EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
707/24 ETYKIETA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: poznanie zasad  edytkiety i savoir-vivre w zastosowaniu w adminsitracji publicznej.

Metody szkolenia: wykład, ćwiczenia, warsztaty, case study, dyskusja moderowana.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Czym jest etykieta i savoir-vivre? Kanon elegancji i dobrych manier.

Podstawowe zasady profesjonalnej prezentacji. Podstawowe pojęcia komunikacji interpersonalnej. Zasady pierwszego kontaktu. Efekt pierwszego wrażenia – efekt „hallo” i „devil”. Błędy atrybucji.

2. Pojęcia mowy niewerbalnej i ich praktyczne wykorzystanie.

Czynniki budowania kontaktu z rozmówcą: gestykulacja, mimika i wyraz twarzy, dotyk i kontakt fizyczny, dystans przestrzenny, kontakt wzrokowy,

Bariery w komunikacji niewerbalnej i sposoby ich pokonywania.

3. Budowanie profesjonalnego wizerunku: O czym świadczy postawa naszego ciała?

Prawidłowa postawa stojąca i siedząca wyrażająca szacunek do innych osób,

Jak siadać, wstawać, stać?

Ćwiczenia – wykorzystanie w praktyce zasad komunikacji niewerbalnej sprzyjających budowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia.

4.  Klucze pierwszeństwa (starszeństwa, płci, podległości zawodowej, stanowiska) i zasady precedencji służbowej i towarzyskiej. Podstawy protokołu dyplomatycznego. Stosowanie zasady prawej strony.

Pozdrawianie, witanie, podawanie ręki, zakończenie wizyty według zasad etykiety towarzyskiej i służbowej. Sposoby unikania błędów.

Ćwiczenia: prawidłowe podanie ręki w różnych sytuacjach

5. Savoir-vivre w relacjach zawodowych.

Zasady prawidłowego przedstawiania w różnych sytuacjach służbowych. Tytułowanie i przechodzenie na „ty”. Zasady zachowania w windzie, przy drzwiach, na korytarzu, w gabinecie szefa, w pokoju służbowym.

Zasady precedencji w samochodzie i podróży służbowej, kolejność zajmowania miejsc w gabinecie szefa i sali konferencyjnej, zachowanie hierarchii ważności.

Ćwiczenia: ustalanie zasad pierwszeństwa w różnych sytuacjach służbowych

6. Wizytówki – rodzaje, wygląd, wręczanie oraz znaczenie biletów wizytowych.

Zasady przyjmowania gości w instytucji. Składanie kondolencji według zasad savoir vivre

Ćwiczenia – powitanie i zasady prawidłowej prezentacji i autoprezentacji (symulacje)

7. Podstawowe zasady organizowania spotkań biznesowych:

Zaproszenia i ich rodzaje w zależności od spotkania, skróty używane na zaproszeniach, prawidłowe formy reakcji na zaproszenie.

Zasady obowiązujące podczas przygotowania spotkań oficjalnych. Stosowanie zasad precedencji i protokołu dyplomatycznego podczas powitania.

8. Podstawowe zasady organizowania spotkań biznesowych:

Kiedy krzyżują się precedencje – czyli z parterką/parterem na oficjalnym przyjęciu, zasady alternatu, przyczyny niepowodzeń podczas organizacji spotkań oficjalnych, poczęstunek w firmie organizacja i zasady, najważniejsze miejsca przy stole w zależności od rodzaju spotkania. Zasady etykiety podczas spotkań służbowo-towarzyskich. Rodzaje przyjęć oficjalnych: zasiadne, ‘na stojąco’, dobór menu i zasady etykiety w zależności od rodzaju spotkania. Sposoby serwowania potraw i nakrycie stołu. Zasady wymieniania wizytówek podczas spotkań

Ćwiczenia – zasady usadzania gości.

9.  Oficjalne spotkanie w restauracji. Wejście do restauracji, zajmowanie miejsc, prawidłowe umieszczenie torebki, kluczy, komórki i notesu, opuszczanie restauracji. Podstawy zachowania przy stole, zamawianie potraw, wręczanie napiwków. Co nas kompromituje?

10.  Zasady dress code, wygląd dostosowany do okoliczności, rola stroju w życiu zawodowym. Zasady dress code mężczyzny i kobiety w zależności od sytuacji, prawidłowy strój służbowy. Ubranie formalne i nieformalne, mundur dyplomatyczny. Kiedy można pozwolić sobie „na luz”?

11.  Zasady dress code:

Prawidłowy dobór kolorów według dress code, dobór obuwia i dodatków. Podkreślanie atutów urody i ukrywanie niedoskonałości, prawidłowy dobór stroju do figury. Elementy stroju niedopuszczalne w pracy. Błędy w doborze garderoby i wyglądzie.

Ćwiczenia – rozpoznanie gaf w ubiorze i wyglądzie (stylizacje damskie i męskie)

12.  Etykieta, a skuteczna komunikacja:

Niewerbalne aspekty mowy: – intonacja głosu, akcent, rytm mówienia, westchnienia, aktywne słuchanie. Bariery w komunikacji werbalnej.

Etykieta żywego słowa- rola słowa mówionego – rozmowy i pytania, parafraza, informacje zwrotne, zadawanie właściwych pytań, negatywne postawy i błędy podczas rozmowy, manipulacja, kontakt wzrokowy i słuchowy, aktywne słuchanie

Small talk – w jaki sposób prowadzić konwersację podczas oficjalnych spotkań

Ćwiczenia – komunikacja werbalna i niewerbalna w wybranych sytuacjach

13. Etykieta w korespondencji pisemnej, zasady prawidłowego i eleganckiego konstruowania pism. Zwroty grzecznościowe w korespondencji i ich zastosowanie.

Netykieta, czyli etykieta w Internecie.

Ćwiczenia – zasady prawidłowej i eleganckiej korespondencji

14.  Dobre maniery i zasady prowadzenia rozmów przez telefon

Powitanie, anonsowanie rozmów, plan rozmówców i rozmowy, znaczenie dykcji, Telefon komórkowy a zasady savoir vivre’u.

15. Zasady organizacji wizyt delegacji:

Przygotowanie wizyty: oficjalna, nieoficjalna, służbowa. Program oficjalny i program roboczy – sposoby rozpisywania. Rozmowy formalne i nieformalne – o co warto zadbać, organizacja, sposoby rozsadzania.

Sposoby podpisywania umów, stosowanie zasady alternatu, zachowanie równości, podpisywanie, wręczanie teczki z umową, wręczanie upominków.

16. Elementy i czynniki międzykulturowe brane pod uwagę przy organizacji wizyty, savoir vivre w kontach z cudzoziemcami

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.