Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poszerzenie wiedzy na temat etycznego kontekstu pracy urzędniczej; wypracowanie dobrych praktyk i możliwych rozwiązań dylematów moralnych; poznanie zasad i reguł komunikacji interpersonalnej w aspekcie pracy urzędnika.
Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Etyka, moralność, rzetelność w pracy urzędnika.
– obszary zagrożeń i ryzyka etycznego;
– dylemat etyczny – metody analizy sytuacji etycznych w pracy urzędnika;
– przykłady dylematów etycznych i możliwych rozwiązań, w tym sposób postępowania w przypadku naruszenia lub bycia świadkiem naruszenia zasad etyki, przykłady łamania zasad w urzędzie;
– dobre praktyki w radzeniu sobie z sytuacją trudną, niejednoznaczną moralnie, nieetyczną.
2. Wybrane aspekty obsługi klienta w urzędzie.
– interesant – podmiot czy przedmiot obsługi;
– osobiste predyspozycje konieczne w pracy z interesantem;
– psychologiczne pułapki oceniania, błędy atrybucji.
3. Umiejętne słuchanie komunikatów werbalnych i dostrzeganie treści niewerbalnych; sygnały wizualne, mowa ciała w kontakcie z klientami urzędu i współpracownikami.
4. Reguły i zasady komunikacyjne w pracy z ludźmi.
– istota inteligencji emocjonalnej, kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną: samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne; rola inteligencji emocjonalnej w pracy urzędnika;
– asertywne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami – posiadanie i wyrażanie własnego zdania;
– trening asertywności: radzenie sobie z manipulacją, agresją, presją
– odpowiedź na nierealne oczekiwania klienta, czyli asertywna odmowa.
5. Filary etykiety w urzędzie.
– etykieta wizerunkowa;
– zasada precedencji: klucz starszeństwa, klucz płci, klucz podległości zawodowej;
– zasady savoir-vivre’u w urzędzie: starszeństwa, wzajemności, dyskrecji, tolerancji, punktualności, zdrowego rozsądku;
– kultura językowa: sprawność językowa, etyka słowa, estetyka słowa, netykieta;
– etykieta żywego słowa;
– etykieta w korespondencji pisemnej.
6. poprawność językowa w mowie i w piśmie; analiza najczęściej popełnianych błędów „urzędniczych”.
7. Prowadzenie rozmów telefonicznych.
8. Czynniki mogące zaburzać profesjonalizm i efektywność pracy urzędnika.
– źródła stresu, zmienne modyfikujące reakcję stresową, fizjologiczne objawy stresu, psychiczne reakcje na stres;
– zachowania prowokujące postawę „trudny klient”;
– panowanie nad własnymi emocjami podczas trudnych rozmów.
9. Radzenie sobie ze stresem: strategie i techniki.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.