Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Adresaci szkolenia: pracownicy zajmujący się kontrolą wewnętrzną w urzędzie/instytucji/firmie, kontrolerzy i audytorzy wewnętrzni, kontrolerzy zewnętrzni, kierownicy różnych szczebli.
Cele szkolenia: poznanie aktualnych przepisów prawa, zasad postępowania, sposobu sprawowania nadzoru nad procesem przetwarzania danych, przestrzegania bezpieczeństwa wdrożonych procedur w związku z nowelizacja przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych/RODO. Poznanie ryzyk i największych zagrożeń w zakresie RODO.
Prowadzący szkolenie: Praktyk i specjalista w dziedzinie ochrony i przetwarzania danych, twórca wielu procedur w w/w zakresie w różnych firmach i instytucjach, zajmujący się od wielu lat audytem wewnętrznych rozwiązań w zakresie ochrony i przetwarzania danych.
PROGRAM SZKOLENIA :
1. Postawy prawne ochrony danych osobowych :
1.1 RODO / od 25.05.2018r. /,
1.2 Ustawa o ochronie danych osobowych / Dz.U. z 2018 r. Poz. 1000/
2. Istotne definicje dla potrzeb kontroli wewnętrznej w zakresie przestrzegania RODO :
2.1 Dane osobowe, przetwarzanie, ograniczenie przetwarzania, profilowanie, pseudonimizacja, zbiór danych, administrator , podmiot przetwarzający, odbiorca, strona trzecia, zgoda, naruszenie ochrony danych osobowych, dane biometryczne, dane dotyczące zdrowia.
3. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych :
3.1 zgodność z prawem, rzetelność, przejrzystość, ograniczenie celu, minimalizacja danych, prawidłowość, ograniczenie przechowywania, integralność i poufność, rozliczalność.
4. Obszary kontroli zasad przetwarzania danych osobowych:
4.1 Identyfikacja danych osobowych np. „wykaz zbiorów danych“,
4.2 Rejestr czynności przetwarzania zgodnie z art. 30 RODO,
4.3 Minimalizacja zakresu przetwarzania danych osobowych : adekwatność do celów,
4.4 Rejestr danych osobowych : ograniczenie przechowywania / przepisy archiwalne/ ,
4.5 Weryfikacja podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 6 RODO / np. Rozporządzenie w sprawie profilowania pomocy dla bezrobotnych/,
4.6 Ważność zgód na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 7 RODO,
4.7 Wykonanie obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 i 14 RODO,
4.8 Umożliwienie wykonywania uprawnień osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z art. 15 – 21 RODO,
4.9 Odpowiednie powierzenie przetwarzania danych osobowych,
4.10 Ocena skutków przetwarzania dla ochrony danych : oszacowanie ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych,
4.11 Bezpieczeństwo danych osobowych : wdrożenie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
4.12 Procedury realizacji za naruszenie ochrony danych osobowych,
4.13 Status i zasady funkcjonowania Inspektora Danych Osobowych,
4.14 Szkolenia pracowników / przeprowadzenie i udokumentowanie / z zakresu zasad ochrony danych osobowych,
4.15 Inne procedury i regulaminy dotyczące ochrony danych osobowych.
5. Różne aspekty stosowania RODO w sprawach pracowniczych:
5.1 Zmiany w Kodeksie Pracy,
5.2 Zmiany w regulaminie pracy,
5.3 Zmiany w regulaminie ZFŚS,
5.4 Odpowiedzialność pracownicza za naruszenie zasad ochrony danych osobowych.
6. Lista kontrolna
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.