Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
06-07.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
06-08.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 05.12.2023 r. | Toruń, Hotel Mercure***, ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
11-12.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19 | 14 h. -2 noclegi | 2090,00 zł - w pok. 2-os. 2350,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2023 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16, Hotel Kazimierz II*** ul. Starowiślna 60, Hotel Kazimierz III*** ul. POdbrzezie 5, Hotel Regent*** ul. Bożego Ciała 19 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
13-14.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2290,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
13-15.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 12.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2450,00 zł - w pok. 2-os. 2750,00 zł - w pok. 1 os. RABAT 100,00 zł / osoba przy zgłoszeniu min. 3 osób z tego samego tematu w tym terminie | + 23 % VAT |
18-19.12.2023 Przyjazd po południu w dn. 17.12.2023 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2290,00 zł - w pok. 2-os. 2590,00 zł - w pok. 1 os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Na poziomie wiedzy: poznanie teoretycznych podstaw komunikacji interpersonalnej, zidentyfikowanie własnych zasobów i potencjałów w relacjach z innymi, zdobycie wiedzy na temat roli własnych postaw i przekonań w pracy z interesantem, poznanie podstaw nieformalnego kodeksu etycznego urzędnika.
Na poziomie umiejętności: rozpoznawanie reguł rządzących relacjami między ludźmi, udoskonalenie sposobów radzenia sobie w pracy urzędniczej, świadome stosowanie werbalnych i niewerbalnych technik komunikacyjnych.
Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Budowanie profesjonalnej relacji z interesantem w urzędzie
– Etyka urzędnika. Interesant – podmiot czy przedmiot obsługi. Nieformalny kodeks etyki urzędniczej. Autorefleksja i samopoznanie: osobista analiza SWOT, zarządzanie sobą w procesie obsługi interesanta.
– Kompetencje osobiste i społeczne jako kategorie inteligencji emocjonalnej Daniela Golemana: mózg emocjonalny, natura inteligencji emocjonalnej, inteligencja emocjonalna w praktyce, kształtowanie emocji.
– Kompetencje emocjonalne, społeczne, prakseologiczne.
– Techniki kontroli emocji: submodalności wzrokowe, słuchowe i kinestetyczne, kotwice emocjonalne.
– Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Test na własny profil inteligencji wielorakich.
2. Komunikacja interpersonalna w praktyce
– Techniki i narzędzia wykorzystywane podczas bezpośredniej obsługi interesanta – rodzaje i funkcja pytań.
– Umiejętne słuchanie komunikatów werbalnych i niewerbalnych; sygnały wizualne, mowa ciała w kontakcie z interesantem.
– Pokonywanie barier komunikacyjnych. Analiza transakcyjna, czyli w co grają ludzie: teoria stosunków międzyludzkich w koncepcji Erica Berne’a; praktyczna identyfikacja poziomów funkcjonowania (w odniesieniu do AT).
3. Rola komunikacji interpersonalnej w obsłudze interesanta
– „Pułapka osądzania” i „prawdy oczywiste”.
– Perswazja i wywieranie wpływu na ludzi, sztuka manipulacji, techniki manipulacyjne.
– Formy manipulacji: kłamstwo. Niewerbalne przejawy kłamstwa: gesty (emblematy, ruchy ilustrujące, adaptatory), mimika, głos, mikroekspresje.
– Studium przypadku: praca własna nad skompletowaniem świadomych i efektywnych narzędzi pracy z interesantem.
4. Osobiste predyspozycje konieczne w pracy z interesantem
– Podświadomy plan życia (skrypty życiowe) jako źródło „motorów napędowych” wg Kahlera i Kapersa i jego wpływ na osobistą aktywność.
– Kultura językowa: sprawność językowa, etyka słowa, estetyka słowa.
5. Sytuacje konfliktowe w relacji z interesantem.
6. Postawa asertywna w obsłudze interesanta.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.