Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
06-07.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
06-08.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-14.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-15.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-20.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
25-27.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 24.11.2024 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | 3250,00 zł - w pok. 2-os. 3700,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia:
-zdobycie wiedzy na temat przeprowadzania kontroli, obowiązków i uprawnień podmiotu kontrolowanego,
-zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie przygotowania kontroli, wykonywania czynności kontrolnych, procedury rozpatrywania zastrzeżeń, monitorowania zaleceń pokontrolnych, opracowywania akt kontroli.
-doskonalenie warsztatu kontrolerskiego
Metodyka szkolenia: wykład upoglądowiony prezentacją multimedialną, ćwiczenia, dyskusja, case study.
Prowadzący szkolenie:
Prof. dr hab. Artur Piaszczyk – główny specjalista w zakresie kontroli (Uniwersytet Jagielloński). Autor licznych publikacji z dziedziny kontroli, audytu, kontroli zarządczej. Doświadczony wykładowca z bardzo wysokimi ocenami na licznych kursach i szkoleniach.
PROGRAM SZKOLENIA
1.Proces przygotowania kontroli, dobór próby do kontroli
1.1.Cel, metodyk oraz tryb opracowania programu i tematyki kontroli
1.2.Praktyczne stosowanie metod doboru próby do kontroli
1.3.Przykładowe kryteria kontroli
1.4.Kryteria oceny – nieprawidłowości z uwzględnieniem progu istotności
1.5.procedura wszczęcia kontroli – od planu do zawiadomienia o wszczęciu kontroli
2.Wykonywanie czynności kontrolnych w praktyce
2.1.Zasady naukowe i praktyczne wykonywania czynności kontrolnych
2.2.Czynności kontrolne dotyczące kontrolowanych osób lub jednostek
2.2.1.Pobieranie wyjaśnień w praktyce
2.2.2.Przyjmowanie oświadczeń
2.3.Czynności kontrolne w odniesieniu do dokumentów, rzeczy oraz procesów
2.3.1.Protokół z oględzin
2.3.2.Pobieranie dokumentów do akt kontroli – proces uwiarygodnienia ich
2.4.Dokumentowanie wykonanych czynności kontrolnych
2.4.1.Przykładowe opracowanie dokumentów pokontrolnych
2.4.2.Prawidłowy opis stwierdzonych nieprawidłowości
2.4.3.Ocena kontrolowanej działalności
2.4.4.Zalecenia i wnioski w praktyce – przykładowy katalog i zapisy
3.Uprawnienia i obowiązki podmiotu kontrolowanego
3.1.Uprawnienia podmiotu kontrolowanego
3.1.1.okoliczności wyłączenia kontrolera i innych osób działających w imieniu podmiotu kontrolującego
3.1.2.Wnoszenie zastrzeżeń do dokumentu pokontrolnego
3.2.Obowiązki podmiotu kontrolowanego
3.2.1.Obowiązki związane z udostępnieniem materii kontrolowanej kontrolerowi
3.2.2.Stworzenie godziwych warunków do przeprowadzenia kontroli
3.2.3.obowiązki związane z postępowaniem dowodowym
4.Procedura rozpatrywania zastrzeżeń
4.1.Procedura wnoszenia zastrzeżeń: terminy, forma pisemna, motywowanie, podmiot uprawniony do wnoszenia zastrzeżeń
4.2.Proces rozpatrywania zastrzeżeń w praktyce
4.3.Zajmowanie stanowiska wobec wniesionych zastrzeżeń
5.Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych(ich treść, funkcja, podstawy prawne oraz oraz formy monitorowania)
6.Dokumentacja kontrolna – rodzaje, treść, zakres, przykłady sporządzania.
7.Case study
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.