EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
192/24 PROFESJONALNE POŚREDNICTWO PRACY I PORADNICTWO ZAWODOWE KLUCZEM DO SKUTECZNEJ AKTYWIZACJI KLIENTÓW PUP

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cel szkolenia: zdobycie/wzmocnienie kompetencji zawodowych kluczowych specjalistów urzędu na rzecz efektywniejszej współpracy z różnymi grupami klientów PUP.

Prowadzący szkolenie:  psycholog, doradca zawodowy, pośrednik pracy. Wieloletni pracownik PUP, zajmujący się pośrednictwem, doradztwem zawodowym współpracą z pracodawcami, selekcją i doborem pracowników.

PROGRAM SZKOLENIA

I. Rola i zadania PUP w budowaniu motywacji i zarządzaniu zmianą u osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.

1. Organizacja pracy w CAZ. Aspekty formalne, merytoryczne i kompetencje pracowników PUP na stanowiskach pomocowych. Specyfika pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego w publicznych służbach zatrudnienia. Cele i zadania pośrednika pracy na rzecz realizacji wspólnych celów i misji urzędu. Istota usług poradnictwa zawodowego świadczonego klientom na gruncie urzędu pracy (definicja, cele, funkcje, zadania, style doradcze i efektywność ich zastosowania).

2. Budowanie współpracy wewnętrznej PUP na rzecz udzielania skutecznej pomocy klientom urzędu oraz kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu.

3. Procedury i stosowana dokumentacja.

4. Rola i ograniczenia PUP w adaptacji i aktywizacji klientów na dynamicznym rynku pracy.

5. Możliwości, potrzeby i bariery pokolenia X, Y, Z.

6. Zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny prowadzące do zmiany sytuacji bytowej i zawodowej klientów PUP. Identyfikacja i analiza barier utrudniających proces aktywizacji zawodowej – kategoryzowanie problemów osobistych i zawodowych oraz ich minimalizowanie w celu wejścia lub powrotu na rynek pracy.

7. Reakcje na zmianę. Adekwatne i nieadekwatne mechanizmy zaradcze jednostki wobec pojawiających się trudności i problemów życiowych – od stresu do kryzysu emocjonalnego. Znaczenie predyspozycji osobowych w radzeniu sobie klientów ze zmianą i oporem.

8. Budowanie świadomości potrzeby zmiany, jej przebiegu oraz skutków. Psychologiczne okno zmiany.

9. Umiejętne planowanie zmian i dostosowanie się do nowych sytuacji i uwarunkowań rynkowych. Korzyści wynikające ze zmiany.

10. Elementy projektowanych zmian ustawowych w pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego w kontekście profesjonalizacji usług rynku pracy.

II. Metody i narzędzia pracy pośrednika pracy i doradcy zawodowego na rzecz skutecznej współpracy z klientami urzędu.

1. Zasady pracy z klientem w budowaniu relacji z osobą bezrobotną i poszukującą pracy na stanowisku pomocowym.

2. Profesjonalne diagnozowanie obszarów funkcjonowania jednostki w otoczeniu warunkiem skutecznej pomocy oraz doboru optymalnych form wsparcia.

3. IPD podstawowym narzędziem we współpracy z klientem urzędu – dobre praktyki.

4. Rodzaje wsparcia. Dobór odpowiednich form pomocy, metod i narzędzi dostosowanych do potrzeb i możliwości różnych grup klientów – indywidualizacja pomocy.

5. Zasady opracowywania programu specjalnego – organizacja, dobór grupy docelowej i form wsparcia; realizacja, monitorowanie i ewaluacja programu specjalnego.

6. Elementy Racjonalnej Terapii Zachowania (RTZ) jako metody samopomocy w radzeniu sobie z negatywnymi myślami, emocjami i przekonaniami. Zasady zdrowego myślenia. Etapy współpracy z klientem w ramach metody. Zalety i wady RTZ.

7. Poszerzanie zasobów klienta (profilu kompetencyjnego) w dalszym rozwoju osobistym i zawodowym. Narzędzia wykorzystywane w Metodzie Hiszpańskiej i Metodzie Edukacyjnej służące budowaniu samoświadomości oraz umiejętności korzystania z własnych zasobów i doświadczeń.

8. Elementy job-coachingu w projektowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej klienta (idea, metody i narzędzia pracy z klientem).

9. Znaczenie poradnictwa grupowego w pogłębianiu pomocy ukierunkowanej na zróżnicowane problemy klientów.

III. Pośrednik pracy nawigatorem pracodawcy.

1. Tworzenie mapy instytucji i organizacji pomocowych funkcjonujących na lokalnym rynku pracy. Współpraca międzyinstytucjonalna służąca profesjonalnej realizacji zadań na rzecz dobra klienta.

2. Cele i zadania pośrednika pracy we współpracy z pracodawcami. Minimalizacja barier. Marketing urzędu w pozyskiwaniu pracodawców do korzystania z oferty PUP. Skuteczne metody i formy pracy.

3. Przyjmowanie i realizacja krajowych ofert pracy.

4. Profesjonalna organizacja inicjatyw zewnętrznych urzędu.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.