Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie; program szkoleń w wersji 14 h. omówienie zagadnień zawartych w programie szkolenia)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Odbiorcy szkolenia: Osoby pracujące w zespołach pracowniczych, przełożeni i podwładni.
Cele szkolenia:
Na poziomie wiedzy: poznanie teoretycznych podstaw komunikacji interpersonalnej podwyższających efektywność pracy doradcy zawodowego, zidentyfikowanie własnych zasobów i potencjałów w relacjach z innymi, zdobycie wiedzy na temat sytuacji trudnych, stresu i ich możliwych następstw.
Na poziomie umiejętności: poznanie nowoczesnych technik wzmacniania oddziaływań doradcy na osobę bezrobotną i poszukującą pracy, rozpoznawanie reguł rządzących relacjami między ludźmi w procesie rozwoju osobistego i zawodowego, udoskonalenie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych, świadome stosowanie technik antystresowych.
Prowadzący: Marta Mazur, trener biznesu, przygotowanie psychologiczne, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN, MPiPS) , studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; Od 16 lat prowadzi szkolenia dla pracowników Urzędów Pracy z w/w tematyki. Praktyk w dziedzinie kształtowania relacji interpersonalnych w zespołach pracowniczych. Doradca, mediator, autorka wielu projektów antymobbingowych w firmach i instytucjach.
Metody pracy: Prezentacja multimedialna, wykład interaktywny, praca indywidualna, praca warsztatowa w grupach, gry szkoleniowe, kwestionariusze, film, studium przypadku.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Funkcje emocji. Rola emocji w pracy doradcy zawodowego. Wpływ nastrojów i emocji na funkcjonowanie poznawcze
2. Kompetencje osobiste i społeczne jako kategorie inteligencji emocjonalnej Daniela Golemana: mózg emocjonalny, natura inteligencji emocjonalnej, inteligencja emocjonalna w praktyce, kształtowanie emocji.
3. Wymiary inteligencji emocjonalnej wg Golemana: rozumienie własnych emocji, zarządzanie emocjami, samomotywacja, rozpoznawanie emocji u innych, utrzymywanie relacji międzyludzkich.
4. Inteligencja emocjonalna w relacjach podczas procesu doradczego. Emocje jako podstawa interakcji społecznych. Ekspresja emocjonalna. Reguły okazywania emocji. Emocje współdziałania, emocje współzawodnictwa.
5. Kompetencje emocjonalne: samoświadomość, adekwatna samoocena, samoregulacja/samokontrola.
6. Kompetencje społeczne: empatia, asertywność, perswazja, przywództwo, współpraca.
7. Kompetencje prakseologiczne: motywacja, zdolności adaptacyjne, sumienność.
8. Techniki kontroli emocji: submodalności wzrokowe, słuchowe i kinestetyczne, kotwice emocjonalne.
9. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Test na własny profil inteligencji wielorakich.
10. Samokoncept: obszar ideałów, obraz samego siebie, poczucie własnej wartości.
11. Rola i siła przekonań; przekonania obezwładniające i dodające sił, zmiana przekonań.
12. Analiza transakcyjna, czyli w co grają ludzie: teoria stosunków międzyludzkich w koncepcji Erica Berne’a; praktyczna identyfikacja poziomów funkcjonowania w odniesieniu do AT.
13. Motywacja w doradztwie: funkcje pojęć motywacyjnych, motywacja do osiągnięć i pracy, potrzeba osiągnięć, atrybucje sukcesu i niepowodzenia.
14. Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna w procesie doradztwa
15. Podświadomy plan życia (skrypty życiowe) jako źródło „motorów napędowych” wg Kahlera i Kapersa i jego wpływ na osobistą aktywność. Analiza małego skryptu – kwestionariusz.
16. Samoocena a sukces: wpływ sposobu myślenia na samoocenę, wpływ samooceny na sukces zawodowy i osobisty, drogi do podnoszenia samooceny.
17. Koło życia jako narzędzie diagnozy i zmiany; autorefleksja i samopoznanie: osobista analiza SWOT.
18. Wzór zachowania A, B, C wg Friedmana i Rosemana.
19. Rodzaje sytuacji trudnych. Zmiana, opór wobec zmiany w procesie doradztwa zawodowego.
20. Mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych: racjonalizacja, wyparcie, zaprzeczanie, projekcja, identyfikacja.
21. Stres jako pochodna stylu życia. Źródła stresu. Fizjologiczne i psychiczne reakcje stresowe. Stres a system odpornościowy. Biopsychospołeczny model zdrowia.
22. Strategie radzenia sobie ze stresem. Technika wyobrażeniowa w walce ze stresem.\
23. Twórcze myślenie w procesie doradztwa zawodowego.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.