EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
710/24 ROLA I ZNACZENIE MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW WE WSPÓŁCZESNYM ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIM

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Odbiorcy szkolenia: kadra kierownicza, osoby zarządzające zespołami pracowniczymi.

Cele szkolenia: poszerzenie wiedzy na temat procesu motywacji pracowników, praw motywacji, filarów motywacji; poznanie funkcjonujących mitów motywacji i ich konsekwencji.

Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), starszy specjalista pracy socjalnej, studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.

Metody pracy: Prezentacja multimedialna, praca indywidualna, praca warsztatowa w grupach, gry szkoleniowe, kwestionariusze, film, studium przypadku.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozpoznawanie potrzeb motywacyjnych pracowników

a) pojęcie motywacji;

b) procesy motywacyjne;

c) motywacja w pracy.

2. Stosowanie narzędzi motywacyjnych adekwatnych do potrzeb pracowników

a) wzbudzanie energii;

b) kierunkowanie wysiłku na cel;

c) selektywność uwagi w stosunku do bodźców – zwiększenie wrażliwości na bodźce istotne;

d) reakcja w zintegrowany wzorzec;

e) kontynuowanie czynności do zmiany wywołujących ją warunków początkowych;

f) pobudzenie emocjonalne.

3. Wybrane typologie osobowości i temperamentów

a) intro- i ekstrawersja;

b) klasyfikacja Hipokratesa-Galena;

c) teoria humanistyczna;

d) systemowa teoria osobowości; osobowość a motywacja.

4. Zaangażowanie poprzez właściwe motywowanie

a) motywowanie pracowników jako istotny element zarządzania organizacją;

b) trzy poziomy motywacji;

c) siła motywacji a efektywność – prawo Bircha.

5. Rola menedżera w motywowaniu zespołu i ponoszone przez niego ryzyko

a) miejsce motywacji w teoriach zarządzania;

b) teorie treści, procesu i wzmocnienia;

c) rodzaje inteligencji: poznawcza, emocjonalna, inteligencje wielorakie – ich znaczenie w procesie motywacji i osiąganiu sukcesów;

d) techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm itp.

6. Modele podejścia do motywacji w teoriach zarządzania

a) model tradycyjny motywacji F.W. Taylora;

b) model stosunków międzyludzkich E. Mayo;

c) model zasobów ludzkich.

7. Wymierne oznaki zaangażowania pracowników i właściwe wykorzystywanie ich potencjału

a) teoria F. Herzberga – motywatory i „czynniki higieny”;

b) dwa etapy motywowania pracowników;

c) udział pracowników w planowaniu, realizacji i ocenie własnej pracy.

8. Budowanie silnego, stabilnego i zintegrowanego zespołu

a) teoria potrzeb ERG: potrzeby egzystencji, potrzeby integrujące, potrzeby rozwoju;

b) model motywowania oparty na oczekiwaniach R.W. Griffina;

c) techniki komunikacyjne wzmacniające kontakt, komunikacja werbalna i pozawerbalna;

d) sygnały niewerbalne, mowa ciała i jej właściwa interpretacja; mity dotyczące komunikacji interpersonalnej, czyli „zakazana psychologia”;

e) rola osobistych przekonań i indywidualnych doświadczeń w poziomie kompetencji emocjonalnych; istota komunikacji międzyludzkiej w aspekcie rozpoznawania emocji własnych i emocji innych osób – dbałość o relacje.

9. Sposoby wpływania na poczucie odpowiedzialności pracowników za wykonywaną pracę

a) motywowanie do pracy jako funkcja zarządzania;

b) wpływanie na zachowanie pracowników za pośrednictwem bodźców wywołujących określone zachowania;

c) zindywidualizowane podejście przełożonego do pracownika.

10. Utrzymanie motywacji i zaangażowania pracowników w sytuacjach trudnych

a) rodzaje sytuacji trudnych: deprywacja, przeciążenie, utrudnienie, konflikt, zagrożenie;

b) strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach międzyludzkich w pracy;

c) stopień motywacji a napięcie emocjonalne;

d) pobudzanie motywacji – bodźce motywacyjne.

11. Błędy popełniane w motywowaniu pracowników

a) rola zaspokojenia potrzeb w procesie motywacji;

b) skuteczność motywacji wewnętrznej i zewnętrznej;

c) motywacja pozytywna i negatywna;

d) analiza transakcyjna Erica Berne’a, czyli w co grają ludzie, wybrane pojęcia: system przekonań, skrypty podświadomości.

12. Opór pracowników przed podejmowaniem nowych zadań i sposoby jego przełamywania

a) motywy działania człowieka – wewnętrzne czynniki organizmu;

b) stawianie celów motywujących;

c) błędy poznawcze i błędy atrybucji, mechanizmy obronne i psychologiczne pułapki oceniania;

d) formy i środki oddziaływania na pracowników w procesie motywacji.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.