Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja
Cele szkolenia: poznanie w szczegółach oraz nabycie umiejętności w zakresie prawidłowego stosowania etapów, technik i metod w procesie audytowania.
Prowadzący: Prof. dr hab. Artur Piaszczyk – praktyk, specjalista w dziedzinie kontroli wewnętrznej, audytu i kontroli finansowej, audytu śledczego, nadużyć finansowych, przestępstw gospodarczych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zasady przeprowadzania zadań audytowych i kontrolnych sprawdzających:
a) prawdy obiektywnej (materialnej),
b) podmiotowości,
c) kontradyktoryjności,
d) pisemności.
2. Standardy audytu wewnętrznego – przygotowanie, planowanie, przeprowadzenie (według Instytutu Audytorów Wewnętrznych):
a) definicje i pojęcia,
b) kodeks etyki,
c) standardy atrybutów,
d) standardy działania.
3. Standardy kontroli wewnętrznej w przedsiębiorstwie – przygotowanie, planowanie, przeprowadzenie:
a) zasady podstawowe,
b) standardy pracy,
c) etapy postępowania kontrolnego,
4. Audyt wewnętrzny a kontrola wewnętrzna – wskazanie różnic:
a) definicje audytu i kontroli,
b) przyczyny różnic w pojmowaniu audytu i kontroli,
c) audyt wewnętrzny w ustawodawstwie,
d) uprawnienia do wykonywania zawodu.
5. Techniki przeprowadzania zadań audytowych i kontrolnych:
a) oględziny,
b) pobieranie pisemnych i ustnych wyjaśnień
c)prowadzenie rozmowy z osobami kontrolowanymi i ich przełożonymi
d)przygotowanie i prowadzenie wywiadu, sztuka zadawania pytań w kontroli i audycie
e) dobór próby do kontroli
-rodzaje metod doboru próby(dobór prosty losowy, tablica liczb losowych, generowanie liczb za pomocą programu EXCEL, dobór losowy z interwałem, dobór próby z prawdopodobieństwem proporcjonalnym do wielkości elementów, stratyfikacja, dobór na podstawie osądu, dobór przypadkowy, statystyczny i niestatystyczny dobór próby do kontroli)
-planowanie doboru próby z danej populacji
-interpretacja wyników na podstawie kontroli próby
-analiza nieprawidłowości wykrytych w próbie
-ekstrapolacja nieprawidłowości na całą populacje oraz ocena wyników kontroli
f) testy kontrolne (karta kontroli, ankieta, itp.).
6. Dokumentacja kontrolna w praktyce(analiza zanonimizowanych wybranych dokumentów)
7. Studium przypadku – ćwiczenia na dokumentacji i danych przedstawianych przez uczestników szkolenia(Zamawiającego)
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.