Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Metody pracy: Wykład, ćwiczenia, studium przypadku, analiza dokumentów, dyskusja moderowana.
Cele szkolenia: Rozwój zawodowy kontrolerów z uwzględnieniem etyki i metodyki prowadzenia kontroli , identyfikacji mechanizmów korupcjogennych, doskonalenie warsztatu kontrolerskiego, rozpoznawania systemowych słabości obszarów kontrolowanych w firmie/instytucji,. Zdobycie aktualnej wiedzy na temat prawidłowości funkcjonowania procesów księgowych w firmie/urzędzie, oceny ich jakości , funkcjonalności i stosowanych zabezpieczeń. Doskonalenie posługiwania się narzędziami informatycznymi .Przygotowanie pracowników Firmy zaangażowanych w proces ujmowania zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym do właściwego opracowania dokumentacji księgowej i ewidencji w systemie FK. Przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie zasad prowadzenia księgowości w Firmie. Przygotowanie służb kontrolnych/audytu wewnętrznego firmy do rzetelnego i prawidłowego przeprowadzania czynności kontrolnych/audytowych. Uświadomienie pracownikom wpływu prawidłowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w systemie FK na ocenę ekonomiczną oraz decyzje zarządcze Firmy.
Odbiorcy szkolenia: służby księgowe, pracownicy kontroli i audytu wewnętrznego.
Prowadzący: mgr Jolanta Krysa – audytor wewnętrzny, ekonomista z doświadczeniem księgowym. Wysoko oceniany wykładowca i praktyk na licznych kursach i szkoleniach.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawy formalnoprawne prowadzenia rachunkowości.
2. Porządek chronologiczny i systematyczny w rachunkowości.
3. Zasady stosowania Rachunkowości – analiza zgodności z obowiązującymi standardami ogólnymi (przepisami zewnętrznymi).
4. Obieg dokumentacji księgowej w firmie – dokument a dowód księgowy, weryfikacja terminów obiegu.
5. Komórki księgowe i merytoryczne – struktura organizacyjna, wpływ ich umiejscowienia na prawidłowość obiegu dokumentacji w Firmie, ośrodki odpowiedzialności.
6. Jakość pracy służb księgowych – terminowość ujmowania zdarzeń gospodarczych.
7. Analiza prawidłowości prowadzonych ksiąg rachunkowych pod kątem ich zgodności z przyjętą polityką rachunkowości i przepisami zewnętrznymi.
8. Istota i funkcjonowanie kont – zasady budowania.
9. Konta syntetyczne a analityczne – specyficzne cechy ze względu na prowadzoną działalność, dostosowanie do indywidualnych wymagań
10. Przyjęte zasady przy tworzeniu dodatkowych analityk do kont księgi głównej.
11. Stosowane procedury kontrolne w procesie prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych Firmy.
12. Ewidencja dokumentów będących podstawą dokonania zapisów w dzienniku i kontach księgi głównej.
13. Ewidencja i zasady klasyfikacji zdarzeń gospodarczych (etapy kontroli dokumentów księgowych będących podstawą do ujęcia w ewidencji systemu FK).
14. Zasady prowadzenia ewidencji analitycznej i jej powiązania z kontami syntetycznymi.
15. Weryfikacja zastosowania ewidencji syntetycznej i analitycznej do kontroli procesów eksploatacyjnych, inwestycyjnych, sprzedażowych i administracyjnych zachodzących w firmie.
16. Tworzenie zasad ewidencji szczegółowej rzeczowych składników majątku jednostki.
17. Wykorzystanie kont bilansowych i pozabilansowych do prowadzenia ewidencji i uzgodnień wewnętrznych.
18. Kontrola prowadzonej ewidencji pomocniczej z ewidencją syntetyczną – zasady prowadzenia uzgodnień w Firmie.
19. Przejrzystość ujmowania operacji gospodarczych pod kątem podatkowym.
20. Zasady ewidencji, rozliczania i kalkulacji kosztów w zakresie rozwiązań przewidzianych ustawą o rachunkowości.
21. Stosowanie zasady periodyzacji prowadzenia ewidencji operacji gospodarczych (współmierność przychodów i kosztów – rozliczenia międzyokresowe).
22. Wykorzystanie programów komputerowych w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
23. Wykorzystywanie danych księgowych w kontekście podejmowanych decyzji zarządczych przez kierownictwo
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.