Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Poznanie metodyki sporządzania budżetu gotówkowego, sposobów jego modyfikacji, ustalania minimalnego poziomy sprzedaży(progu wypłacalności, metod optymalizacji poziomu gotówki w firmie, sposobów określania wielkości kapitału obrotowego oraz metod zaradzania kapitałem obrotowym w firmie z punktu widzenia rentowności
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący: Dr Jacek Kowalczyk – dr nauk ekonomicznych, specjalista i praktyk w dziedzinie zarządzania finansami firmy. Pracownik naukowo – dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego. Autor wielu publikacji, analiz i ekspertyz z zakresu planowania, pozyskiwania i metod zachowania płynności finansowej w trudnych warunkach otoczenia gospodarczego.
Dr Aleksander Kusak – dr nauk ekonomicznych, specjalista i praktyk w dziedzinie zarządzania finansami firmy. Pracownik naukowo – dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego. Autor wielu publikacji, analiz i ekspertyz z zakresu planowania, pozyskiwania i metod zachowania płynności finansowej w trudnych warunkach otoczenia gospodarczego.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I. Zarządzanie gotówką w firmie
1. Budżetowanie gotówki jako proces, etapy
2. Przewidywanie wpływów i wydatków
3. Modyfikacje budżetów gotówkowych
4. Metody doprowadzania do równowagi wpływów i wydatków gotówkowych w zakresie działalności operacyjnej
5. Praktyczne znaczenie ustalania progu wypłacalności
6. Ustalanie minimalnego poziomu cen sprzedanych wyrobów
7. Wrażliwość przepływów pieniężnych firmy na zmianę wielkości sprzedaży
8. Motywy utrzymywania przez firmę zasobu środków pieniężnych oraz określanie kosztów z tego tytułu
9. Modele szacowania optymalnego poziomu gotówki w firmie
Moduł II. Sterowanie kapitałem obrotowym
1. Metody i strategie planowania zapotrzebowania na kapitał obrotowy
2. Ocena opłacalności działań zmniejszających zapotrzebowanie na kapitał obrotowy
3. Przejawy i skutki stosowania w firmie różnych strategii zarządzania kapitałem obrotowym
4. Studium przypadku
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.