikacja wydatków remontowych, modernizacji, adaptacji, ulepszenie,

– dokumentacja towarzysząca wydatkom inwestycyjnym,

– udział środków zewnętrznych w finansowaniu inwestycji,

– inwestycje w obcych środkach trwałych, stanowiących własność samorządów i administracji rządowej,

12.1.Sprawozdania finansowe i budżetowe.

13. Majątek trwały i inwentaryzacja w urzędzie pracy – WYBRANE PROBLEMY. Podstawy prawne w zakresie zasad gospodarowania i ewidencji majątku trwałego

14. Zasady ewidencji majątku w urzędzie:

– Ewidencja i umarzanie środków trwałych;

– Ewidencja i umarzanie wartości niematerialnych i prawnych;

– Ewidencja pozostałych środków trwałych;

– Ewidencja majątku nabytego z udziałem środków unijnych i postępowanie w okresie trwałości projektów ,

– najczęściej występujące nieprawidłowości w ewidencjonowaniu i rozliczaniu majątku w UP

– odpowiedzialność za nieprawidłowości w ewidencjonowaniu i rozliczaniu majątku,

15. Inwestycje, rozliczanie, ewidencja, ulepszenie, inwentaryzacja:

– Różnica pomiędzy remontem a inwestycją.

16. Inwentaryzacja w urzędzie pracy. Cel i zakres inwentaryzacji:

– Rodzaje i metody inwentaryzacji;

–Terminy inwentaryzacji;

– Dokumentowanie i rozliczanie inwentaryzacji.

17. Ewidencja księgowa projektów pozakonkursowych

18. Pytania uczestników szkolenia i konsultacje.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.