Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Poznanie skutecznych technik komunikacyjnych w sytuacjach handlowych/oczekiwanego kompromisu.. Rozumienie procesów komunikacyjnych w celu zmniejszenia podatności na manipulację i gry stosowane przez partnerów negocjacyjnych. Ćwiczenie sztuki przekonywania. Rozwijanie umiejętności rozumienia zasad negocjacji. Doskonalenie umiejętności zastosowania technik negocjacji. Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi. Nauka odczytywania mowy ciała, rozpoznawania nieświadomych wzorców językowych oraz radzenie sobie z technikami manipulacji.
Prowadzący: Psycholog, specjalista w zakresie komunikacji interpersonalnej, relacji interpersonalnych, negocjacji, wypalenia zawodowego, emocji i motywacji, zawodowy mediator.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Skuteczna rozmowa handlowa:
– Sytuacja handlowa jako konflikt interesów.
– Techniki komunikacyjne wspierające porozumienie w grze handlowej.
– Rodzaje argumentacji i techniki sprzedaży.
2. Negocjacje:
– Proces negocjacji i jego etapy.
– BATNA – opracowanie alternatywy swojej i partnera.
– Charakterystyka stylu miękkiego, twardego i opartego na zasadach.
– Zasady stylu rzeczowego.
– Techniki negocjacyjne.
– Perswazja jako wsparcie sztuki przekonywania w negocjacjach.
– Etyka negocjacji ,rożne podejście do manipulacji.
– Trudni partnerzy i trudne sytuacje.
3. Pułapki i manipulacje w negocjacjach – zasady postępowania w negocjacjach: przygotowanie się do negocjacji, ustalanie reguł i przebiegu jako zabezpieczenie przed manipulacją.
4. Wybrane techniki manipulacji i sposoby ich pokonywania.
– Zasada kontrastu.
– Reguła wzajemności.
– Zaangażowanie i konsekwencja.
– Społeczny dowód słuszności.
– Lubienie i sympatia.
– Rozmyślne oszustwo.
– Niejasny mandat.
– Fałszywe fakty.
– Wątpliwe intencje.
– Ataki personalne .
– Procedura dobry/ zły policjant.
– Groźby – rozkazy, zastraszanie.
– Odmowa negocjacji – postawienie żądań i nie podjęcie rozmów.
– inne.
5. Komunikacja interpersonalna w trakcie negocjacji:
– komunikacja werbalna,
– komunikacja niewerbalna,
– elementy aktywnego słuchania,
– rola obserwacji w procesie negocjacji,
– konstruowanie pytań w negocjacjach.
6. Sztuka opanowania stresu w sytuacjach trudnych.
7. Wizerunek negocjatora:
8. Kultura wyglądu.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.