EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
12/24 KONTROLA WEWNĘTRZNA W ZAKRESIE RODO W URZĘDZIE / FIRMIE/INSTYTUCJI W 2024 ROKU

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Adresaci szkolenia: pracownicy zajmujący się kontrolą wewnętrzną w urzędzie/instytucji/firmie, kontrolerzy i audytorzy wewnętrzni, kontrolerzy zewnętrzni, kierownicy różnych szczebli.

Cele szkolenia: poznanie aktualnych przepisów prawa, zasad postępowania, sposobu sprawowania nadzoru nad procesem przetwarzania danych, przestrzegania bezpieczeństwa wdrożonych procedur w związku z nowelizacja przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych/RODO. Poznanie ryzyk i największych zagrożeń w zakresie RODO.

Prowadzący szkolenie: Praktyk i specjalista w dziedzinie ochrony i przetwarzania danych, twórca wielu procedur w w/w zakresie w różnych firmach i instytucjach, zajmujący się od wielu lat audytem wewnętrznych rozwiązań w zakresie ochrony i przetwarzania danych.

PROGRAM SZKOLENIA : 
1. Postawy prawne ochrony danych osobowych :
1.1  RODO / od 25.05.2018r. /,
1.2  Ustawa o ochronie danych osobowych / Dz.U. z 2018 r. Poz. 1000/
2. Istotne definicje dla potrzeb kontroli wewnętrznej w zakresie przestrzegania RODO :
2.1  Dane osobowe, przetwarzanie, ograniczenie przetwarzania, profilowanie, pseudonimizacja, zbiór danych, administrator , podmiot przetwarzający, odbiorca, strona trzecia, zgoda, naruszenie ochrony danych osobowych, dane biometryczne, dane dotyczące zdrowia.
3. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych :
3.1  zgodność z prawem, rzetelność, przejrzystość, ograniczenie celu, minimalizacja danych, prawidłowość, ograniczenie przechowywania, integralność i poufność, rozliczalność.
4. Obszary kontroli zasad przetwarzania danych osobowych:
4.1  Identyfikacja danych osobowych np. „wykaz zbiorów danych“,
4.2  Rejestr czynności przetwarzania zgodnie z art. 30 RODO,
4.3  Minimalizacja zakresu przetwarzania danych osobowych : adekwatność do celów,
4.4  Rejestr danych osobowych : ograniczenie przechowywania / przepisy archiwalne/ ,
4.5  Weryfikacja podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 6 RODO / np. Rozporządzenie w sprawie profilowania pomocy dla bezrobotnych/,
4.6  Ważność zgód na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 7 RODO,
4.7  Wykonanie obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 i 14 RODO,
4.8  Umożliwienie wykonywania uprawnień osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z art. 15 – 21 RODO,
4.9  Odpowiednie powierzenie przetwarzania danych osobowych,
4.10 Ocena skutków przetwarzania dla ochrony danych : oszacowanie ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych,
4.11 Bezpieczeństwo danych osobowych : wdrożenie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
4.12 Procedury realizacji za naruszenie ochrony danych osobowych,
4.13 Status i zasady funkcjonowania Inspektora Danych Osobowych,
4.14 Szkolenia pracowników / przeprowadzenie i udokumentowanie / z zakresu zasad ochrony danych osobowych,
4.15 Inne procedury i regulaminy dotyczące ochrony danych osobowych.
5. Różne aspekty stosowania RODO w sprawach pracowniczych:
5.1  Zmiany w Kodeksie Pracy,
5.2  Zmiany w regulaminie pracy,
5.3  Zmiany w regulaminie ZFŚS,
5.4  Odpowiedzialność pracownicza za naruszenie zasad ochrony danych osobowych.
6. Lista kontrolna

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.