Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy oraz nabycie umiejętności w zakresie zasad kwalifikowania poszczególnych składników majątku do środków trwałych od momentu planowania/zakupu do przekazania do użytkowania i wprowadzenia do ewidencji.
Prowadzący: Ekonomista, finansista z doświadczeniem księgowym i audytorskim w zakresie zarzadzania majątkiem trwałym w firmie. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarach finansów, księgowości i analizy finansowej poparte wieloma dyplomami i certyfikatami (m. in. dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych w zakresie „Rachunkowość” i certyfikat księgowego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych).
Metody pracy: wykład, ćwiczenia, studium przypadku, dyskusja moderowana.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Warunki uznania składnika majątku za środek trwały.
– Specyfikacja warunków, których spełnienie pozwala uznać składnik majątku za środek trwały.
– Okres ekonomicznej użyteczności.
– Kompletność i zdatność do użytkowania.
– Zasady znakowania środków trwałych przekazanych do użytkowania i wprowadzonych do ewidencji.
2. Ogólne zasady tworzenia obiektów inwentarzowych.
– Części składowe i peryferyjne.
3. Wartość początkowa środka trwałego.
– Ogólne zasady ustalania wartości początkowe.
– Ustalanie ceny nabycia lub jej odpowiednika na potrzeby wyceny początkowej środka trwałego.
4. Nakłady ponoszone w okresie użytkowania środka trwałego.
5. Kryteria klasyfikacji nakładów na dotyczące ulepszenia lub bieżącego użytkowania środka trwałego.
6. Ulepszenia środków trwałych.
7. Nakłady na bieżącą eksploatację – remont a konserwacja.
8. Rodzaje dokumentów dotyczących obrotu środkami trwałymi w firmie:
– OT – przyjęcie środka trwałego do użytkowania.
– LT – likwidacja.
– MT – zmiana miejsca użytkowania środka trwałego.
– PK-AM – księgowanie amortyzacji.
9. Zasady sporządzania dokumentacji i jej obiegu w firmie.
10. Termin rozpoczęcia dokonywania odpisów amortyzacyjnych.
11. Panel dyskusyjny – problemy związane z ewidencją i znakowaniem środków trwałych.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.