EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
40/24 ROZWÓJ KOMPETENCJI NIEZBĘDNYCH DO SKUTECZNEGO PROWADZENIA KONTROLI / AUDYTÓW WEWNĘTRZNYCH

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 

14 h. -2 noclegi

2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

20 h. -3 noclegi

2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
 – istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cel szkolenia: doskonalenie warsztatu pracy audytorów w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz budowania pozytywnej relacji z osobą audytowaną.

Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.

Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Cechy dobrego audytora w oparciu o normę ISO 19011: kompetencje interpersonalne a osobowość i temperament w odniesieniu do obowiązujących wytycznych.

2. Skuteczna komunikacja interpersonalna: jak słuchać i jak mówić, żeby nas słuchano:

– techniki komunikacyjne wzmacniające kontakt, komunikacja werbalna i pozawerbalna;

– sygnały niewerbalne, mowa ciała i jej właściwa interpretacja;

– mity dotyczące komunikacji interpersonalnej, czyli „zakazana psychologia”.

3. Zachowania zwiększające wiarygodność komunikatu:

– analiza transakcyjna Erica Berne’a, czyli w co grają ludzie – wybrane pojęcia: system przekonań, skrypty podświadomości;

– psychologiczne pułapki oceniania, błędy poznawcze i błędy atrybucji, mechanizmy obronne;

– pułapka stereotypów – co wpływa na nasze postrzeganie drugiego człowieka.

4. Techniki manipulacji i sposoby przeciwstawiania się im:

– techniki wpływu społecznego w pracy audytora – argumentacja, perswazja, manipulacja;

– motywy manipulacji innymi ludźmi;

– wybrane techniki wpływu społecznego wg R. Cialdiniego: reguła wzajemności, reguła sympatii,  reguła autorytetu,  reguła zaangażowania i konsekwencji.

5. Reakcje „trudnego audytowanego” vs. budowanie wiarygodności i zaufania przez audytora, w celu współdziałania obu stron audytu:

– „trudny audytowany” czy trudna sytuacja – umiejętność oddzielenia ludzi od problemów;

– rodzaje sytuacji trudnych: deprywacja, przeciążenie, utrudnienie, konflikt, zagrożenie;

– strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach międzyludzkich.

6. Inteligencja emocjonalna w pracy audytora:

– rodzaje inteligencji: poznawcza, emocjonalna, inteligencje wielorakie – ich znaczenie w osiąganiu sukcesów zawodowych;

– koncepcja inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana; pożądane kompetencje psychologiczne, społeczne i prakseologiczne;

– różnice indywidualne w rozeznaniu emocjonalnym;

– rola inteligencji emocjonalnej w relacjach z innymi;

– rola osobistych przekonań i indywidualnych doświadczeń w poziomie kompetencji emocjonalnych.

7. Asertywność w pracy audytora:

– asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm itp.;

– budowanie relacji z w oparciu o asertywność; odróżnianie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych;

– trening zachowań asertywnych – procedura asertywnego odmawiania i argumentacji dostosowana do osobowości rozmówcy;

– technika FUO, czyli sztuka odmawiania w sposób łagodny, ale stanowczy, konstruowanie komunikatu zawierającego kluczowe słowa w odmawianiu, analiza najczęściej występujących błędów podczas odmawiania.

8. Zarządzanie emocjami oraz sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy audytora.

– istota komunikacji międzyludzkiej w aspekcie rozpoznawania emocji własnych i emocji innych osób – dbałość o relacje;

– czym jest sytuacja stresowa – definicja, poziomy stresu, przyczyny, skutki zdrowotne i interpersonalne z uwzględnieniem specyfiki pracy audytora;

– mechanizm powstawania stresu i przebieg reakcji stresowej;

– omówienie pojęć takich jak stres, stresor, reakcja stresowa;

– eustres, dystres – stres mobilizujący kontra demotywujący

– sytuacje stresujące w pracy audytora.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.