Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC |
05-07.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 04.06.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
12-14.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 11.06.2023 r. | Sopot, Hotel Aqua ul. Zamkowa Góra 35 | 20 h. -3 noclegi | 2680,00 zł - w pok. 2-os. 3005,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
14-16.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 13.06.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-21.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.06.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
26-28.06.2023 Przyjazd po południu w dn. 25.06.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC | LIPIEC |
03-05.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 02.07.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
10-12.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 09.07.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
17-19.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.07.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
24-26.07.2023 Przyjazd po południu w dn. 23.07.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ | SIERPIEŃ |
28-30.08.2023 Przyjazd po południu w dn. 27.08.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ |
11-13.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.09.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.09.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
18-20.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 17.09.2023 r. | Gdańsk/Sopot, Hotel *** centrum | 20 h. -3 noclegi | 2680,00 zł - w pok. 2-os. 3005,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.09.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
25-27.09.2023 Przyjazd po południu w dn. 24.09.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK |
04-06.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.10.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
09-11.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 08.10.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
16-18.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 15.10.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
23-25.10.2023 Przyjazd po południu w dn. 22.10.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
06-08.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.11.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.11.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
04-06.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 03.12.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: doskonalenie warsztatu pracy AUDYTORÓW w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz budowania i utrzymania pozytywnej relacji z osobą AUDYTOWANĄ; samopoznanie i identyfikacja własnego profilu w tym zakresie, rozwijanie umiejętności samoświadomości i zarządzania emocjami w audycie.
Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Znaczenie osobowości i rola odczuwanych emocji w pracy audytora. Cztery typy osobowości wg Hipokratesa i przynależne im cechy w odniesieniu do zawodu kontrolera. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera.
2. Koncepcja inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana. Kompetencje psychologiczne, społeczne i prakseologiczne. Różnice indywidualne w rozeznaniu emocjonalnym.
3. Błędy towarzyszące podejmowaniu decyzji – przed decyzyjna stronniczość ocen, unikanie opcji skrajnych, efekt asymetrycznej dominacji; psychologiczne pułapki oceniania, błędy atrybucji, efekt pierwszeństwa, efekt kontekstu.
4. Strategie kontrolowanych: możliwe reakcje i zakłócenia motywacyjne. Współdziałanie obu stron prowadzonej kontroli/audycie. Budowanie wiarygodności i zaufania. Analiza własnych przekonań i motywacji.
5. Techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm.
6.Skuteczna komunikacja interpersonalna – wybrane ujęcia. Błędy i blokady komunikacji interpersonalnej i sposoby ich przezwyciężania. Jak słuchać i jak mówić, żeby nas słuchano. Zachowania uważane za zwiększające wiarygodność komunikatu. Kłamstwo jako blokada komunikacyjna.
7. Analiza kłamstwa i jego wykrywanie z perspektywy komunikacji interpersonalnej. Interakcyjny wymiar kłamstwa – teoria interpersonalnego oszustwa. Podstawa oceny kłamstwa: ryzyko Brokawa, błąd Otella, strategia konia trojańskiego, test wiedzy ukrywanej.
8. Niewerbalne wskaźniki oszustwa – niespójność lub sprzeczność miedzy różnymi kanałami komunikacyjnymi. Kody komunikacji pozawerbalnej: kinezyczny, zapachowy, dotykowy, wzrokowy, prezencyjny, fizjologiczny, temporalny, kontekstowy, proksemiczny. Pomniejszanie znaczenia wskazówek fałszu.
9. Zarządzanie emocjami, samokontrola emocjonalna, zmiana emocji (reinterpretacja sytuacji), praktyczne radzenie sobie z emocjami i ze stresem. Automatyczny kontra refleksyjny system wartościowania zdarzeń.
10. Symptomy narastającego stresu i wypalenia zawodowego. Strategie radzenia sobie ze stresem w pracy zawodowej.
11.Rozumienie specyfiki relacji z audytowanym
12.Budowanie dobrego kontaktu w audycie:
– bycie naturalnym, odsłanianie swoich intencji
– szybkie diagnozowanie istoty sprawy z którą klient przyszedł
– sposoby skutecznego, aktywnego słuchania
– zasady komunikacji “miękkiej”
13.Dobra i skuteczna komunikacja jako podstawa utrzymywania prawidłowych relacji z audytowanym:
– proces i poziomy komunikacji,
– bariery komunikacyjne, czyli czego należy unikać w kontakcie z klientem,
– terytorium psychologiczne w kontakcie,
– komunikacja z pozycji Dorosłego czyli wykorzystanie Analizy Transakcyjnej w komunikacji,
– posługiwanie się mową ciała,
– techniki poprawiające komunikację.
14.Sposoby postępowania z różnymi typami postaw– zorientowanie na klienta:
– Strategie obsługi klienta: “gąbki”, “walki”, “współdziałania”,
– “Dostrojenie” do stylu komunikacyjnego rozmówcy podstawą profesjonalnej obsługi klienta,
– Dostosowywanie sposobu obsługi do typu osobowego klienta,
– Prowadzenie rozmów telefonicznych,
15.Asertywność jako najbardziej opłacalna broń w pracy audytora
16.Jak znaleźć złoty środek między uległością a agresją:
– definicja pojęcia,
– praktyczne zasady dbania o interes zakładu bez naruszania granic klienta.
– Klient agresywny (krzyk, ubliżanie, itp.)
– Jak się obronić nie atakując audytowanego
– Czterostopniowa technika asertywnego stawiania granic
17.Jak uspokoić niezadowolonego klienta/audytowanego?
– przyjmowanie odpowiedzialności przez obsługującego
– technika “rozbrajająca” klienta/audytowanego
18.Jak powiedzieć by wiedzieć – efektywna komunikacja na stanowiskach audytorskich/kontrolerskich
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.