EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
14/23 STANDARDY I TECHNIKI WYKORZYSTYWANE W KONTROLI I AUDYCIE

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

LUTY

LUTY

LUTY

LUTY

LUTY

13-15.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.02.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

15-17.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.02.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.02.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

27.02-01.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 26.02.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

MARZEC

MARZEC

MARZEC

MARZEC

MARZEC

06-08.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.03.2023 r.

Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

15-17.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.03.2023 r.

Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60

20 h. -3 noclegi

2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

20-22.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.03.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

29-31.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 28.03.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

KWIECIEŃ

17-19.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.04.2023 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

19-21.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.04.2023 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os.

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja

Cele szkolenia: poznanie w szczegółach oraz nabycie umiejętności w zakresie prawidłowego stosowania etapów, technik i metod w procesie audytowania.

­­­­­­­­Prowadzący: Prof. dr hab. Artur Piaszczyk – praktyk, specjalista w dziedzinie kontroli wewnętrznej, audytu i kontroli finansowej, audytu śledczego, nadużyć finansowych, przestępstw gospodarczych.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zasady przeprowadzania zadań audytowych i kontrolnych sprawdzających:
a) prawdy obiektywnej (materialnej),
b) podmiotowości,
c) kontradyktoryjności,
d) pisemności.
2. Standardy audytu wewnętrznego – przygotowanie, planowanie, przeprowadzenie (według Instytutu Audytorów Wewnętrznych):
a) definicje i pojęcia,
b) kodeks etyki,
c) standardy atrybutów,
d) standardy działania.
3. Standardy kontroli wewnętrznej w przedsiębiorstwie – przygotowanie, planowanie, przeprowadzenie:
a) zasady podstawowe,
b) standardy pracy,
c) etapy postępowania kontrolnego,
4. Audyt wewnętrzny a kontrola wewnętrzna – wskazanie różnic:
a) definicje audytu i kontroli,
b) przyczyny różnic w pojmowaniu audytu i kontroli,
c) audyt wewnętrzny w ustawodawstwie,
d) uprawnienia do wykonywania zawodu.
5. Techniki przeprowadzania zadań audytowych i kontrolnych:
a) oględziny,
b) pobieranie pisemnych i ustnych wyjaśnień
c)prowadzenie rozmowy z osobami kontrolowanymi i ich przełożonymi
d)przygotowanie i prowadzenie wywiadu, sztuka zadawania pytań w kontroli i audycie
e) dobór próby do kontroli
-rodzaje metod doboru próby(dobór prosty losowy, tablica liczb losowych, generowanie liczb za pomocą programu EXCEL, dobór losowy z interwałem, dobór próby z prawdopodobieństwem proporcjonalnym do wielkości elementów, stratyfikacja, dobór na podstawie osądu, dobór przypadkowy, statystyczny i niestatystyczny dobór próby do kontroli)
-planowanie doboru próby z danej populacji
-interpretacja wyników na podstawie kontroli próby
-analiza nieprawidłowości wykrytych w próbie
-ekstrapolacja nieprawidłowości na całą populacje oraz ocena wyników kontroli
f) testy kontrolne (karta kontroli, ankieta, itp.).
6. Dokumentacja kontrolna w praktyce(analiza zanonimizowanych wybranych dokumentów)
7. Studium przypadku – ćwiczenia na dokumentacji i danych przedstawianych przez uczestników szkolenia(Zamawiającego)

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.