EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
27/24 KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE KONTROLERA/AUDYTORA A EFEKTYWNOŚĆ I SPRAWNOŚĆ KONTROLI/AUDYTU

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: poznanie psychologicznych mechanizmów i reakcji ludzkich w procesie kontroli, poznanie technik i zasad postepowania kontrolera/audytora w kontekście optymalizacji procesu kontroli, nabycie umiejętności w zakresie rozpoznawania i przeciwdziałania manipulacjom i kłamstwu w audycie i kontroli

Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.

Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Psychologia w pracy kontrolera – działa nie mechanizmów psychologicznych w sytuacji kontroli.

2. Psychologiczne pułapki oceniania – jak się wystrzegać.

3. Komunikacja jako narzędzie pracy kontrolera.

– Psychologiczny model komunikowania się.

– Rodzaje komunikatów (werbalne, niewerbalne,).

– Fakty – to o czym mówimy.

– Relacja – to jak postrzegamy wzajemne relacje

– Rola emocji w rozmowie z kontrolowanym

4. SZTUKA PROWADZENIA ROZMÓW W PROCESIE KONTROLI

a) Rozwijanie precyzji w komunikacji: precyzja językowa, umiejętność zadawania pytań, przekonywania, słuchania i słyszenia.

b) Techniki poprawiające dobre relacje :

– dowartościowanie,

– wyjaśnianie,

– podsumowywanie i porządkowanie informacji

– parafraza komunikacyjna.

c) Dopasowanie w kontakcie na poziomie komunikatu werbalnego i niewerbalnego – umiejętność wywierania wpływu.

d) Rola pytań w procesie kontrolnym.

5. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – ZNACZENIE W PROCESIE KONTROLI

a) Rozpoznawanie i interpretacja mowy ciała, odczytywanie informacji nie wyrażonych słowami:

– postawa ciała,

– gestykulacja – rozumienie znaczenia gestów,

– mimika i kontakt wzrokowy,

– dystans i wykorzystanie przestrzeni,

– język ciała, którego należy unikać,

– jak sobie radzić z negatywnymi gestami rozmówcy.

6. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA A CECHY OSOBOWOŚCIOWE

– Osobowość a style komunikowania się (uważny, afektywny, analityczny, autorytarny).

– Bariery w komunikacji wynikające z różnych stylów i sposoby ich przekraczania.

– Postawa i umiejętności osoby komunikatywnej.

7. TRUDNE SYTUACJE I TRUDNE ROZMOWY W PROCESIE KONTROLI

– Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki trudnego rozmówcy, co to znaczy „trudny kontrolowany”?

– Reakcja na osobiste ataki ze strony kontrolowanego czyli asertywne stawianie granic.

– Schemat postępowania w sytuacjach konfliktowych i trudnych emocjonalnie: wysłuchanie – parafraza – rozwiązanie.

8. TRENING ASERTYWNOŚCI: RADZENIE SOBIE Z KRYTYKĄ W PROCESIE KONTROLI

– Krytyka słuszna i niesłuszna.

– Powody, dla których, ludzie się złoszczą, napotykając odmienne zdanie.

– Technika utrzymywania się przy swoich przekonaniach i akceptacja odmiennego sposobu myślenia – technika zamiany oceny na opinię.

– Wypracowanie przykładowych sposobów i technik reagowania na krytykę do zastosowania w realiach zawodowych.

9. PSYCHOLOGIA KŁAMSTWA – CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ OSZUKAĆ

– rodzaje kłamstw

– motywy kłamstw

– psychologiczny portret kłamcy

– czynniki wpływające na strach przed wykryciem.

10. PANOWANIE NAD EMOCJAMI I ICH WPŁYW NA FUNKCJONOWANIE ZAWODOWE.

– Na czym polega „radzenie sobie ze stresem”?

– Stres w pracy pracownika kontroli.

– Wybrane techniki radzenia sobie ze stresem – ćwiczenia uspokajające „od zaraz”.

– Wyrażanie własnych emocji a walka ze stresem.

11 .  WYNIK KONTROLI I JEGO WPŁYW NA POSTRZEGANIE KONTROLERA (Po czyjej jesteś stronie?  Syndrom bycia pomiędzy młotem a kowadłem,

12. SPORZĄDZANIE RZETELNEJ INFORMACJI POKONTROLNEJ W OPARCIU O ZEBRANE DOWODY.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.