Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Cele szkolenia: Zdobycie niezbędnego zasobu wiedzy i umiejętności w zakresie kontroli przestrzegania procedur oraz przepisów PZP, w tym również w ramach realizowanych projektów z EFS. Poznanie najczęściej popełnianych błędów w stosowaniu przepisów PZP. Rozwój zawodowy kontrolerów uwzględniający zagadnienia z zakresu etyki , metodyki prowadzenia kontroli , rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych , identyfikacji mechanizmów korupcjogennych oraz narzędzi informatycznych.
Prowadzący: Audytor sektora finansów publicznych. Prawnik, specjalista i praktyk w dziedzinie stosowania prawa zamówień publicznych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Aktualny stan prawny dotyczący zamówień publicznych
2. Cel i organizacja audytu/ kontroli wewnętrznej udzielania zamówień publicznych
3. Lista kontrolna
4. Wykonywanie kontroli instytucjonalnej udzielania zamówień publicznych. Kontrola realizacji umów w sprawach zamówień publicznych.
5. Kontrola zamówień na roboty budowlane w zakresie udzielania zamówień dodatkowych i uzupełniających.
6. Nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji postępowania.
7. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień publicznych.
8. Kwestionariusze oceny w audycie/kontroli wewnętrznej zamówień publicznych.
9. Kwestionariusze oceny trybów udzielania zamówień publicznych. Kwestionariusz oceny umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zadania audytora wewnętrznego w procedurach udzielania zamówień publicznych.
11. Naruszanie zasad udzielania zamówień publicznych.
12. Nieprawidłowości w pracy komisji przetargowej.
– Zadania komisji przetargowej.
– Zakresy czynności i indywidualizacja odpowiedzialności.
– Zakres odpowiedzialności kierownika zamawiającego oraz pracowników zamawiającego.
– Powierzenie pracownikowi zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania oraz czynności w postępowaniu.
– Składanie oświadczeń – oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności stanowiących podstawę wyłączenia z postępowania.
13. Specyfika postępowań o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty unijne oraz równej lub przekraczającej kwoty unijne.
14. Naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych dotyczących obowiązku zamieszczenia ogłoszenia w postępowaniu.
15. Charakterystyka poszczególnych trybów udzielania zamówień publicznych.
16. Wybór wykonawcy z naruszeniem przesłanek stosowania poszczególnych trybów udzielenia zamówienia publicznego.
17. Opis przedmiotu zamówienia w sposób naruszający zasady uczciwej konkurencji.
18. Ustalanie wartości zamówienia bez należytej staranności a rażąco niska cena oferty.
19. Ustalanie wartości zamówienia.
– Podstawa ustalania wartości zamówienia.
– Dzielenie zamówienia na części w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy- typowe błędy
– Uwzględnienie zamówień uzupełniających.
– Dopuszczenie możliwości składania ofert częściowych albo udzielania zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
20. Dzielenie zamówienia na części lub zaniżanie jego wartości w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. Dopuszczalność dzielenia zamówienia.
21. Nieprawidłowości w opisie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – zasady określania, w tym określanie warunków udziału w postępowaniu w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję.
22. Nieprawidłowości w opisie kryteriów oceny ofert oraz opisie sposobu oceny ofert. Stosowanie kryteriów podmiotowych i przedmiotowych. Dopuszczalność stosowania kryteriów subiektywnych.
23. Wady opisu sposobu obliczania ceny oferty.
24. Nieprawidłowości w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
25. Nieprawidłowości w badaniu i ocenie ofert. Poprawianie w tekście ofert omyłek. Postępowanie w przypadku oferty z rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia.
26. Kontrola prawidłowości zawieranych umów w zamówieniach publicznych: terminy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nieważność umowy, przesłanki do unieważnienia umowy, zmiana postanowień zawartej umowy
27. Projekty ze środków UE a ustawa prawo zamówień publicznych: naruszenie prawa zamówień publicznych przy realizacji projektów unijnych, stosowanie przepisów Ustawy przy zatrudnianiu pracowników do realizacji projektu, Przedmiot zamówienia w odniesieniu do czasokresu realizacji projektu.
28. Najczęstsze błędy w stosowaniu PZP w orzecznictwie i praktyce
29. Wykładnie i orzecznictwo
30. Studium przypadku.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.