Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
06-07.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
06-08.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-14.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-15.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-20.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
25-27.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 24.11.2024 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | 3250,00 zł - w pok. 2-os. 3700,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cel szkolenia: doskonalenie warsztatu pracy audytorów w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz budowania pozytywnej relacji z osobą audytowaną.
Metody szkoleniowe: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadku, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzący: Marta Mazur – trener biznesu z przygotowaniem psychologicznym, socjologicznym. Praktyk w dziedzinie zarządzania procesami relacji interpersonalnych, specjalistka w dziedzinie komunikacji w kontroli i audycie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Cechy dobrego audytora w oparciu o normę ISO 19011: kompetencje interpersonalne a osobowość i temperament w odniesieniu do obowiązujących wytycznych.
2. Skuteczna komunikacja interpersonalna: jak słuchać i jak mówić, żeby nas słuchano:
– techniki komunikacyjne wzmacniające kontakt, komunikacja werbalna i pozawerbalna;
– sygnały niewerbalne, mowa ciała i jej właściwa interpretacja;
– mity dotyczące komunikacji interpersonalnej, czyli „zakazana psychologia”.
3. Zachowania zwiększające wiarygodność komunikatu:
– analiza transakcyjna Erica Berne’a, czyli w co grają ludzie – wybrane pojęcia: system przekonań, skrypty podświadomości;
– psychologiczne pułapki oceniania, błędy poznawcze i błędy atrybucji, mechanizmy obronne;
– pułapka stereotypów – co wpływa na nasze postrzeganie drugiego człowieka.
4. Techniki manipulacji i sposoby przeciwstawiania się im:
– techniki wpływu społecznego w pracy audytora – argumentacja, perswazja, manipulacja;
– motywy manipulacji innymi ludźmi;
– wybrane techniki wpływu społecznego wg R. Cialdiniego: reguła wzajemności, reguła sympatii, reguła autorytetu, reguła zaangażowania i konsekwencji.
5. Reakcje „trudnego audytowanego” vs. budowanie wiarygodności i zaufania przez audytora, w celu współdziałania obu stron audytu:
– „trudny audytowany” czy trudna sytuacja – umiejętność oddzielenia ludzi od problemów;
– rodzaje sytuacji trudnych: deprywacja, przeciążenie, utrudnienie, konflikt, zagrożenie;
– strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach międzyludzkich.
6. Inteligencja emocjonalna w pracy audytora:
– rodzaje inteligencji: poznawcza, emocjonalna, inteligencje wielorakie – ich znaczenie w osiąganiu sukcesów zawodowych;
– koncepcja inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana; pożądane kompetencje psychologiczne, społeczne i prakseologiczne;
– różnice indywidualne w rozeznaniu emocjonalnym;
– rola inteligencji emocjonalnej w relacjach z innymi;
– rola osobistych przekonań i indywidualnych doświadczeń w poziomie kompetencji emocjonalnych.
7. Asertywność w pracy audytora:
– asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm itp.;
– budowanie relacji z w oparciu o asertywność; odróżnianie zachowań asertywnych od uległych i agresywnych;
– trening zachowań asertywnych – procedura asertywnego odmawiania i argumentacji dostosowana do osobowości rozmówcy;
– technika FUO, czyli sztuka odmawiania w sposób łagodny, ale stanowczy, konstruowanie komunikatu zawierającego kluczowe słowa w odmawianiu, analiza najczęściej występujących błędów podczas odmawiania.
8. Zarządzanie emocjami oraz sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy audytora.
– istota komunikacji międzyludzkiej w aspekcie rozpoznawania emocji własnych i emocji innych osób – dbałość o relacje;
– czym jest sytuacja stresowa – definicja, poziomy stresu, przyczyny, skutki zdrowotne i interpersonalne z uwzględnieniem specyfiki pracy audytora;
– mechanizm powstawania stresu i przebieg reakcji stresowej;
– omówienie pojęć takich jak stres, stresor, reakcja stresowa;
– eustres, dystres – stres mobilizujący kontra demotywujący
– sytuacje stresujące w pracy audytora.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.