
Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
17-19.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
17-20.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
24-25.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
24-26.11.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
01-03.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
01-04.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
08-09.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
08-10.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r. | Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
10-11.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
10-12.12.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Szkolenie kierowane do: Pracownicy kadr, Pracownicy sekretariatu, Pracownicy administracyjno-organizacyjni urzędów pracy i instytucji rynku pracy
Cele i efekty szkolenia: Uczestnicy zrozumieją cele i zakres reformy rynku pracy, będą potrafili wdrożyć zmiany organizacyjne w swojej pracy, poznają nowe obowiązki związane z obsługą administracyjną i kadrową, zwiększą efektywność współpracy między działami w okresie przejściowym
Prowadząc szkolenie: praktyk PSZ, z przygotowaniem prawniczym. Wysoko oceniany jako wykładowca na licznych szkoleniach dla Pracowników UP.
PROGRAM SZKOLENIA
1.Nowe zadania pracowników UP w związku ze zmianami z tytułu wejścia w życie Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia
2.Nowy katalog zadań oraz stanowisk w UP w związku z nową Ustawą oraz zadania z tym związane(zmiany stanowisk, zakresów czynności, opisów stanowisk pracy itp.)
3. Zmiana statutu UP oraz regulaminu organizacyjnego
3.1.Nowa struktura organizacyjna urzędów pracy
4.Zmiany w podziale kompetencji
4.1. Nowe upoważnienia
4.2. Nowe składniki wynagrodzenia pracowników UP – dodatki motywacyjne
4.3. Zmiany organizacyjne i kadrowe wynikające z konieczności przeprowadzania kontroli form pomocy udzielanej przez UP
5.Rola działów kadr, sekretariatu i administracji w nowym modelu
6.Współpraca z doradcami klienta, liderami zmian, kadrą kierowniczą
7.Zadania działu kadr w nowym otoczeniu prawnym
7.1.Nowe obowiązki kadrowe związane z wdrażaniem reformy
7.2.Planowanie zatrudnienia i rozwoju pracowników
7.3.Szkolenia i rozwój kompetencji zgodnie z reformą
8. Rola sekretariatu i administracji w procesach komunikacji i organizacji pracy
9.Obsługa dokumentacji zgodnie z nowymi procedurami
10.Elektroniczny obieg dokumentów – dostosowanie do zmian
11.Wspieranie komunikacji wewnętrznej w okresie przejściowym
12.Zarządzanie zmianą w instytucji publicznej
13.Rola administracji w procesie zmiany
14.Zarządzanie oporem wobec zmiany
15.Kultura organizacyjna UP a wdrażanie reform
16.Nowe procedury i standardy działania w UP
17.Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w świetle zmian
18.Nowe technologie i narzędzia wspierające obsługę
19.Możliwości wykorzystania pracowników kadr, sekretariatu oraz administracji na rzecz wdrażania standardów usług rynku pracy
20.Dokumentacja kadrowa i administracyjna w świetle ustawy
21.Obowiązki sprawozdawcze i raportowanie
22.Archiwizacja dokumentów po zmianach
23.Współpraca z PUP/WUP, MRPiPS oraz innymi instytucjami
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.