EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
03/24 DOBÓR PRÓBY DO KONTROLI W PROCESIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ/ZEWNĘTRZNEJ ORAZ W AUDYCIE

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: poznanie metodologii w zakresie prawidłowego doboru próby do kontroli, poznanie sposobów minimalizacji popełnienia błędów w kontroli/audycie i prezentowanych  wynikach. Nabycie umiejętności praktycznego stosowania wystandaryzowanych metod planowania próby, doboru elementów próby, szczególnie w tych przypadkach gdy do kontroli nie można zastosować metod badania pełnego ze względu na wielkość próby lub charakter badanego materiału. Uczestnicy nabędą również umiejętności interpretacji otrzymanych wyników kontroli w zależności od zastosowanych metod doboru próby do kontroli.

Metodyka szkolenia: wykład upoglądowiony prezentacją multimedialną, ćwiczenia, dyskusja, case study.

Prowadzący szkolenie:

Prof. dr hab. Artur Piaszczyk – główny specjalista w zakresie kontroli (Uniwersytet Jagielloński). Autor licznych publikacji z dziedziny kontroli, audytu, kontroli zarządczej. Doświadczony wykładowca z bardzo wysokimi ocenami na licznych kursach i szkoleniach.

Mgr Zbigniew Zagaja – audytor sektora finansów publicznych, wieloletni praktyk w dziedzinie audytu i kontroli wewnętrznej w JST oraz Firmie. Doświadczony wykładowca z bardzo wysokimi ocenami na licznych kursach i szkoleniach.

Mgr Jolanta Winiarczyk-Krysa – audytor sektora finansów publicznych, praktyk w dziedzinie kontroli i audytu, finansów, rachunkowości. Doświadczony wykładowca z bardzo wysokimi ocenami na licznych kursach i szkoleniach.

PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do metodyki pobierania próby do kontroli
2. Rodzaje metod doboru próby
3. Planowanie doboru próby
3.1. Populacja
3.2. Próg istotności
3.3. Ryzyko i poziom ufności
3.4. Liczebność próby
3.4.1. Liczebność próby z zastosowaniem tabeli wartości
3.4.2. Liczebność próby z zastosowaniem równania
3.5. Zdefiniowanie nieprawidłowości
4. Dobór elementów próby do kontroli
4.1. Dobór prosty losowy
4.1.1. Tablica liczb losowych
4.1.2. Generowanie liczb za pomocą programu Excel
4.2. Dobór losowy z interwałem
4.3. Dobór próby z prawdopodobieństwem proporcjonalnym do wielkości elementów ( na podstawie jednostki monetarnej – Monetary Unit Sampling MUS)
4.4. Stratyfikacja – podział populacji na warstwy
4.5. Dobór na podstawie osądu
4.6. Dobór przypadkowy
5. Przeprowadzenie czynności kontrolnych
6. Interpretacja wyników na podstawie kontroli próby
6.1. Analiza nieprawidłowości wykrytych w próbie
6.2. Ekstrapolacja nieprawidłowości na całą populację oraz ocena wyników kontroli
6.3. Ponowne przeanalizowanie ryzyka doboru próby na podstawie informacji uzyskanych w toku kontroli w celu sprawdzenia, czy pokrywa się ono z zakładanym
7. Ocena kontrolna
7.1. Statystyczny dobór próby
7.2. Niestatystyczny dobór próby z wnioskowaniem matematycznym
7.3. Niestatystyczny dobór próby
7.4. Wydanie całościowej opinii
8. Dokumentacja
9. Ćwiczenia praktyczne i warsztaty

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.