Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2495,00 zł - w pok. 2-os. 2795,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2795,00 zł - w pok. 2-os. 3195,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Michał Byliniak – Trener, kontroler, konsultant, szkoleniowiec, realizator projektów UE, ekspert oraz kontroler z zakresu funduszy europejskich. Absolwent Europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim, praktyk. Od 2003 r. realizator projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych. Od 2008 r. szkoleniowiec w zakresie realizacji projektów, metodologii projektowej, współpracownik Komisji Europejskiej, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Autor publikacji, ekspertyz, opinii z zakresu realizacji projektów. Szkoli wnioskodawców i beneficjentów, opiekunów projektów, kontrolerów. Przedsiębiorca, beneficjent środków z UE.
mgr Krzysztof Bułkowski – prawnik, finansista. Od wielu lat specjalizuje się w rozliczaniu i kontroli realizowanych projektów. Doświadczony wykładowca i praktyk.
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. SYSTEM KONTROLI PROJEKTÓW UNIJNYCH W NOWEJ PERSPEKTYWIE
– Podstawy prawne
– Rodzaje kontroli
– Podmioty uprawnione do kontroli
– Uchybienia
– Nieprawidłowości i nadużycia
MODUŁ II. ZASADY PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PROJEKTÓW A KONTROLA
– Prawa i obowiązki kontrolującego i kontrolowanego
– Dokumenty kontroli
– Zasady sprawozdawczości i finansowania
– Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków
– Obowiązki beneficjenta wynikające z umowy o dofinansowanie projektu a kontrola projektu
MODUŁ III. ZAKRES KONTROLI
– Zgodność projektu z harmonogramem rzeczowo-finansowym
– Zgodność realizowanego projektu z pozostałą dokumentacją (wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie itp.)
– Zasady przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej
– Zgodność stanu faktycznego z wnioskiem o płatność
– Zgodność projektu z polityką równych szans (w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami)
– Poprawność procedur udzielania zamówień publicznych (zgodność z PZP, zgodność z zasadą konkurencyjności)
– Kwalifikowalność wydatków
– Prawidłowość i zgodność dokumentacji finansowej
MODUŁ IV. PRAKTYKA KONTROLI
– Najczęstsze nieprawidłowości
– Wykrywanie i postępowanie z nadużyciami
– Ochrona danych osobowych w kontroli
MODUŁ V. CST
– Rola CST w procesie kontroli
– Narzędzia dostępne dla kontrolerów w CST
– Praktyka – udogodnienia i problemy w CST
– Kontrole online i kontrole zamówień
– Skaner
MODUŁ VI. NIEPRAWIDŁOWOŚCI I NADUŻYCIA Z PERSPEKTYWY INSTYTUCJI
– System raportowania o nieprawidłowościach
– Rodzaje nieprawidłowości
– Najczęściej wykrywane nieprawidłowości.
– Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i służbami.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.