Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: zapoznanie z aktualnymi zmianami w ewidencji księgowej UP, zmianami w ustawie o finansach publicznych, omówienie aktualnych i bieżących problemów związanych z księgowością w UP
Prowadzący szkolenie – ekspert w dziedzinie rachunkowości i podatków, wieloletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach karno – skarbowych,
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawy prawne funkcjonowania oraz dysponowania Funduszem Pracy
2. Struktura i charakter Funduszu Pracy. Zasady finasowania wydatków z Funduszu Pracy
3. Rodzaje wydatków, które mogą być finansowane Funduszem Pracy.
4. Fundusz Pracy, a środki pochodzenia unijnego.
5. Wspólne finansowanie funduszem pracy oraz innymi funduszami celowymi.
6. Rachunkowość w Powiatowym Urzędzie Pracy – wybrane zagadnienia
6.1.Podstawy prawne rachunkowości jednostek budżetowych;
6.2.Rachunkowość budżetowa w urzędzie pracy;
6.3.Prowadzenie ksiąg rachunkowych z uwzględnieniem zmian w rachunkowości;
6.4.Obowiązki kierownika i głównego księgowego w zakresie zapewnienia jawności finansów publicznych;
6.5.Polityka rachunkowości, zasady tworzenia, elementy, specyfik
6.6.Regulacje wewnętrzne dotyczące gospodarki finansowej jednostki-procedury kontroli zarządczej;
7.Księgowość w urzędzie pracy – aktualne problemy
7.1.Dostosowanie regulacji wewnętrznych ( zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz procedur kontroli zarządczej) do specyfiki urzędu;
7.2.Pojęcie dochodów budżetowych, ich rodzaje i ewidencja;
8. Ewidencja analityczna w układzie dłużników, zamykanie kont do bilansu.
9. Organy i jednostki upoważnione do umarzania należności, podstawowa dokumentacja.
10.Pojęcie i ewidencja wydatków budżetowych, różnice pomiędzy kosztami a wydatkami.
11.Sporządzanie planów finansowych/budżetu w zakresie wydatków w oparciu o obowiązującą klasyfikację budżetową:
– zaliczanie wydatków do właściwych § klasyfikacji budżetowej:
– obowiązująca klasyfikacja budżetowa, paragrafy wydatków;
– ewidencja wydatków budżetowych;
12.Ewidencja wydatków w zakresie inwestycji, zakupu środków trwałych i wyposażenia:
– prawidłowa klasyfikacja wydatków remontowych, modernizacji, adaptacji, ulepszenie,
– dokumentacja towarzysząca wydatkom inwestycyjnym,
– udział środków zewnętrznych w finansowaniu inwestycji,
– inwestycje w obcych środkach trwałych, stanowiących własność samorządów i administracji rządowej,
12.1.Sprawozdania finansowe i budżetowe.
13. Majątek trwały i inwentaryzacja w urzędzie pracy – WYBRANE PROBLEMY. Podstawy prawne w zakresie zasad gospodarowania i ewidencji majątku trwałego
14. Zasady ewidencji majątku w urzędzie:
– Ewidencja i umarzanie środków trwałych;
– Ewidencja i umarzanie wartości niematerialnych i prawnych;
– Ewidencja pozostałych środków trwałych;
– Ewidencja majątku nabytego z udziałem środków unijnych i postępowanie w okresie trwałości projektów ,
– najczęściej występujące nieprawidłowości w ewidencjonowaniu i rozliczaniu majątku w UP
– odpowiedzialność za nieprawidłowości w ewidencjonowaniu i rozliczaniu majątku,
15. Inwestycje, rozliczanie, ewidencja, ulepszenie, inwentaryzacja:
– Różnica pomiędzy remontem a inwestycją.
16. Inwentaryzacja w urzędzie pracy. Cel i zakres inwentaryzacji:
– Rodzaje i metody inwentaryzacji;
–Terminy inwentaryzacji;
– Dokumentowanie i rozliczanie inwentaryzacji.
17. Ewidencja księgowa projektów pozakonkursowych
18. Pytania uczestników szkolenia i konsultacje.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.