Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie psychologicznych mechanizmów i reakcji ludzkich w procesie kontroli, poznanie technik i zasad postepowania kontrolera/audytora w kontekście optymalizacji procesu kontroli, nabycie umiejętności w zakresie rozpoznawania i przeciwdziałania manipulacjom i kłamstwu w audycie i kontroli
Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Psychologia w pracy kontrolera – działa nie mechanizmów psychologicznych w sytuacji kontroli.
2. Psychologiczne pułapki oceniania – jak się wystrzegać.
3. Komunikacja jako narzędzie pracy kontrolera.
– Psychologiczny model komunikowania się.
– Rodzaje komunikatów (werbalne, niewerbalne,).
– Fakty – to o czym mówimy.
– Relacja – to jak postrzegamy wzajemne relacje
– Rola emocji w rozmowie z kontrolowanym
4. SZTUKA PROWADZENIA ROZMÓW W PROCESIE KONTROLI
a) Rozwijanie precyzji w komunikacji: precyzja językowa, umiejętność zadawania pytań, przekonywania, słuchania i słyszenia.
b) Techniki poprawiające dobre relacje :
– dowartościowanie,
– wyjaśnianie,
– podsumowywanie i porządkowanie informacji
– parafraza komunikacyjna.
c) Dopasowanie w kontakcie na poziomie komunikatu werbalnego i niewerbalnego – umiejętność wywierania wpływu.
d) Rola pytań w procesie kontrolnym.
5. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – ZNACZENIE W PROCESIE KONTROLI
a) Rozpoznawanie i interpretacja mowy ciała, odczytywanie informacji nie wyrażonych słowami:
– postawa ciała,
– gestykulacja – rozumienie znaczenia gestów,
– mimika i kontakt wzrokowy,
– dystans i wykorzystanie przestrzeni,
– język ciała, którego należy unikać,
– jak sobie radzić z negatywnymi gestami rozmówcy.
6. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA A CECHY OSOBOWOŚCIOWE
– Osobowość a style komunikowania się (uważny, afektywny, analityczny, autorytarny).
– Bariery w komunikacji wynikające z różnych stylów i sposoby ich przekraczania.
– Postawa i umiejętności osoby komunikatywnej.
7. TRUDNE SYTUACJE I TRUDNE ROZMOWY W PROCESIE KONTROLI
– Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki trudnego rozmówcy, co to znaczy „trudny kontrolowany”?
– Reakcja na osobiste ataki ze strony kontrolowanego czyli asertywne stawianie granic.
– Schemat postępowania w sytuacjach konfliktowych i trudnych emocjonalnie: wysłuchanie – parafraza – rozwiązanie.
8. TRENING ASERTYWNOŚCI: RADZENIE SOBIE Z KRYTYKĄ W PROCESIE KONTROLI
– Krytyka słuszna i niesłuszna.
– Powody, dla których, ludzie się złoszczą, napotykając odmienne zdanie.
– Technika utrzymywania się przy swoich przekonaniach i akceptacja odmiennego sposobu myślenia – technika zamiany oceny na opinię.
– Wypracowanie przykładowych sposobów i technik reagowania na krytykę do zastosowania w realiach zawodowych.
9. PSYCHOLOGIA KŁAMSTWA – CZYLI JAK NIE DAĆ SIĘ OSZUKAĆ
– rodzaje kłamstw
– motywy kłamstw
– psychologiczny portret kłamcy
– czynniki wpływające na strach przed wykryciem.
10. PANOWANIE NAD EMOCJAMI I ICH WPŁYW NA FUNKCJONOWANIE ZAWODOWE.
– Na czym polega „radzenie sobie ze stresem”?
– Stres w pracy pracownika kontroli.
– Wybrane techniki radzenia sobie ze stresem – ćwiczenia uspokajające „od zaraz”.
– Wyrażanie własnych emocji a walka ze stresem.
11 . WYNIK KONTROLI I JEGO WPŁYW NA POSTRZEGANIE KONTROLERA (Po czyjej jesteś stronie? Syndrom bycia pomiędzy młotem a kowadłem,
12. SPORZĄDZANIE RZETELNEJ INFORMACJI POKONTROLNEJ W OPARCIU O ZEBRANE DOWODY.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.