Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Odbiorcy szkolenia: osoby pracujące w zespołach pracowniczych, przełożeni i podwładni.
Cel szkolenia: rozwój kompetencji osobistych do pracy z zespołem i kierowania nim. Poznanie teorii i technik zarządzania ludźmi w dzisiejszym świecie; wzmocnienie posiadanych umiejętności poprzez udział w warsztatach praktycznych.
Metody pracy: Szkolenie prowadzone będzie w formie aktywnej w oparciu o mini wykład, dyskusje, warsztaty ćwiczeniowe grupowe i indywidualne, prezentację multimedialną, case study/case story oraz gry symulacyjne.
Prowadzący szkolenie: trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem praktycznym w zakresie zarządzania zespołami zadaniowymi i pracowniczymi w różnych strukturach firm i instytucji.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Czym jest zarządzanie – analogie w zarządzaniu ludźmi i zarządzaniu sobą.
2. Współczesne modele zarządzania, model zarządzania sytuacyjnego.
3. Różne style kierowania, Teoria X i Y, ewolucyjna teoria kierowania P. Herseya i K. H. Blancharda.
4. Skuteczny kierownik – model podwójnej troski, znaczenie relacji międzyludzkich w miejscu pracy; zdiagnozowanie własnego stylu zarządzania oraz określanie obszarów do rozwoju.
5. Zarządzanie jako system – gwarancja wyeliminowania strat czasu, straty jawne i ukryte, sposoby na zmniejszenie wysiłku i zwiększenie efektywności pracy.
6. Strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach międzyludzkich w zespole pracowniczym. Konflikt – zło konieczne, czy droga do zmiany.
7. Błędy poznawcze i błędy atrybucji, mechanizmy obronne i psychologiczne pułapki oceniania, pułapka stereotypów – co wpływa na nasze postrzeganie drugiego człowieka.
8. Kompetencje komunikacyjne, interpersonalne i interpersonalne a osobowość i temperament. Techniki komunikacyjne wzmacniające kontakt, komunikacja werbalna i pozawerbalna.
9. Sygnały niewerbalne, mowa ciała i jej właściwa interpretacja. Mity dotyczące komunikacji interpersonalnej, czyli „zakazana psychologia”.
10. Analiza transakcyjna Erica Berne’a, czyli w co grają ludzie, wybrane pojęcia: system przekonań, skrypty podświadomości.
11. Techniki wpływu społecznego w procesie zarządzania – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm itp.
12. Organizacja pracy – jak efektywnie zarządzać czasem w pracy. Prawo Parkinsona, dystraktory wewnętrzne i zewnętrzne, prokrastynacje.
13. Właściwa organizacja pracy poprzez umiejętne delegowanie zadań.
14. Zasady udzielania pochwały i przekazywania konstruktywnej krytyki.
15. Studium przypadku – opracowanie konkretnych scenariuszy rozwiązań trudnych sytuacji związanych z zarządzaniem ludźmi z wykorzystaniem nabytej w trakcie szkolenia wiedzy.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.