Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Poznanie aktualnych trendów i uaktualnienie wiedzy oraz poszerzenie umiejętności w zakresie postępowania kontrolnego, planowania procesu, wykorzystywania najnowszych środków i metod kontroli. Rozwój zawodowy kontrolerów uwzględniający zagadnienia z zakresu etyki, metodyki prowadzenia kontroli, rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych, identyfikacji mechanizmów korupcjogennych, umiejętności społecznych (komunikacja i współpraca w zespole) oraz narzędzi informatycznych
Prowadzący: Prof. dr hab. Artur Piaszczyk – główny specjalista w zakresie kontroli (Uniwersytet Jagielloński). Autor licznych publikacji z dziedziny kontroli, audytu, kontroli zarządczej
PROGRAM SZKOLENIA
1.Proces przygotowania kontroli.
1.1. Cel i tryb opracowania programu kontroli
1.2.Określanie tematyki kontroli
1.3.Określanie czynników ryzyka mających wpływ na działalności kontrolowaną.
2. Dobór próby do kontroli w praktyce(metody i techniki doboru w zależności od kontrolowanej populacji
3. Kryteria kontroli w praktyce
4. Kryteria oceny (nieprawidłowości i próg ich istotności) w praktyce
5. Zawiadomienie o zamiarze wszczęcia kontroli.
6.Wykonywanie czynności kontrolnych.
6.1.Ogólne zasady wykonywania czynności kontrolnych.
6.2.Czynności kontrolne dotyczące osób lub jednostek:
– pobieranie wyjaśnień – praktyczne metody
– przyjmowanie oświadczeń – w praktyce
6.3. Czynności kontrolne dotyczące dokumentów/rzeczy/procesów
-zabezpieczanie dowodów kontroli
– sporządzanie protokołów z oględzin (ćwiczenia),
– pobieranie dokumentów do akt kontroli (przykłady).
6.4. Dokumentowanie czynności kontrolnych
– opracowywanie dokumentów pokontrolnych -przykłady
– opis stwierdzonych nieprawidłowości -przykłady
– ocena kontrolowanej działalności -przykłady
– formułowanie zaleceń i wniosków (ćwiczenia).
7.Obowiązki i uprawnienia podmiotu kontrolowanego.
7.1. Obowiązki podmiotu kontrolowanego:
– obowiązki związane z dostępem kontrolera do jednostki kontrolowanej i warunki przeprowadzania kontroli
– obowiązki związane z postępowaniem dowodowym
7.2. Uprawnienia podmiotu kontrolowanego
– wyłączenie kontrolera i innych osób działających w imieniu Wojewody,
– wniesienie zastrzeżeń do dokumentu pokontrolnego.
8. Procedura rozpatrywania zastrzeżeń
8.1. Formalne wymogi dotyczące wniesienia zastrzeżeń
– termin do wniesienia zastrzeżeń
– podmiot uprawniony do składania zastrzeżeń
– forma pisemna
– umotywowanie
8.2. Procedura rozpatrywania zastrzeżeń (ćwiczenia).
8.3. Sporządzanie stanowiska wobec wniesionych zastrzeżeń (ćwiczenia).
9.Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych.
9.1. Treść i funkcja zaleceń pokontrolnych.
9.2. Podstawy prawne i formy monitorowania zaleceń pokontrolnych (ćwiczenia).
10.Dokumentacja z kontroli. Opracowanie akt kontroli (przykłady)
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.