EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
712/24 KONSTRUKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW ORAZ POZYTYWNE PODEJŚCIE DO SYTUACJI KONFLIKTOWYCH

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: poszerzenie wiedzy o mechanizmach powstawania, eskalacji i rozwiązaniach sytuacji konfliktowych; identyfikacja własnego stylu zachowania w obliczu konfliktu i konfrontacji; poznanie paradoksów wynikających z unikania konfliktów oraz pozytywnych konsekwencji wejścia w konflikt.

Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), starszy specjalista pracy socjalnej, studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.

Metody pracy: Ćwiczenia, kwestionariusze, dyskusja, warsztaty szkoleniowe.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Istota i definicja konfliktu. Podłoże konfliktu, analiza przyczyn konfliktu.

2. Psychologia konfliktu – zrozumienie zjawiska konfliktu, jego przyczyn oraz faz jego rozwoju.

3. Reakcje na sytuację konfliktową na poziomie percepcji, emocji, myślenia, zachowania. Zniekształcenia postrzegania wywołane przez konflikt.

4. Warunki, zasady i etapy konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.

5. Trudności w  wypracowaniu  konstruktywnego rozwiązania  konfliktu:

– stronniczość uczestników konfliktu,

– egocentryzm uczestników konfliktu,

– sztywność myślenia i okopywanie się na stanowiskach,

– negatywny obraz partnera i pozytywne widzenie siebie samego,

– atrybucja odpowiedzialności,

– negatywne emocje uczestników konfliktu,

– obronny styl rozwiązywania konfliktów.

6. Określenie indywidualnego stylu rozwiązywania konfliktu: kwestionariusz Thomasa – Kilmanna.

7. Różnorodne sposoby rozwiązywania konfliktów – praca warsztatowa.

8. Manipulacje i presja w rozwiązywaniu konfliktów:

– techniki ingracjacyjne,

– tworzenie sytuacji stresowych,

– eskalacja żądań,

– zachowania irracjonalne,

– siła perswazji.

9. Techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja:

– techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im,

– asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm.

10. Kłamstwo jako forma manipulacji:

– analiza kłamstwa  i  jego  wykrywanie  z  perspektywy  komunikacji interpersonalnej,

– interakcyjny wymiar kłamstwa – teoria interpersonalnego oszustwa,

– podstawa oceny kłamstwa: ryzyko Brokawa, błąd Otella, strategia konia trojańskiego, test wiedzy ukrywanej.

11. Stres związany z relacjami interpersonalnymi w miejscu pracy:

– objawy i rozpoznawanie stresu,

– źródła stresu,

– czynniki stresogenne (stresory),

– reakcja organizmu na chroniczny stres,

– fazy ogólnego zespołu adaptacyjnego.

12. Umiejętność kierowania własnymi emocjami:

– zarządzanie emocjami,

– samokontrola emocjonalna,

– zmiana emocji (reinterpretacja sytuacji),

– praktyczne radzenie sobie z emocjami i ze stresem,

– automatyczny kontra refleksyjny system wartościowania zdarzeń.

13. Konstrukcja emocjonalna a podatność na stres i wypalenie zawodowe. Koncepcja inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana. Kompetencje psychologiczne, społeczne i prakseologiczne. Różnice indywidualne w rozeznaniu emocjonalnym.

14. Psychologiczne mechanizmy obronne w stresie:

– racjonalizacja,

– projekcja,

– reakcja upozorowana,

– dysocjacja,

– przeniesienie (substytucja),

– regresja,

15. Konstruktywne kontra autodestrukcyjne strategie radzenia sobie ze stresem. Poznawcze, emocjonalne i behawioralne techniki redukcji stresu.

16. Wybrane techniki relaksacyjne: progresywna relaksacja mięśni Jacobsona, trening autogenny Schultza.

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.