Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Poznanie metod oraz nabycie umiejętności skutecznej komunikacji w firmie jako niezbędny element rozwoju kadry oraz podnoszenia efektywności działania instytucji.
Prowadzący: Psycholog biznesu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji interpersonalnej, budowania efektywnych zespołów pracowniczych
Metody pracy: Cele szkolenia będą realizowane metodami aktywnymi uwzględniającymi właściwości uczenia się osób dorosłych. W poszczególnych sesjach, adekwatnie do przedstawianych zagadnień, trener zastosuje: ćwiczenia indywidualne i grupowe, prezentacje multimedialne i mini -wykłady, dyskusje grupowe, metody twórczego myślenia, analizy studium przypadku czy kwestionariusze psychologiczne. W miarę zgłoszonych przez zleceniodawcę potrzeb, cele szkolenia i sposób ich realizacji będą uwzględniały specyfikę psychologicznych i interpersonalnych warunków pracy uczestników szkolenia.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I DEFINICJA I MODEL KOMUNIKACJI
1. Psychologiczny model komunikowania się.
2. Rodzaje komunikatów (werbalne, niewerbalne, wokalne).
3. Poziomy komunikowania się – CZTERY PŁASZCZYZNY W ROZMOWIE(kwadrat F. S. von Thuna).
4. Fakty – to o czym mówimy.
5. Apel – to czego oczekujemy od rozmówcy.
6. Relacja – to jak postrzegamy wzajemne relacje
7. Informacja o sobie – moja osoba/rola w rozmowie, intencje rozmówcy.
Moduł II KOMUNIKACJA W RELACACH ZAWODOWYCH
1. Bariery w komunikacji i sposoby ich przekraczania
2. Postawa i przekonania osoby komunikatywnej- odpowiedzialność za efekt komunikacji
3. Umiejętność dokonywania rozróżnienie pomiędzy informacją a interpretacją.
4. Nastawienie na cele w komunikacji.
5. Warunki poprawnie sformułowanego komunikatu
Moduł III BUDOWANIE RELACJI – KOMUNIKACJA WERBALNA
1. Skuteczny kierownik – model podwójnej troski, znaczenie relacji międzyludzkich w miejscu pracy
2. Dopasowanie w kontakcie na poziomie komunikatu werbalnego i niewerbalnego – umiejętność wywierania wpływu.
3. Rozwijanie precyzji w komunikacji: uważne słuchanie, zadawanie pytań.
4. Techniki poprawiające dobre relacje
5. Komunikacja słowna: precyzja językowa, umiejętność zadawania pytań, przekonywania, słuchania i słyszenia.
6. Zasady komunikowania się nastawione na budowanie i wzmacnianie synergii zespołu.
Moduł IV. BUDOWANIE RELACJI – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
1. Rozpoznawanie i interpretacja mowy ciała, odczytywanie informacji nie wyrażonych słowami
Moduł V. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA A CECHY OSOBOWOŚCIOWE
1. Jak sobie radzić z negatywnymi gestami rozmówcy.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.