Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Odbiorcy szkolenia: wszyscy pracownicy obsługi klienta urzędów każdego szczebla.
Cel szkolenia: nabycie wiedzy i umiejętności oraz podniesienie poziomu świadomości pracowników urzędu w zakresie profesjonalnej obsługi klienta; zwiększenie jakości obsługi klientów urzędu; doskonalenie warsztatu pracy urzędników w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz budowania i utrzymywania pozytywnej relacji z klientem; samopoznanie i identyfikacja własnego profilu komunikacyjnego w relacjach z ludźmi; rozwijanie umiejętności interpersonalnych oraz samoświadomości w zakresie obsługi klienta.
Metody szkoleniowe: miniwykład, prezentacja, praca zespołowa, dyskusja, studium przypadku.
Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), starszy specjalista pracy socjalnej o specjalności niepełnosprawność, studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Jak słuchać i jak mówić, żeby nas słuchano. Zachowania uważane za zwiększające wiarygodność komunikatu.
2. Niewerbalne wskaźniki konwersacyjne – niespójność lub sprzeczność między różnymi kanałami komunikacyjnymi. Kody komunikacji pozawerbalnej.
3. Zasady poprawnej komunikacji werbalnej oraz umiejętnego aktywnego słuchania. Bariery komunikacyjne oraz sposoby ich niwelowania.
4. Budowanie profesjonalnej relacji z interesantem w urzędzie.
5. Etyka urzędnika. Interesant – podmiot czy przedmiot obsługi. Nieformalny kodeks etyki urzędniczej. Autorefleksja i samopoznanie: osobista analiza SWOT, zarządzanie sobą w procesie obsługi interesanta.
6. Komunikacja interpersonalna w praktyce. Techniki i narzędzia wykorzystywane podczas bezpośredniej obsługi interesanta – rodzaje i funkcja pytań.
7. Umiejętne słuchanie komunikatów werbalnych i niewerbalnych; sygnały wizualne, mowa ciała w kontakcie z interesantem.
8. Rola komunikacji interpersonalnej w obsłudze interesanta. Pułapki osądzania i „prawdy oczywiste”.
9. Studium przypadku: praca własna nad skompletowaniem świadomych i efektywnych narzędzi pracy z interesantem. Osobiste predyspozycje konieczne w pracy z interesantem.
10. Sytuacje konfliktowe w relacji z interesantem. Postawa asertywna w obsłudze interesanta.
11. Kultura językowa: sprawność językowa, etyka słowa, estetyka słowa.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.