EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
17/24 KONTROLA/AUDYT W ZAKRESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W INSTYTUCJACH/FIRMACH W 2024 ROKU

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

02-04.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.

Cele szkolenia: Zdobycie niezbędnego zasobu wiedzy i umiejętności w zakresie kontroli przestrzegania procedur oraz przepisów PZP, w tym również w ramach realizowanych projektów z EFS. Poznanie najczęściej popełnianych błędów w stosowaniu przepisów PZP. Rozwój zawodowy kontrolerów uwzględniający zagadnienia z zakresu etyki , metodyki prowadzenia kontroli , rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych , identyfikacji mechanizmów korupcjogennych oraz narzędzi informatycznych.

Prowadzący: Audytor sektora finansów publicznych. Prawnik, specjalista i praktyk w dziedzinie stosowania prawa zamówień publicznych.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Aktualny stan prawny dotyczący zamówień publicznych

2. Cel i organizacja audytu/ kontroli wewnętrznej udzielania zamówień publicznych

3. Lista kontrolna

4. Wykonywanie kontroli instytucjonalnej udzielania zamówień publicznych. Kontrola realizacji umów w sprawach zamówień publicznych.

5. Kontrola zamówień na roboty budowlane w zakresie udzielania zamówień dodatkowych i uzupełniających.

6. Nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji postępowania.

7. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień publicznych.

8. Kwestionariusze oceny w audycie/kontroli wewnętrznej zamówień publicznych.

9. Kwestionariusze oceny trybów udzielania zamówień publicznych. Kwestionariusz oceny umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10. Zadania audytora wewnętrznego w procedurach udzielania zamówień publicznych.

11. Naruszanie zasad udzielania zamówień publicznych.

12. Nieprawidłowości w pracy komisji przetargowej.

– Zadania komisji przetargowej.

– Zakresy czynności i indywidualizacja odpowiedzialności.

– Zakres odpowiedzialności kierownika zamawiającego oraz pracowników zamawiającego.

– Powierzenie pracownikowi zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania oraz czynności w postępowaniu.

– Składanie oświadczeń – oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności stanowiących podstawę wyłączenia z postępowania.

13. Specyfika postępowań o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty unijne oraz równej lub przekraczającej kwoty unijne.

14. Naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych dotyczących obowiązku zamieszczenia ogłoszenia w postępowaniu.

15. Charakterystyka poszczególnych trybów udzielania zamówień publicznych.

16. Wybór wykonawcy z naruszeniem przesłanek stosowania poszczególnych trybów udzielenia zamówienia publicznego.

17. Opis przedmiotu zamówienia w sposób naruszający zasady uczciwej konkurencji.

18. Ustalanie wartości zamówienia bez należytej staranności a rażąco niska cena oferty.

19. Ustalanie wartości zamówienia.

– Podstawa ustalania wartości zamówienia.

– Dzielenie zamówienia na części w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy- typowe błędy

– Uwzględnienie zamówień uzupełniających.

– Dopuszczenie możliwości składania ofert częściowych albo udzielania zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

20. Dzielenie zamówienia na części lub zaniżanie jego wartości w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. Dopuszczalność dzielenia zamówienia.

21. Nieprawidłowości w opisie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – zasady określania, w tym określanie warunków udziału w postępowaniu w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję.

22. Nieprawidłowości w opisie kryteriów oceny ofert oraz opisie sposobu oceny ofert. Stosowanie kryteriów podmiotowych i przedmiotowych. Dopuszczalność stosowania kryteriów subiektywnych.

23. Wady opisu sposobu obliczania ceny oferty.

24. Nieprawidłowości w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

25. Nieprawidłowości w badaniu i ocenie ofert. Poprawianie w tekście ofert omyłek. Postępowanie w przypadku oferty z rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia.

26. Kontrola prawidłowości zawieranych umów w zamówieniach publicznych: terminy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nieważność umowy, przesłanki do unieważnienia umowy, zmiana postanowień zawartej umowy

27. Projekty ze środków UE a ustawa prawo zamówień publicznych: naruszenie prawa zamówień publicznych przy realizacji projektów unijnych, stosowanie przepisów Ustawy przy zatrudnianiu pracowników do realizacji projektu, Przedmiot zamówienia w odniesieniu do czasokresu realizacji projektu.

28. Najczęstsze błędy w stosowaniu PZP w orzecznictwie i praktyce

29. Wykładnie i orzecznictwo

30. Studium przypadku.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.