EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
33/22 AUDYTOR – ORGANIZACYJNE ORAZ PSYCHOLOGICZNE KOMPETENCJE NIEZBĘDNE W WYKONYWANIU AUDYTU

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

PAŻDZIERNIK 

04-06.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 03.10.2022 r.

Sopot, Aqua House*** ul. Zamkowa Góra 21

20 h. -3 noclegi

2750,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

10-11.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

14 h. - 2 noclegi

2140,00 zł - w pok. 2-os.  2300,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

10-12.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 09.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2640,00 zł - w pok. 2-os. 3040,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

12-14.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 11.10.2022 r.

Toruń, Hotel Mercure*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2640,00 zł - w pok. 2-os. 3040,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-26.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

24-27.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 23.10.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

3020,00 zł - w pok. 2-os.  3450,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

26-28.10.2022 Przyjazd po południu w dn. 25.10.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2640,00 zł - w pok. 2-os. 3040,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

LISTOPAD 

07-09.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

07-10.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 06.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

30 h. -4 noclegi

3020,00 zł - w pok. 2-os.  3450,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

16-18.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 15.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2640,00 zł - w pok. 2-os. 3040,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

28-30.11.2022 Przyjazd po południu w dn. 27.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ  

GRUDZIEŃ 

GRUDZIEŃ 

30.11-02.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 29.11.2022 r.

Kraków, Hotel Kazimierz *** , ul. Miodowa 16  

20 h. -3 noclegi

2640,00 zł - w pok. 2-os. 3040,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

05-07.12.2022 Przyjazd po południu w dn. 04.11.2022 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: doskonalenie warsztatu pracy AUDYTORÓW w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz budowania i utrzymania pozytywnej relacji z osobą AUDYTOWANĄ; samopoznanie i identyfikacja własnego profilu w tym zakresie, rozwijanie umiejętności samoświadomości i zarządzania emocjami w audycie.

Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.

Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Znaczenie osobowości i rola odczuwanych emocji w pracy audytora. Cztery typy osobowości wg Hipokratesa i przynależne im cechy w odniesieniu do zawodu kontrolera. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.

2. Koncepcja inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana. Kompetencje psychologiczne, społeczne i prakseologiczne. Różnice indywidualne w rozeznaniu emocjonalnym.

3. Błędy towarzyszące podejmowaniu decyzji – przed decyzyjna stronniczość ocen, unikanie opcji skrajnych, efekt asymetrycznej dominacji; psychologiczne pułapki oceniania, błędy atrybucji, efekt pierwszeństwa, efekt kontekstu.

4. Strategie kontrolowanych: możliwe reakcje i zakłócenia motywacyjne. Współdziałanie obu stron prowadzonej kontroli/audycie. Budowanie wiarygodności i zaufania. Analiza własnych przekonań i motywacji.

5. Techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm.

6.Skuteczna komunikacja interpersonalna – wybrane ujęcia. Błędy i blokady komunikacji interpersonalnej i sposoby ich przezwyciężania. Jak słuchać i jak mówić, żeby nas słuchano. Zachowania uważane za zwiększające wiarygodność komunikatu. Kłamstwo jako blokada komunikacyjna.

7. Analiza  kłamstwa  i  jego  wykrywanie  z  perspektywy  komunikacji interpersonalnej. Interakcyjny wymiar kłamstwa – teoria interpersonalnego oszustwa. Podstawa oceny kłamstwa: ryzyko Brokawa, błąd Otella, strategia konia trojańskiego, test wiedzy ukrywanej.

8. Niewerbalne wskaźniki oszustwa – niespójność lub sprzeczność miedzy różnymi kanałami komunikacyjnymi. Kody komunikacji pozawerbalnej: kinezyczny, zapachowy, dotykowy, wzrokowy, prezencyjny, fizjologiczny, temporalny, kontekstowy, proksemiczny. Pomniejszanie znaczenia wskazówek fałszu.

9. Zarządzanie emocjami, samokontrola emocjonalna, zmiana emocji (reinterpretacja sytuacji), praktyczne radzenie sobie z emocjami i ze stresem. Automatyczny kontra refleksyjny system wartościowania zdarzeń.

10. Symptomy narastającego stresu i wypalenia zawodowego. Strategie radzenia sobie ze stresem w pracy zawodowej.

11.Rozumienie specyfiki relacji z audytowanym

12.Budowanie dobrego kontaktu w audycie:

– bycie naturalnym, odsłanianie swoich intencji

– szybkie diagnozowanie istoty sprawy z którą klient przyszedł

– sposoby skutecznego, aktywnego słuchania

– zasady komunikacji “miękkiej”

13.Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa utrzymywania prawidłowych relacji z audytowanym:

– proces i poziomy komunikacji,

– bariery komunikacyjne, czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem,

– terytorium psychologiczne w kontakcie,

– komunikacja z pozycji Dorosłego czyli wykorzystanie Analizy Transakcyjnej w komunikacji,

– posługiwanie się mową ciała,

– techniki poprawiające komunikację.

14.Sposoby postępowania z różnymi typami postaw– zorientowanie na klienta:

– Strategie obsługi klienta: “gąbki”, “walki”, “współdziałania”,

– “Dostrojenie” do stylu komunikacyjnego rozmówcy podstawą profesjonalnej obsługi klienta,

– Dostosowywanie sposobu obsługi do typu osobowego klienta,

– Prowadzenie rozmów telefonicznych,

15.Asertywność jako najbardziej opłacalna broń w pracy audytora

16.Jak znaleźć złoty środek między uległością a agresją:

– definicja pojęcia,

– praktyczne zasady dbania o interes zakładu bez naruszania granic klienta.

– Klient agresywny (krzyk, ubliżanie, itp.)

– Jak się obronić nie atakując audytowanego

– Czterostopniowa technika asertywnego stawiania granic

17.Jak uspokoić niezadowolonego klienta/audytowanego?

– przyjmowanie odpowiedzialności przez obsługującego

– technika “rozbrajająca” klienta/audytowanego

18.Jak powiedzieć by wiedzieć – efektywna komunikacja na stanowiskach audytorskich/kontrolerskich

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.