Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
STYCZEŃ | STYCZEŃ | STYCZEŃ | STYCZEŃ | STYCZEŃ |
20-21.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 19.01.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
20-22.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 19.01.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
27-29.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 26.01.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
29-30.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 28.01.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
29-31.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 28.01.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
LUTY | LUTY | LUTY | LUTY | LUTY |
10-11.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.02.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
10-12.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.02.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
17-18.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.02.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
17-19.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.02.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
24-26.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.02.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
26-27.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.02.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
26-28.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.02.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC |
03-04.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 02.03.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
03-05.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 02.03.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
05-06.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.03.2025 r. | Warszawa, Hotel HIT***, ul. Kłopotowskiego 33 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
05-07.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.03.2025 r. | Warszawa, Hotel HIT***, ul. Kłopotowskiego 33 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
10-12.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.03.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
17-18.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.03.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
17-19.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.03.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
24-26.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.03.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ |
02-03.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.04.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
02-04.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.04.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
07-09.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 06.04.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
14-15.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.04.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
14-16.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.04.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
28-30.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 27.04.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
MAJ | MAJ | MAJ | MAJ | MAJ |
05-06.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.05.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
05-07.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.05.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
12-13.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 11.05.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
12-14.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 11.05.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
14-16.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.05.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
19-20.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 18.05.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
19-21.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 18.05.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
26-28.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.05.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC |
02-03.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.06.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
02-04.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.06.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
09-11.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 08.06.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
16-17.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 15.06.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
16-18.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 15.06.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
23-25.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 22.06.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: doskonalenie warsztatu pracy AUDYTORÓW w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz budowania i utrzymania pozytywnej relacji z osobą AUDYTOWANĄ; samopoznanie i identyfikacja własnego profilu w tym zakresie, rozwijanie umiejętności samoświadomości i zarządzania emocjami w audycie.
Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Znaczenie osobowości i rola odczuwanych emocji w pracy audytora. Cztery typy osobowości wg Hipokratesa i przynależne im cechy w odniesieniu do zawodu kontrolera. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
2. Koncepcja inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana. Kompetencje psychologiczne, społeczne i prakseologiczne. Różnice indywidualne w rozeznaniu emocjonalnym.
3. Błędy towarzyszące podejmowaniu decyzji – przed decyzyjna stronniczość ocen, unikanie opcji skrajnych, efekt asymetrycznej dominacji; psychologiczne pułapki oceniania, błędy atrybucji, efekt pierwszeństwa, efekt kontekstu.
4. Strategie kontrolowanych: możliwe reakcje i zakłócenia motywacyjne. Współdziałanie obu stron prowadzonej kontroli/audycie. Budowanie wiarygodności i zaufania. Analiza własnych przekonań i motywacji.
5. Techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm.
6.Skuteczna komunikacja interpersonalna – wybrane ujęcia. Błędy i blokady komunikacji interpersonalnej i sposoby ich przezwyciężania. Jak słuchać i jak mówić, żeby nas słuchano. Zachowania uważane za zwiększające wiarygodność komunikatu. Kłamstwo jako blokada komunikacyjna.
7. Analiza kłamstwa i jego wykrywanie z perspektywy komunikacji interpersonalnej. Interakcyjny wymiar kłamstwa – teoria interpersonalnego oszustwa. Podstawa oceny kłamstwa: ryzyko Brokawa, błąd Otella, strategia konia trojańskiego, test wiedzy ukrywanej.
8. Niewerbalne wskaźniki oszustwa – niespójność lub sprzeczność miedzy różnymi kanałami komunikacyjnymi. Kody komunikacji pozawerbalnej: kinezyczny, zapachowy, dotykowy, wzrokowy, prezencyjny, fizjologiczny, temporalny, kontekstowy, proksemiczny. Pomniejszanie znaczenia wskazówek fałszu.
9. Zarządzanie emocjami, samokontrola emocjonalna, zmiana emocji (reinterpretacja sytuacji), praktyczne radzenie sobie z emocjami i ze stresem. Automatyczny kontra refleksyjny system wartościowania zdarzeń.
10. Symptomy narastającego stresu i wypalenia zawodowego. Strategie radzenia sobie ze stresem w pracy zawodowej.
11.Rozumienie specyfiki relacji z audytowanym
12.Budowanie dobrego kontaktu w audycie:
– bycie naturalnym, odsłanianie swoich intencji
– szybkie diagnozowanie istoty sprawy z którą klient przyszedł
– sposoby skutecznego, aktywnego słuchania
– zasady komunikacji “miękkiej”
13.Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa utrzymywania prawidłowych relacji z audytowanym:
– proces i poziomy komunikacji,
– bariery komunikacyjne, czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem,
– terytorium psychologiczne w kontakcie,
– komunikacja z pozycji Dorosłego czyli wykorzystanie Analizy Transakcyjnej w komunikacji,
– posługiwanie się mową ciała,
– techniki poprawiające komunikację.
14.Sposoby postępowania z różnymi typami postaw– zorientowanie na klienta:
– Strategie obsługi klienta: “gąbki”, “walki”, “współdziałania”,
– “Dostrojenie” do stylu komunikacyjnego rozmówcy podstawą profesjonalnej obsługi klienta,
– Dostosowywanie sposobu obsługi do typu osobowego klienta,
– Prowadzenie rozmów telefonicznych,
15.Asertywność jako najbardziej opłacalna broń w pracy audytora
16.Jak znaleźć złoty środek między uległością a agresją:
– definicja pojęcia,
– praktyczne zasady dbania o interes zakładu bez naruszania granic klienta.
– Klient agresywny (krzyk, ubliżanie, itp.)
– Jak się obronić nie atakując audytowanego
– Czterostopniowa technika asertywnego stawiania granic
17.Jak uspokoić niezadowolonego klienta/audytowanego?
– przyjmowanie odpowiedzialności przez obsługującego
– technika “rozbrajająca” klienta/audytowanego
18.Jak powiedzieć by wiedzieć – efektywna komunikacja na stanowiskach audytorskich/kontrolerskich
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.