Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
06-07.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-14.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-19.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-03.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Celem szkolenia jest wzrost wśród jego uczestników wiedzy na temat:
a) pozytywnej komunikacji
b) porozumienia bez przemocy
c) wpływu komunikacji na jakość relacji
Adresaci: Szkolenie skierowane jest do osób, których praca na co dzień wiąże się z kontaktem z innymi ludźmi (pedagodzy, pracownicy socjalni, pracownicy placówek opiekuńczo – wychowawczych etc.), a także do osób prywatnych, chcących poprawić jakość komunikacji w codziennym życiu (np. rodzice) oraz jako działanie profilaktyczne z zakresu przeciwdziałania przemocy (grupy dzieci, młodzieży, dorosłych, międzypokoleniowe).
Prowadzącymi szkolenie będą członkinie Fundacji „Po sąsiedzku”:
Agnieszka Stróżyk – pracownik socjalny i organizatorka społeczności lokalnej z wieloletnim stażem. Absolwentka „Szkoły Liderów”. Posiada doświadczenie jako edukatorka i trenerka.
Elżbieta Nobis – posiada wieloletnie doświadczenie jako pracownik socjalny i organizatorka społeczności lokalnej, a także jako trenerka i edukatorka, zarówno w szkoleniach stacjonarnych jak i on – line. Ukończyła „Szkołę Liderów”.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Słuchaj uchem a nie brzuchem – kilka słów o aktywnym słuchaniu
2. Język szakala czy język żyrafy? – porozumienie bez przemocy (NVC)
3. FUKO – z czym to się je?
4. Co się zadziewa między słowami?
5. Co szumi w komunikacji?
6. Kompromis, współpraca, win-win – co, kiedy i dla kogo?
7. czy każdy wchodzi w stereotypy?
8. Jak budować na konflikcie?
9. Manipulacja, perswazja… co jeszcze nie służy dobrej komunikacji
10. Komunikacja w procesie zarządzania zmianą
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.