Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LUTY | LUTY | LUTY | LUTY | LUTY |
13-15.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.02.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
15-17.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.02.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.02.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.02.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
27.02-01.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 26.02.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC |
06-08.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.03.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
15-17.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 14.03.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
20-22.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 19.03.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
29-31.03.2023 Przyjazd po południu w dn. 28.03.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ |
17-19.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 16.04.2023 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2940,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
19-21.04.2023 Przyjazd po południu w dn. 18.04.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2580,00 zł - w pok. 2-os. 2995,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie metod sprawdzania oraz oceny wiarygodności finansowej firmy na podstawie różnych źródeł informacji.
Szkolenie kierowane jest do: służby księgowo-finansowe firm, członkowie kierownictwa, pracownicy banków, analitycy finansowi.
Prowadzący: międzynarodowy analityk bankowy, praktyk w dziedzinie oceny kondycji finansowej firm, biegły księgowy. Bardzo wysoko oceniany jako wykładowca i praktyk.
PROGRAM SZKOLENIA
I. Cel i zakres współpracy z nowym/dotychczasowym kontrahentem
1) ocena możliwości pozyskania informacji w zestawieniu z czasochłonnością oraz kosztami,
2) zakres informacji niezbędnych do nawiązania współpracy w korelacji do charakteru, podstawy i zasad tej współpracy,
II. Ocena otoczenia kontrahenta
1) analiza rynku, branży, pozycji rynkowej kontrahenta w stosunku do odbiorców/dostawców,
2) koncentracja odbiorców/dostawców,
3) analiza ryzyk związanych z działalnością kontrahenta,
III. Ocena kontrahenta na podstawie dostępnych informacji zewnętrznych
1) informacje i opinie internetowe,
2) bazy danych – CEIDG, KRS, US, ZUS,
3) inne bazy danych,
IV. Ocena na podstawie informacji o działalności Podmiotu
1) ryzyka związane z formą prawną prowadzenia działalności oraz jej zakresem,
2) analiza sprawozdań finansowych, w tym:
– analiza bilansu i jego struktury, ze szczególnym uwzględnieniem składników majątku i źródeł jego finansowania,
– analiza rachunku zysków i strat, ze szczególnym uwzględnieniem zdarzeń jednorazowych,
– analiza przepływów pieniężnych i innych dostępnych sprawozdań/informacji,
– analiza najistotniejszych wskaźników niezbędnych przy ocenie kondycji finansowej Podmiotu oraz zagrożenia wynikające z utraty płynności,
3) informacje o planowanych inwestycjach, rozszerzeniu/zmianach zakresu działalności, zmianach formy prawnej
V. Analiza kontrahenta – analiza na przykładach oraz analiza SWOT.
VI. Umiejętność czytania i analizy danych zawartych w sprawozdania finansowych, bilansie, rachunku zysków i strat.
VII. Case study
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.