Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników narzędzi i technik stosowanych w mediacji i skuteczne wdrażanie ich przy współpracy w zespołach i grupach pracowniczych oraz w pracy z klientami instytucji.
Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów zawodowych oraz posiądą umiejętności komunikowania się z otoczeniem w miejscu pracy,
Odbiorcy szkolenia: Pracownicy instytucji różnego szczebla mający kontakt bezpośredni z klientem, rozwiązujący problemy pracownicze (na stanowiskach kierowniczych)
Prowadzący: Pracownik instytucji pomocy i integracji społecznej, pedagog resocjalizacyjny, polityk społeczny, wykładowca, trener. Od kilkunastu lat związana z pomocą społeczną. Prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji i rozwiązywania konfliktów oraz zajęcia ze studentami studiów podyplomowych i kursów mediacyjnych, przybliżając im zasady postępowania mediacyjnego. Od 2006 roku prowadzi mediacje w sprawach karnych, nieletnich sprawców czynów karalnych, sprawach cywilnych, sądowych i pozasądowych, rodzinnych i majątkowych.
Metody pracy: Szkolenie prowadzone będzie metodami aktywnymi: ćwiczenia, dyskusje, praca indywidualna, grupowa, prezentacja, mini wykład, symulacje. Uczestnicy będą odwoływać się do własnych doświadczeń realnych sytuacji z życia zawodowego
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wstęp do warsztatów: zajęcia integracyjne, oczekiwania uczestników.
2. Rodzaje i typy konfliktów.
3. Co można w konflikcie – powszechne strategie działania w sytuacjach konfliktowych .
4. Komunikacja w konflikcie – jak i kiedy komunikować się w konflikcie .
5. Mediacja jako forma rozwiązania konfliktu
6. Mediacja w pracy zawodowej i podczas konfliktu z klientem
7. Formułowanie stanowisk przyjmowanych przez strony oraz ustalanie interesów stron
8. Symulacja sytuacji trudnych.
9. Sposoby na trudne rozmowy – zdarta płyta, zasłona dymna, parafraza, komunikat „ja”
10. Techniki zadawania pytań.
11. Poszukiwanie rozwiązań i ich analiza.
12. Grupa dyskusyjna.
13. Podsumowanie – pytania i odpowiedzi.
14. Wskazówki dla uczestników.
15. Ewaluacja warsztatów.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.