Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 1900,00 zł - szkolenie 2790,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 2-os. 3020,00 zł - szkol.+wyż., zakw. w pok. 1-os. | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Poznanie nowoczesnych metod wspomagania osób w życiu zawodowym i osobistym na rynku pracy, nabycie umiejętności stosowania technik skoncentrowanych na rozwiązania w pracy doradczej.
Prowadzący: Psycholog, praktyk biznesu, doradca zawodowy. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych, bardzo wysoko oceniany wykładowca na licznych kursach i szkoleniach.
Metody pracy: każdy moduł poprzedzony krótkim wykładem upoglądowionym prezentacją multimedialną, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje, odgrywanie ról przed kamerą, dyskusja moderowana.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Przedstawienia podstawowych założeń Podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach TSR oraz Coachingu.
– Zapoznanie z metodą coachingu oraz rozwijanie umiejętności coacha, które pozwolą efektywnie pracować z klientem w obszarach wymagających zmiany.
– Koncentracji na rozwiązaniach zamiast na problemach.
– Koncentruje się na przyszłości, a nie na przeszłości.
– Koncentracja na zasobach i mocnych stronach klienta.
– Zasada poufności.
– Otwartość podstawą wzajemnego zaufania.
– Informacja zwrotna jako podstawa inicjowania zmiany.
– Formułowanie kontraktu.
– Uzyskanie zgody na pracę z trudnościami.
– Określenie odpowiedzialności za rezultaty coachingu.
2. Poszerzenie wiedzy oraz prawidłowego rozumienia procesu pomagania w podejściu TSR.
– Zaufanie jako podstawa skutecznego pomagania.
– Zasada poufności. Zawieranie kontraktu. Formułowanie kontraktu. Uzyskanie zgody na pracę z trudnościami.
– Określenie odpowiedzialności za rezultaty pracy.
– Otwartość podstawą wzajemnego zaufania.
– Informacja zwrotna jako podstawa inicjowania zmiany.
– Koncentracja na zasobach i mocnych stronach klienta
– Poszukiwania zasobów. Praca na wyjątkach.
3. Rozwijanie umiejętności efektywnej pracy z klientem.
a) Ustalenie i realizacja celów spotkania.
– Poprawne formułowanie celów – niezbędny warunek efektywnej zmiany
– Ustalanie etapów realizacji celów.
– Narzędzia pracy z celami.
– Ustalanie i wykorzystanie wartości wspierających proces realizacji celów.
– Nauczenie się precyzowania wspólnie z klientem jego oczekiwania względem przyszłej pracy i dokonywać podsumowania przebiegu dotychczasowej kariery.
– Praca z klientem w zakresie utrzymywania motywacji podczas poszukiwania pracy.
b) Określanie barier i ustalanie sposobu ich przekraczania.
– Diagnoza poziomu trudności. Metoda Skalowania
– Rola przekonań w procesie generowania zmian.
– Stawianie pytań pozwalających przekraczać własne ograniczenia i zmieniać przekonania.
c) Końcowy bilans pracy.
– Zasady poprawnego formułowania informacji zwrotnej.
– Arkusz umiejętności.
– Samoocena postępów.
4. Nabycie umiejętności skutecznego motywowania klienta do pracy/zmiany.
– Budowanie wewnętrznej motywacji: pytania o ekologię, pytania relacyjne, pytania hipotetyczne
– Dwa kierunki motywacji: do celu i od problemu, rozpoznawanie i wykorzystywanie w procesie angażowania do dokonania zmiany.
5. Wykorzystanie TSR w pracy grupowej.
– Cechy efektywnego i zintegrowanego zespołu. Różnice między grupą i zespołem.
– Fazy rozwoju grupy – ogólna charakterystyka.
– Rozumienie znaczenia procesu grupowego w przebiegu szkolenia i jego wpływu na jednostkę.
– Rola i zadania lidera/trenera na różnych etapach rozwoju zespołu w modelu TSR.
– Komunikowania się w sposób budujący samoocenę i wzmacniający synergię grupy.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.