EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
194/25 PRCOWNICY KADR, SEKRETARIATU, ADMINISTRACYJNO-ORGANIZCYJNI -NOWE ZADANIA WE WDRAŻANIU ZMIAN W UP W ZWIĄZKU Z USTAWĄ O RYNKU PRACY I SŁUŻBACH ZAATRUDNIENIA

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

LISTOPAD

17-19.11.2025 

Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

17-20.11.2025 

Przyjazd po południu w dn. 16.11.2025 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

24-25.11.2025 

Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r.

Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

24-26.11.2025 

Przyjazd po południu w dn. 23.11.2025 r.

Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

01-03.12.2025 

Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2600,00 zł - w pok. 2-os. 3000,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

01-04.12.2025 

Przyjazd po południu w dn. 30.11.2025 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2950,00 zł - w pok. 2-os. 3350,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

08-09.12.2025 

Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r.

Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

08-10.12.2025 

Przyjazd po południu w dn. 07.12.2025 r.

Kraków, Hotel Campanile*** ul. św. Tomasza 34/ Hotel Kazimierz ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

10-11.12.2025 

Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

14 h. -2 noclegi

2300,00 zł - w pok. 2-os. 2650,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

10-12.12.2025 

Przyjazd po południu w dn. 09.12.2025 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2650,00 zł - w pok. 2-os. 3100,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Szkolenie kierowane do: Pracownicy kadr, Pracownicy sekretariatu, Pracownicy administracyjno-organizacyjni urzędów pracy i instytucji rynku pracy

Cele i efekty szkolenia: Uczestnicy zrozumieją cele i zakres reformy rynku pracy, będą potrafili wdrożyć zmiany organizacyjne w swojej pracy, poznają nowe obowiązki związane z obsługą administracyjną i kadrową, zwiększą efektywność współpracy między działami w okresie przejściowym

Prowadząc szkolenie: praktyk PSZ, z przygotowaniem prawniczym. Wysoko oceniany jako wykładowca na licznych szkoleniach dla Pracowników UP.

PROGRAM SZKOLENIA

1.Nowe zadania pracowników UP w związku ze zmianami z tytułu wejścia w życie Ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia

2.Nowy katalog zadań oraz stanowisk  w UP w związku z nową Ustawą oraz zadania z tym związane(zmiany stanowisk, zakresów czynności, opisów stanowisk pracy itp.)

3. Zmiana statutu UP oraz regulaminu organizacyjnego

3.1.Nowa struktura organizacyjna urzędów pracy

4.Zmiany w podziale kompetencji

4.1. Nowe upoważnienia

4.2. Nowe składniki wynagrodzenia pracowników UP – dodatki motywacyjne

4.3. Zmiany organizacyjne i kadrowe wynikające z konieczności przeprowadzania kontroli form pomocy udzielanej przez UP

5.Rola działów kadr, sekretariatu i administracji w nowym modelu

6.Współpraca z doradcami klienta, liderami zmian, kadrą kierowniczą

7.Zadania działu kadr w nowym otoczeniu prawnym

7.1.Nowe obowiązki kadrowe związane z wdrażaniem reformy

7.2.Planowanie zatrudnienia i rozwoju pracowników

7.3.Szkolenia i rozwój kompetencji zgodnie z reformą

8. Rola sekretariatu i administracji w procesach komunikacji i organizacji pracy

9.Obsługa dokumentacji zgodnie z nowymi procedurami

10.Elektroniczny obieg dokumentów – dostosowanie do zmian

11.Wspieranie komunikacji wewnętrznej w okresie przejściowym

12.Zarządzanie zmianą w instytucji publicznej

13.Rola administracji w procesie zmiany

14.Zarządzanie oporem wobec zmiany

15.Kultura organizacyjna UP a wdrażanie reform

16.Nowe procedury i standardy działania w UP

17.Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w świetle zmian

18.Nowe technologie i narzędzia wspierające obsługę

19.Możliwości wykorzystania pracowników kadr, sekretariatu oraz administracji na rzecz wdrażania standardów usług rynku pracy

20.Dokumentacja kadrowa i administracyjna w świetle ustawy

21.Obowiązki sprawozdawcze i raportowanie

22.Archiwizacja dokumentów po zmianach

23.Współpraca z PUP/WUP, MRPiPS oraz innymi instytucjami

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.